täysiä kaheleita?
Onko vl-oppeihin uskovat
17
64
Vastaukset
Eivät ole, useinkin he ovat hyvin mukavia.
- Kirsti Jyväs
Todellakaan eivät ole! Joskus tuntuu minusta, että monet ystäväni ovat kuin viattomat lapset, jotka eivät tiedä, mitä he tekevät. Tulee mieleen Jeesuksen ristillä lausumat ne sanat.
- vanhoillinenlestadiolais
Itse ole käveli, olisin mieluummin töröläläinen.
- Kalevi L.
Devoit kirjoitti:
Tämän palstan perusteella sama kysymys voitaisiin aiheellisesti kysyä helluntailaisilta.
Olen terve, en ole kaheli!
- Todista.
Kalevi L. kirjoitti:
Olen terve, en ole kaheli!
Se
- Kalevi L.
Todista. kirjoitti:
Se
Minulla on laajakaarinen ego! Kaksi syltää kanttiinsa. Sen läpi ei vl-apina pääse.
Kalevi L. kirjoitti:
Minulla on laajakaarinen ego! Kaksi syltää kanttiinsa. Sen läpi ei vl-apina pääse.
Oletko SRK:n palkkaamana feikkaamassa täällä?
- Kehen viittaat?
Melperi1 kirjoitti:
Ketä, sinuako ?
- tänäänx
Melperi1 kirjoitti:
Melperi, mitä kuuluu
- kameralla
tänäänx kirjoitti:
Melperi, mitä kuuluu
saitko kuvan
- tärkeäävaintapa
Tunnustakaa lestat jo, että vl-opit ovat tapakulttuuria. Ei kukaan vl-nuori usko että joutuu helvettiin musiikin kuuntelun takia. Haloo miksette tajua totuutta. Tapa ja usko ovat kaukana toisistaan vaikka muuta väittäsitte!
- vl rules
Tapakulttuuri on hyväksi todettu. Miksi rikkoa asia joka toimii.
Todellisuudessa olette kaikki hihhuleita ja satuihin uskovia papukaijoja. Varsinkin tuo helluntailainen narsisti. - reps ;)
vl rules kirjoitti:
Tapakulttuuri on hyväksi todettu. Miksi rikkoa asia joka toimii.
Todellisuudessa olette kaikki hihhuleita ja satuihin uskovia papukaijoja. Varsinkin tuo helluntailainen narsisti.aaaaaaaaaaaaaaaaaargh! ;)
- seneksi
Totuus on, että vlestadiolaisuus tai paremminkin SRK- lestadiolaisuus on kasvatuskristillisyyttä. Herätysliikeestä ei voi enää puhua. SRK-lestadiolaisuuteen synnytään, ei herätä.
- Hemesti
seneksi kirjoitti:
Totuus on, että vlestadiolaisuus tai paremminkin SRK- lestadiolaisuus on kasvatuskristillisyyttä. Herätysliikeestä ei voi enää puhua. SRK-lestadiolaisuuteen synnytään, ei herätä.
SRK häviää tämän sodan!
- Lyhytsanainen
On.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-185848Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite845462- 1253474
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin933442- 1211221
- 571167
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301092- 38889
- 45883
- 25849