Mikä ja missä on Jollas?
Mikä on Jollas?
14
486
Vastaukset
- tusupusksu
Helsingissä kaupunginosa missä Tuksu asuu.
- jkop
helsiginn kaupunginosasa
- ritsallaampuuharakoi
On varmaankin tuo joku jossa on niitä vihaisen näköisiä erivärisiä harakoita jotka sitten lentävät kuten Worms-pelissä aikoinaan..
- notta faktaa tarviit
Jollas on vain Uudenmaan Kreivi Lotharin yksi pieni mitätön eteläinen tukikohta jossa vain kevyet puolustusarsenaalit pikkutykkejä ja muutama panssukki
Lotharin komentokeskus on Mäntyharjulla Villa de casa Lotharissa ja Lotharin linnassa. - Tuksutrash
Se on ITÄ-Helsingissä.
IDÄSSÄ myös Kontula, Myllypuro, Vuosaari yms...
--> trash- Jokainen tuon tietää
Ei ole Itä-Helsinkiä vaan Kaakkois-Helsinkiä.
- karttapalvelu
Jollas sijaitsee meren äärellä Helsingissä. Katso google mapsin kautta.
Autolla sinne pääsee Helsingin keskustasta ajamalla ensin Herttoniemeen, josta käännytään Jollakseen (Jollaksentielle).- Anonyymi
Välisdä on Laajasalo
- lisää roskia
Aivan. Jollas sijaitsee Monacon.. äh siis Herttoniemen takana.
- Anonyymi
Se on siinä Illaksen ja Kollaksen välissä.
- Anonyymi
Jollas. Laajasalon ja Kulosaaren välissä. Bättre folk.
- Anonyymi
Et sitten osaa Googlea käyttää?
- Anonyymi
Vastasitte 8 vuotta vanhaan ketjuun 🤦♂️
Jollas on nykyään autiota hiakkarantaa, ku Tunkkiloiset muutti Stuckhålmaaseen... - Anonyymi
Ja jos vielä tarkennetaan, tuo autio hiekkaranta sijaitsee ihan lähellä Norjan rajaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743