Hei!
Olisiko tiedossa järeää polttomoottorisahaa naisen käyttöön kevytkäynnistyksellä, jolla voisi halkaista tukkipuuta. Voimani riittävät STIHL 192 käynnistykseen, mutta saha on teholtaan isoihin puihin liian pieni.
Moottorisaha naiselle?
9
3120
Vastaukset
- Sirkkelisuhari
Eikö tukit voisi viedä kenttäsirkkelisahurille halottavaksi? Tulisi parempi jälki ja vähemmän pinnan tasoitusta.
- qwerasdzxc
Kokeile puolipuristimella varustettuja sahoja. Käytettynä esim. MS 260. Teho riittää isompaankin puuhun ja puolipuristimella keventää käynnistystä. On ammattisaha. Johonkin maatiaissahoihin, esim. MS251/MS241 voi saada sen ergostartin, tai mikä lieneekään.
Sahaliikkeissä osaavat neuvoa, ja ehkä antavat kokeillakin eri sahoja miten sopii käteen. - Mutta kuitenkin
Järeät sahat tarvitsevat vankkaa kättä myös käytön aikana, eivät pelkästään käynnistettäessä. Tämä etenkin silloin, jos sahalla vetää pitkää siivua kuten rankakasaa tai puun halkaisua.
- the predator...
miten ois the predator saha? ei lopu vääntö kesken...
- .30.
Käyttäjälleen liian raskas saha on iso turvallisuusriski, kädet kun väsyy niin voi sattua mitä vaan. Muista myös turvavarusteet, viiltosuojatut housut jne..
- fdgs8i4jk
Taitaa olla hupijuttu, nainen halkomassa tukkeja moottorisahalla...
- zxcvbnmasdfgh
Itse taidat olla mies menneestä maailmasta? Nykynaisten harrastukset ovat muuttuneet melkoisesti pitsinnypläystä laajemmalle.
- XPSG
Pitkospuita tekköö vikka 242:lla huskilla. Mut ei taija kaikille niitä riittää....
- Olis kaksi sahaa
60-luvun alusta Homelait ja Raketti on voimaa ja laipanpituutta.Suositten tukkien viemistä kentäsikkelile pääset paljon helpommalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628