Hei! Tämä on todella noloa! Eli siis minulla on ollut maha viikon löysällä mutta ei ihan ripulilla ja heti kun tämä oli kestänyt pari päivää sanoin tästä äidille. Hän suhtautui tähän siten että osti minulle aikuis-vaippoja. Noh yritin selittää että kyllä minä pystyn helposti pidättämään ettei tule housuun koska se ei ollut ripulia vaan se on tosi löysällä vaan. Silti vaikka kuinka yritin selvittää asian hän pakotti laittamaan ne jalkaan no se ei ole paha pitää kotona niitä MUTTA joudun pitämään niitä julkisilla paikkoillakin ja sen huomaa heti että on vaipat jalassa mutta pahin oli se kun olimme shoppailemassa, hän monesti isolla äänellä kysyi että pitääkö käydä jo vaihtamassa vaippa. Ja lopulta hän antoi keskellä seppälää vaipan kaikkien nähden ja sanoi käyppäs jo vaihtamassa vaippa ettei rupea haisemaan. Ja tätä helevettiä on jatkunut jo viikon ja vaikka mahani toimii jo hyvin joudun vielä pitämään pari päivää ihan vaan varulta. Onko kellekään tapahtunut vaippa juttuja tässä iässä ja miten voisin kertoa vanhemmille että en tarvitse vaippoja? Ps kiitos jos jaksoit lukea! Ja anteeksi jos oli kirjoitus virheitä sillä kirjotin tämän kännykällä.
16 vuotias vaippahousu pakosta
vaippahousu-97
4
2903
Vastaukset
- Väärä osasto
Menes pertti onanoimaan muualle!
- Anonyymi
No varmaan joo on noloa uskon sun äitis varmaa haluaa hoitaa sua ku vauvana
- Anonyymi
Oi oispa mulla tollanen äiti
oon aina halunnu vaipat - Anonyymi
No tyypillinen vihervasuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829