Hei! Tämä on todella noloa! Eli siis minulla on ollut maha viikon löysällä mutta ei ihan ripulilla ja heti kun tämä oli kestänyt pari päivää sanoin tästä äidille. Hän suhtautui tähän siten että osti minulle aikuis-vaippoja. Noh yritin selittää että kyllä minä pystyn helposti pidättämään ettei tule housuun koska se ei ollut ripulia vaan se on tosi löysällä vaan. Silti vaikka kuinka yritin selvittää asian hän pakotti laittamaan ne jalkaan no se ei ole paha pitää kotona niitä MUTTA joudun pitämään niitä julkisilla paikkoillakin ja sen huomaa heti että on vaipat jalassa mutta pahin oli se kun olimme shoppailemassa, hän monesti isolla äänellä kysyi että pitääkö käydä jo vaihtamassa vaippa. Ja lopulta hän antoi keskellä seppälää vaipan kaikkien nähden ja sanoi käyppäs jo vaihtamassa vaippa ettei rupea haisemaan. Ja tätä helevettiä on jatkunut jo viikon ja vaikka mahani toimii jo hyvin joudun vielä pitämään pari päivää ihan vaan varulta. Onko kellekään tapahtunut vaippa juttuja tässä iässä ja miten voisin kertoa vanhemmille että en tarvitse vaippoja? Ps kiitos jos jaksoit lukea! Ja anteeksi jos oli kirjoitus virheitä sillä kirjotin tämän kännykällä.
16 vuotias vaippahousu pakosta
vaippahousu-97
4
2831
Vastaukset
- Väärä osasto
Menes pertti onanoimaan muualle!
- Anonyymi
No varmaan joo on noloa uskon sun äitis varmaa haluaa hoitaa sua ku vauvana
- Anonyymi
Oi oispa mulla tollanen äiti
oon aina halunnu vaipat - Anonyymi
No tyypillinen vihervasuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1476822Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142508Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471720Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141401Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63976