eli oon miettiny täs ostavani tämmösen snipun http://www.taiwangun.com/en/pj-sniper-rifle-tgc mut en tii p ja j:iist yhtään mitään jos jollaki on kokemusta nii kommentoi:)
sniper piperi
38
161
Vastaukset
- Gusf
Jos en ole aivan väärässä niin P&J on Suomesa A&K. Saa korjata jos puhun omiani. Aseesta en osaa sanoa muuta kuin, että on hieno.
P&J:n aseet on Taiwangunin "virittämiä" A&K aseita. Tuo kyseinen ase näyttää olevan P&J SR25 aika paskoilla osilla. @airsotkettu on tehnyt arvostelun aseesta, löydät varmaan hakemalla.
- koikkeli kaikkeli
no ei kyllä löydy mutta meni mielenkiinto heti ohi ku low resistance gearbox
- snake556
Jos kerran pystyt siottaa noin paljon airsoft aseeseen niin osta saman tien milgearist Snow Wolf M82A1 AEG ja maksaa vain vaivaiset 409.00€. Näyttää ainakin hienolt
- airsoftkettu
löytyyhän tuo, laitat hakuun sr25 ja oli 6:s ylhäältä arvostelu siitä... low resistance viittaa piuhoihin ei mechaan mutta luulen että liian haasteellinen peliväline sinulle.
ja snake556 tuo snow wolffin on on barret sarjassa sama kuin 7.2v g36c sähkörynkky sarjassa. älä postaa jotain asetta jos se kuvissa näyttää hienolta, mainoskuva on aina editoitu ja paranneltu. - snake556
En niin et säkään
Väitätkö omistavasi tuon Snow Wolfin?
snake556: Jos kerran pystyt siottaa noin paljon airsoft aseeseen niin osta saman tien milgearist Snow Wolf M82A1 AEG ja maksaa vain vaivaiset 409.00€. Näyttää ainakin hienolt
airsoftkettu: älä postaa jotain asetta jos se kuvissa näyttää hienolta
snake556: En niin et säkään
- snake556
En omista ja en halua. Liian painava eikä tuu kiikaritähtäintä iha paska
- airsoftkettu
justhan kehuit ja suosittelit sitä, nyt se on iha paska, mitens se tolleen muuttuikaan hienosta ja hyvästä paskaks???
- snake556
Minä olen hyvin jääräpäinen ja mieleni vaihtuu nopeasti
- mauri toivonen
osta tää ihan vitun hyvä osta näitä kaks et voit ampuu yhel kädel
Itsellän on kokemusta Snow wolfin Barreteista niinkuin socom gearinki.
Muutenkin kaikki Snow wolfin kiväärit ovat rimpuloita....
Onhan noi barretit hienon näkösiä mutta ei niillä mitään tee suomessa....- snake556
Ei niin ja nyt mauri, jumalauta lopeta ton urban sniperin linkaaminen!! Se on aivan paska, se on ruma ja ihan vitun huono. Vidun jonne mee juomaan se sun kusenvärinen es loppuun. Saatanan trollaaja ja jos vielä kerranki linkkaat ton vidun urban sniperin ni mä suutun ja servaan sut maahan :--D :
- turuk-
Tätä myötähäpeän määrää!... Koko keskustelu täynnä snake556 paskaa.. En millään jaksais alkaa suuttumaan, joten tältä seisomalta pyydän sinua, snake556, häipymään hevon vittuun tältä palstalta, aiheutat liikaa päänvaivaa ja paskot kaikkien niskaan joka ikinen päivä ja yö. Kiitos.
- snake556
No eihä, en kirjota paskaa mutta jos tarvii niin voin myös kirjotaa koko palstan täyteen paskaa jos haluan. Ja turuk ei tarvitse suuttua minä vain ilmaisin mikä sniper ois hyvä mut heti kaikki torjutaan
- thykki
Sinuna snake löysin pääni seinään ja pohtisin että kirjoitanko päskaa. Ja vielä semmoinen että ennen kun suosittelet kenellekään mitään niin lue vaikka softaajasta joku topicci siitä pyssystä.
- turuk-
thykki kirjoitti:
Sinuna snake löysin pääni seinään ja pohtisin että kirjoitanko päskaa. Ja vielä semmoinen että ennen kun suosittelet kenellekään mitään niin lue vaikka softaajasta joku topicci siitä pyssystä.
Niin, ylipäänsä suosittelu vaatii tietämystä aseesta, jos suosittelet asetta joka on mielestäsi kuitenkin "paska ja liian painava", miksi helvetissä sitten suosittelet sitä? Saat huonon maineen, ja paskaa niskaan esim. minun taholtani. Vitun hiiri, mulla rupee keittää
- snake556
Niin alkaa mullakin koht keittää ja kyllä voin lyödä pääni seinää ei tunnu missään ja hiiret on hyviä kun oikeen hyvin osaa käristää ne nam
- turuk-
Perus 12v selitystä.. im done
turuk- kirjoitti:
Perus 12v selitystä.. im done
http://img5.joyreactor.cc/pics/comment/full/video-девушка-малолетка-тп-465465.png
- snake556
Oon 13v en 12v
- turuk-
Iso ero.. ei ole sitäkään henkisellä tasolla, erityisesti sun kohdalla
- snake556
Onha
- airsoftkettu
perustelemattomuutes ja käyttäytymises täällä kertoo toista, faktat sinusta: et tiedä mistään pelivälineestä ja tästä lajista juuri mitään. silti annat neuvoja, suosittelet eka omasta mielestäs hyvää joka onkin sitten sun mielestä huono.
Itelle tulee lähinnä mieleen 6v lapsi leluosastolla. - snake556
No jos haluan vain ehdottaa asetta niin onko paha asia vai onko sinulla jotain sitä vastaan kenties ? Ja en halua olla mikään jonne mikä tietää aseen joka helvetin ruuvin ja osan, tai jos joku ei osaa purkaa asetta niin siitä pitää tehdän niin iso juttu. Eihän sillä ole väliä tietääkö joku mikä on hop up tai mikä on gear box vai osaako vaihtaa aseesta jotain osaa esim. gear boxia, niin teidän pitää heti tulla toteemaan.
- madmanner
snake ootsä mentaalisesti vajaa , vai hä?!
@snake556
Gearbox ja hop up on airsoftin perusasioita. Jos ei osaa asettaan purkaa itse niin ei tarvi airsoftia harrastaa. :)
@snake556 Jättäsin sinuna tämän palstan rauhaan.- turuk-
soviet.sniper kirjoitti:
@snake556
Gearbox ja hop up on airsoftin perusasioita. Jos ei osaa asettaan purkaa itse niin ei tarvi airsoftia harrastaa. :)
@snake556 Jättäsin sinuna tämän palstan rauhaan.Jotain on mennyt kaverin kasvatuksessa pahasti pieleen.. Terkkuja mutsilles :D Hehee, edelleen, jos ehdotat jotain niin sulla täytyy olla perusteet siihen. Ja "onha"... eih :D miten voi olla näin retu..
turuk- kirjoitti:
Jotain on mennyt kaverin kasvatuksessa pahasti pieleen.. Terkkuja mutsilles :D Hehee, edelleen, jos ehdotat jotain niin sulla täytyy olla perusteet siihen. Ja "onha"... eih :D miten voi olla näin retu..
Ei ole pakko avata rataslaatikkoa mutta kyllä nyt pitää olla sen verran järki päässä että ei rupea suosittelemaan aseita joista ei tiedä muuta kuin sen mitä kauppojen sivuilla lukee.
- koikkeli kaikkeli
miten ihmees...tämä keskustelu...päätty tähän....?:D
- snake556
finsoft idiootti ja seuraukset. Ja vitastako minä tiedän miten tämä keskustelu päättyy tähän kysy noilt riidan haastajilt mä vaan ehdotin sulle asetta
- AloittelevaKiäristu
Ai @Finsoft idiootti? Aprilli meni jo @Snake556. Jos et tiedä mikä on Hop Up niin olet kyllä aika tyhmä mut hei kyllä muaki vituttais jos en tietäis, rauhoittuisit jo ja menisit perseeseen. Ja perseellä en tarkota naisen persettä vaan mammutti isän suuremmoista viidakkopersettä.
- snake556
Luuletko etten tiedä mikä Hop Up on ? Tiedän aivan vallan hyvin mikä hop up on ja voit varmaan mennä itse sinne afrikkaan norsun perseeseen ja tulla sit sielt joskus vuoden päästä ulos kun olet rauhauttunut
- AloittelevaKiväristi
Pyysit mua menemää nyt oman isäs perseesee ja kerroit just et se on Afrikkalainen norsu.
- Gusf
Rauhotus vähän pikkupoika. Tuo sinun aseen suosittelu on sama asia, kun olin intissä niin joku sanoi, että piiloudutaan se on hyvä taktiikka eli ei paskän vertaakaan hajua mistä puhuu. Eli suoraan kaikki tällä palstalla on sinua vastaan eli jos meet täältä pois se on meille- ja sinulle helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937