sniper piperi

koikkeli kaikkeli

38

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gusf

Jos en ole aivan väärässä niin P&J on Suomesa A&K. Saa korjata jos puhun omiani. Aseesta en osaa sanoa muuta kuin, että on hieno.

• P&J:n aseet on Taiwangunin "virittämiä" A&K aseita. Tuo kyseinen ase näyttää olevan P&J SR25 aika paskoilla osilla. @airsotkettu on tehnyt arvostelun aseesta, löydät varmaan hakemalla.

• koikkeli kaikkeli

no ei kyllä löydy mutta meni mielenkiinto heti ohi ku low resistance gearbox

• snake556

Jos kerran pystyt siottaa noin paljon airsoft aseeseen niin osta saman tien milgearist Snow Wolf M82A1 AEG ja maksaa vain vaivaiset 409.00€. Näyttää ainakin hienolt

• airsoftkettu

löytyyhän tuo, laitat hakuun sr25 ja oli 6:s ylhäältä arvostelu siitä... low resistance viittaa piuhoihin ei mechaan mutta luulen että liian haasteellinen peliväline sinulle.

ja snake556 tuo snow wolffin on on barret sarjassa sama kuin 7.2v g36c sähkörynkky sarjassa. älä postaa jotain asetta jos se kuvissa näyttää hienolta, mainoskuva on aina editoitu ja paranneltu.

• snake556

En niin et säkään

• Väitätkö omistavasi tuon Snow Wolfin?

snake556: Jos kerran pystyt siottaa noin paljon airsoft aseeseen niin osta saman tien milgearist Snow Wolf M82A1 AEG ja maksaa vain vaivaiset 409.00€. Näyttää ainakin hienolt
        airsoftkettu: älä postaa jotain asetta jos se kuvissa näyttää hienolta
        snake556: En niin et säkään

• snake556

En omista ja en halua. Liian painava eikä tuu kiikaritähtäintä iha paska

• Miksi sitten suosittelet sitä muille?

• airsoftkettu

justhan kehuit ja suosittelit sitä, nyt se on iha paska, mitens se tolleen muuttuikaan hienosta ja hyvästä paskaks???

• snake556

Minä olen hyvin jääräpäinen ja mieleni vaihtuu nopeasti

• mauri toivonen

osta tää ihan vitun hyvä osta näitä kaks et voit ampuu yhel kädel

• Itsellän on kokemusta Snow wolfin Barreteista niinkuin socom gearinki.
      Muutenkin kaikki Snow wolfin kiväärit ovat rimpuloita....

Onhan noi barretit hienon näkösiä mutta ei niillä mitään tee suomessa....

• snake556

Ei niin ja nyt mauri, jumalauta lopeta ton urban sniperin linkaaminen!! Se on aivan paska, se on ruma ja ihan vitun huono. Vidun jonne mee juomaan se sun kusenvärinen es loppuun. Saatanan trollaaja ja jos vielä kerranki linkkaat ton vidun urban sniperin ni mä suutun ja servaan sut maahan :--D :

• turuk-

Tätä myötähäpeän määrää!... Koko keskustelu täynnä snake556 paskaa.. En millään jaksais alkaa suuttumaan, joten tältä seisomalta pyydän sinua, snake556, häipymään hevon vittuun tältä palstalta, aiheutat liikaa päänvaivaa ja paskot kaikkien niskaan joka ikinen päivä ja yö. Kiitos.

• snake556

No eihä, en kirjota paskaa mutta jos tarvii niin voin myös kirjotaa koko palstan täyteen paskaa jos haluan. Ja turuk ei tarvitse suuttua minä vain ilmaisin mikä sniper ois hyvä mut heti kaikki torjutaan

• thykki

Sinuna snake löysin pääni seinään ja pohtisin että kirjoitanko päskaa. Ja vielä semmoinen että ennen kun suosittelet kenellekään mitään niin lue vaikka softaajasta joku topicci siitä pyssystä.

• turuk-
        thykki kirjoitti:

Sinuna snake löysin pääni seinään ja pohtisin että kirjoitanko päskaa. Ja vielä semmoinen että ennen kun suosittelet kenellekään mitään niin lue vaikka softaajasta joku topicci siitä pyssystä.

Niin, ylipäänsä suosittelu vaatii tietämystä aseesta, jos suosittelet asetta joka on mielestäsi kuitenkin "paska ja liian painava", miksi helvetissä sitten suosittelet sitä? Saat huonon maineen, ja paskaa niskaan esim. minun taholtani. Vitun hiiri, mulla rupee keittää

• snake556

Niin alkaa mullakin koht keittää ja kyllä voin lyödä pääni seinää ei tunnu missään ja hiiret on hyviä kun oikeen hyvin osaa käristää ne nam

• snake556

Oon 13v en 12v

• turuk-

Iso ero.. ei ole sitäkään henkisellä tasolla, erityisesti sun kohdalla

• snake556

Onha

• airsoftkettu

perustelemattomuutes ja käyttäytymises täällä kertoo toista, faktat sinusta: et tiedä mistään pelivälineestä ja tästä lajista juuri mitään. silti annat neuvoja, suosittelet eka omasta mielestäs hyvää joka onkin sitten sun mielestä huono.

Itelle tulee lähinnä mieleen 6v lapsi leluosastolla.

• snake556

No jos haluan vain ehdottaa asetta niin onko paha asia vai onko sinulla jotain sitä vastaan kenties ? Ja en halua olla mikään jonne mikä tietää aseen joka helvetin ruuvin ja osan, tai jos joku ei osaa purkaa asetta niin siitä pitää tehdän niin iso juttu. Eihän sillä ole väliä tietääkö joku mikä on hop up tai mikä on gear box vai osaako vaihtaa aseesta jotain osaa esim. gear boxia, niin teidän pitää heti tulla toteemaan.

• madmanner

snake ootsä mentaalisesti vajaa , vai hä?!

• @snake556
        Gearbox ja hop up on airsoftin perusasioita. Jos ei osaa asettaan purkaa itse niin ei tarvi airsoftia harrastaa. :)

@snake556 Jättäsin sinuna tämän palstan rauhaan.

• turuk-
        soviet.sniper kirjoitti:

@snake556
        Gearbox ja hop up on airsoftin perusasioita. Jos ei osaa asettaan purkaa itse niin ei tarvi airsoftia harrastaa. :)

@snake556 Jättäsin sinuna tämän palstan rauhaan.

Jotain on mennyt kaverin kasvatuksessa pahasti pieleen.. Terkkuja mutsilles :D Hehee, edelleen, jos ehdotat jotain niin sulla täytyy olla perusteet siihen. Ja "onha"... eih :D miten voi olla näin retu..

• turuk- kirjoitti:

Jotain on mennyt kaverin kasvatuksessa pahasti pieleen.. Terkkuja mutsilles :D Hehee, edelleen, jos ehdotat jotain niin sulla täytyy olla perusteet siihen. Ja "onha"... eih :D miten voi olla näin retu..

Ei ole pakko avata rataslaatikkoa mutta kyllä nyt pitää olla sen verran järki päässä että ei rupea suosittelemaan aseita joista ei tiedä muuta kuin sen mitä kauppojen sivuilla lukee.

• koikkeli kaikkeli

miten ihmees...tämä keskustelu...päätty tähän....?:D

• @snake556 tyhmyys ja sen seuraukset...

• snake556

finsoft idiootti ja seuraukset. Ja vitastako minä tiedän miten tämä keskustelu päättyy tähän kysy noilt riidan haastajilt mä vaan ehdotin sulle asetta

• AloittelevaKiäristu

Ai @Finsoft idiootti? Aprilli meni jo @Snake556. Jos et tiedä mikä on Hop Up niin olet kyllä aika tyhmä mut hei kyllä muaki vituttais jos en tietäis, rauhoittuisit jo ja menisit perseeseen. Ja perseellä en tarkota naisen persettä vaan mammutti isän suuremmoista viidakkopersettä.

• snake556

Luuletko etten tiedä mikä Hop Up on ? Tiedän aivan vallan hyvin mikä hop up on ja voit varmaan mennä itse sinne afrikkaan norsun perseeseen ja tulla sit sielt joskus vuoden päästä ulos kun olet rauhauttunut

• AloittelevaKiväristi

Pyysit mua menemää nyt oman isäs perseesee ja kerroit just et se on Afrikkalainen norsu.

• Gusf

Rauhotus vähän pikkupoika. Tuo sinun aseen suosittelu on sama asia, kun olin intissä niin joku sanoi, että piiloudutaan se on hyvä taktiikka eli ei paskän vertaakaan hajua mistä puhuu. Eli suoraan kaikki tällä palstalla on sinua vastaan eli jos meet täältä pois se on meille- ja sinulle helpompaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      996
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    Aihe