Nopea laihdutus vesipaastolla

En halua olla lihava

Oon lihonut vuodessa ihan hirveän paljon. Oon yrittäny laihduttaa kaikilla mahollisilla konsteilla mutta en oo onnistunut. Koulu alkaa kohta joten mun on nyt pakko laihtua. En halua että mua kiusataan koulussa sen takia että oon lihava. Aion olla vähintään tämän loppu kuukauden vesipaastolla. Pyrin juomaan vettä kaksi litraa päivässä. Sen lisäksi otan lisäravinteita. Laihduttaisin muuten järkevästi mutta aikaa ei vain ole.. En voi enää siirtää tätä vesipaastoa. Siks kirjotankin tänne päivittäin. Jospa se auttais onnistumaan. Mun pituus on 168cm. Päivitän paino lukemat joka päivä ja kuvan lisään kerran viikossa. Kroppa näyttää tällä hetkellä tältä http://aijaa.com/u6M1cJ joten ihan järkyttävän lihava. Hirvee sika.. Tsempatkaa mua. Tämä ois mulle niin tärkeetä!

6

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sensible choices

      En aio tsempata sinua jossain älyttömässä vesipaastossa. Kannustan sen sijaan pysyvään elämäntapamuutokseen, jonka keskiössä on terveellinen, monipuolinen ravinto sinulle sopivalla annoskoolla sekä liikunta osana arkea.

      Ihminen laihtuu, kun kaloreita kulutetaan enemmän kuin niitä nautitaan. Joku vesipaasto on yhtä tyhjän kanssa. Jos elämäntavat eivät muutu, pudotetut kilot tulevat takaisin heti, kun aletaan syödä. Vesipaastolla saat itsellesi heikon ja voimattoman olon ja päänsärkyä. Ilman energiaa tuskin jaksat liikkuakaan.

      Elämäntapamuutokseen voisi lisätä vielä itsetunnonkohotusprojektin - et ole "järkyttävän liha, hirveä sika". Kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen, että käytät vartalotyypillesi sopivia vaatteita, jotka korostavat parhaita puoliasi.

    • shlaihistelu

      Tää on se sama henkilö, joka alottaa tyyliin kerran kuussa 2 viikon vesipaaston S24 laihdutuspalstalla. Koskaan ei ole vielä tullu jälkeen-kuvaa. Ja nytpä kävi sitten ilmi, että olet myös syömishäiriöinen...
      Tee itselles palvelus ja unohda vesipaasto. Se ei ikinä onnistu, korkeintaan jojoot.

      • veteraani

        Mieluummin vähän ylipainoa kuin syömishäiriö!!! Lyhyesti ja ytimekkäästi sanon näin. Jos tarkoituksella lipsahdat syömishäiriöiden jännittävään maailmaan,voit joutua piankin toteamaan,että mitään hienoa ja upeeta et sillä saavuttanutkaan,ja sitä seikkailua ei jätetä kesken ihan tosta noin vaan. En uhkaile,mutta tiedän mistä puhun,olen ollut syömissairas jo yli 20 vuotta,tavallaan jopa 30. Mene kaupunkisi/kuntasi lääkärille ja pyydä lähete ravitsemusterapeutille. Verikokeisiin myös,jos sulla esim.kilpirauhasen vajaatoiminta.


    • Mullekkin toi laihdutus on niin ongelma! Omat mittani ovat 173/78 ja ihannepainoni olisi siinä reilun 50 kieppeillä:)

    • älä laaihuta

      Musta tuo kroppa oli just kaikkein parhaimmillaan. :) vai olenko joku luuseri joka ei tykkää joistaki vitun seksipommeista niinku muut. :(

    • pessien

      Ihan normaali ja nätti kroppa sinulla on, älä huoli! En todellakaan tarvitse mitään kitukuuria. Pyri vaan syömään normaaleja aterioita ja lisää vaikka liikuntaa. Liikunta auttaa kohentamaan mielialaa muutenkin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe