reuma ja kortisoni

noita 88

mulla on nivelreuma ollu jo n12v. kävin reumalekuril joka kauhistu kun käytän 15mg kortisonia prednison olen käyttänyt nyt puol vuotta. siis onko se paljon?toi annostus vie helvetilliset kivut mä en pääse eroon siitä. mulla ei ole mitään reuma lääkettä kun särkylääke ja kortisoni. odotan kelalta hyväksyntää biologiseen lääkkeeseen. millaisia sivuvaikutuksia teille on tullut kortisonista?melkeen kaikki puhuu lihomisesta keskivartalon etenkin. ovatko kaikki lihoneet?mä olen lihonut noin 7 kiloo mut se on mun oma repsahdus tyystin. mä tolla 15mg tunnen olevan terve voin liikkua ja olo on niin fain ku olla ja voi.onko kukaan käyttänyt kortisonia pitkään? mitä sivareita on tullu?mua vaa rupes pelottaa kun se lekuri suorastaa kauhistu ja päivitteli asiaa mä olin vaan et helvetti ku mikään muu ei toimi minkäs teet.tulkoo kyttyrä ja parta ja luuta toiseen käteen. t. noita

1

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vainpattipuuttuu

Moikka,
      Täällä myös 15mg ja melkein kaikki sivarit mitä korsusta löytyy ja niihin 4 eri lääkettä. Virhediagnoosilla mennään (lihasreuma) toist. Kaikki oireet viittaa nivelreumaan ja siihen on omat troppinsa korsu toimii tukena vain pistoksin tai oraalina. Köyhänä oottelen elokuun alkua jolloin tk avaa ovensa. Nyt kesällä ottavat vain akuutteja vastaan. Tällaista täältä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2563
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      980
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      772
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      682
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      572
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      15
      516
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      503
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      475
    10. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      464
    Aihe