reuma ja kortisoni

noita 88

mulla on nivelreuma ollu jo n12v. kävin reumalekuril joka kauhistu kun käytän 15mg kortisonia prednison olen käyttänyt nyt puol vuotta. siis onko se paljon?toi annostus vie helvetilliset kivut mä en pääse eroon siitä. mulla ei ole mitään reuma lääkettä kun särkylääke ja kortisoni. odotan kelalta hyväksyntää biologiseen lääkkeeseen. millaisia sivuvaikutuksia teille on tullut kortisonista?melkeen kaikki puhuu lihomisesta keskivartalon etenkin. ovatko kaikki lihoneet?mä olen lihonut noin 7 kiloo mut se on mun oma repsahdus tyystin. mä tolla 15mg tunnen olevan terve voin liikkua ja olo on niin fain ku olla ja voi.onko kukaan käyttänyt kortisonia pitkään? mitä sivareita on tullu?mua vaa rupes pelottaa kun se lekuri suorastaa kauhistu ja päivitteli asiaa mä olin vaan et helvetti ku mikään muu ei toimi minkäs teet.tulkoo kyttyrä ja parta ja luuta toiseen käteen. t. noita

1

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vainpattipuuttuu

Moikka,
      Täällä myös 15mg ja melkein kaikki sivarit mitä korsusta löytyy ja niihin 4 eri lääkettä. Virhediagnoosilla mennään (lihasreuma) toist. Kaikki oireet viittaa nivelreumaan ja siihen on omat troppinsa korsu toimii tukena vain pistoksin tai oraalina. Köyhänä oottelen elokuun alkua jolloin tk avaa ovensa. Nyt kesällä ottavat vain akuutteja vastaan. Tällaista täältä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2167
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      956
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe