mulla on nivelreuma ollu jo n12v. kävin reumalekuril joka kauhistu kun käytän 15mg kortisonia prednison olen käyttänyt nyt puol vuotta. siis onko se paljon?toi annostus vie helvetilliset kivut mä en pääse eroon siitä. mulla ei ole mitään reuma lääkettä kun särkylääke ja kortisoni. odotan kelalta hyväksyntää biologiseen lääkkeeseen. millaisia sivuvaikutuksia teille on tullut kortisonista?melkeen kaikki puhuu lihomisesta keskivartalon etenkin. ovatko kaikki lihoneet?mä olen lihonut noin 7 kiloo mut se on mun oma repsahdus tyystin. mä tolla 15mg tunnen olevan terve voin liikkua ja olo on niin fain ku olla ja voi.onko kukaan käyttänyt kortisonia pitkään? mitä sivareita on tullu?mua vaa rupes pelottaa kun se lekuri suorastaa kauhistu ja päivitteli asiaa mä olin vaan et helvetti ku mikään muu ei toimi minkäs teet.tulkoo kyttyrä ja parta ja luuta toiseen käteen. t. noita
reuma ja kortisoni
noita 88
1
203
Vastaukset
- Vainpattipuuttuu
Moikka,
Täällä myös 15mg ja melkein kaikki sivarit mitä korsusta löytyy ja niihin 4 eri lääkettä. Virhediagnoosilla mennään (lihasreuma) toist. Kaikki oireet viittaa nivelreumaan ja siihen on omat troppinsa korsu toimii tukena vain pistoksin tai oraalina. Köyhänä oottelen elokuun alkua jolloin tk avaa ovensa. Nyt kesällä ottavat vain akuutteja vastaan. Tällaista täältä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428