Todella kuuma perjantai-ilta 3/?

Einari

...tunsin kuinka paine kasvoi anuksessani Tiian painaessa surisevaa sauvaa sisääni. "Älä", yritin inistä, sillä sauva teki melkein kipeää.
"Älä valita, vaan nauti" Tiia sanoi "nuole kunnolla joka paikasta". Tiia painoi sauvan puoliksi sisään samalla imien kivikovaa kulliani. Käsittely ei tuntunut loppujen lopuksi lainkaan pahalta, joten aloin keskittymään Tiiaan. Tartuin hänen pakroihin ja vedin kostean sykkivän pillun lähemmäksi. Aloin imemään hänen kiiltävää klitoristaan painaen samalla keskisormen syvälle kiimaiseen pilluun. Tunsin kuinka Tiia värähti ja hänen lantionsa alkoi liikkua. Jatkoin imemistä entistä lujempaan. Työnsin hänen pilluun kolme sormea alkaen samalla rytmisesti painelemaan. Ajattelin antaa samalla mitalla ja työnsin etusormeni syvälle hänen anukseen. Tiian perse alkoi villin pyörimisen, mutta samalla tunsin kuinka hän nai minua sauvalla syvemmälle ja syvemmälle samalla imien kulliani kovempaa.

Vierestäni kuului ähinää ja natinaa, vilkaistessani syrjäsilmällä näin kuin Piia istui kaverin kaverinin päälle saaden kuuman kullin syvälle sisäänsä. Piia istui takapäin asennossa tukien itseään kaverini nilkoista hoitaen täten itse ratsastuksen. Piia nojautui kuitenkin lähemmäksi kaverinin jalkoja, jolloin kaveri työnsi hieromasauvan Piian anukseen.

Lopetin nuolemisen ja kysyin tytöiltä haluaisivatko he kokeilla jotain muuta. Läähättävät vastaukset olivat myöntäviä, joten..
--- tarviiko jatkaa

1

6764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ernesti

      hyvä stoori, jatka vaan kun jäi vähän kesken...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe