Eli olisin ostamassa uutta sänkyä, onko kellään tietoa miten vanhan sängyn voi hävittää? Onko mitään palvelua joka hakee vanhan pois, tarkoitan siis muita paikkoja kun huonekaluliikkeitä? Ja paljonko sellanen maksaa? Kiitos vastaajille.
Minne vanha sänky?
11
8512
Vastaukset
- tiiuskah
Niin ja vielä unohtu, että minulla ei ole autoa eikä ees ajokorttia.
- 19+14
"Noudamme siistejä ja ehjiä kierrätyskelpoisia lahjoitushuonekaluja Kuopion ja Siilinjärven taajama-alueilta. Kuljetushenkilökunta tarkastaa tavaroiden myyntikelpoisuuden."
http://www.kuopionseuduntyovalmennus.fi/index.php?id=54
- toriin
Ei sitä mihkään tarvi kuskata. Laita vaikka toriin ilmoitus että hakevat poikkeen ilmaiseksi. Noin ainakin itse olen päässyt eroon rikkinäisestä astianpesukoneesta, kasasta betonilaattoja ja kaikesta muusta mitä en itse viitsi kaatopaikalle kuskata. Kun ilmaiseksi luopuu niin aina on joku joka sen käy pois hakemassa..:)
- kjlkjjljl
Me laitettiin kuopionkirppari.fi sivulle vanha runkopatjasänky, heti meni vaikka pyydettiin 100e, toki voi siellä myös lahjottaa.
- Vie sinne
kjlkjjljl kirjoitti:
Me laitettiin kuopionkirppari.fi sivulle vanha runkopatjasänky, heti meni vaikka pyydettiin 100e, toki voi siellä myös lahjottaa.
Kuopion Konttiin Leväselle
- haku toimii
Vie sinne kirjoitti:
Kuopion Konttiin Leväselle
Kontista hakevat sängyn.Pitää olla "kunnossa" eivät hae kaatopaikkatavaraa. Kun ei oo autoa aloittajalla niin miten veisi..?
- joutavaa rojua
Entä jos ostaa uuden sohvan ja tilaa kotiinkuljetuksen, viekö ne yleensä entisen samalla pois samaan hintaan vaikka olisi kuinka huonokuntoinen?
Mulla olisi myös auringonpolttamat ja hieman likaantuneet rullaverhot joutavana, minnekähän tällaiset? En tiedä saisiko noista pesemällä vielä kelvolliset jollekin.
Toinen on n. 140cm leveä vaaleahkonsininen väri ja toinen kapeampi vaalean sävyinen n. 100cm leveä. Molemmissa kuulaketjumekanismi.
Jos näitä rupeaa kaatopaikalle viemään (missä se muuten sijaitsee Kuopiossa?) niin paljonko joutuisi maksamaan? - tiiuskah
No sehän se just et sänky jo aika vanha kulunut, et en tiiä kelpaako kellekään. Et onko mitään paikkaa jotkaa hakee ja vie kaatopaikalle? Itsellä kun ei tosiaan mahollisuutta siihen ole :/
- rds-800
Oletko niin tumpelo ettet ossaa silputa sänkyä? Helpompi tapaus kuin sohva. Ja panna sitä pikku erissä sekajätepönttöön.
Itse olen vuosien varrella silpunnut 2 sohvaa (kun ilmaiseksi aikoinaan sai) ja yhden runkopatjan. Totta kyllä on että pölyistä hommaa (pitää tehdä partsilla) ja säkit vie tilaa partsilla. Kai sulla nyt sentään parveke on tai patio ja työkalupakki jossa tongit, puukko ja vasara
- Vuodesohvaton
Joskus tarjosin jotain vuodesohvaa pelastusarmeijalle. Pian tuli pari innokasta kaveria noutamaan. Olisivat halunneet, että maksan heille kuljetuksesta.
Käskin suurinpiirtein suksia v**tuun tuollaisilla vaatimuksilla. Sitten löytyi onnellinen nuoripari, jolle sohva oli juuri oikea ja he veivät sen pois.- 10+10
Jos se on runkopatjasänky, sen voi viedä ilmaiseksi kaatopaikalle lavalle "pehmustetut huonekalut". Metallisänky metallilavalle. Puusänky puujäte-lavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1882431
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722110Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I442083Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia761811- 1281730
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1971590Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771311Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321184- 711143