On pakko sanoo..
Mä en oo ikinä tykänny mistää hip hopista tai vastaavasta..kait oon kasvanu ohi ja viel vähemmän opin täl iäl tykkään mistää uudesta.ikää on 19.MUt tää biisi tänää kuulin ekan kerran..
Siis tää on yx maailman parhaista!nää sanat nää on jotai aivan käsittämätöntä!!siis mulla meinaa tulla itku ku kuulén tän.. :)
Mä vain toivon et Pikku G tekis tulevaisuudessa yhtä hyviä ja ihanii biisei!
Pakko kuunnella viel 7 kerran se...!!!!
Romeo&Julia
MIE
4
323
Vastaukset
- Tappaja
Eipä toi pikku g ole sen laulun sanoja ite tehny, se on sen serkun tekemä biisi vaikka g on ottanut sen omiin nimiin.
Et se siitä.- julia
kyllä pikku g on suurimmiks osiks sanottanut itse. mä rakastan kans romeo&julia biisiä..
- Tappaja
julia kirjoitti:
kyllä pikku g on suurimmiks osiks sanottanut itse. mä rakastan kans romeo&julia biisiä..
tonne ja lue pikasen mitä sielläsanotaan:
http://foorumit.fffin.com/showthread.php?t=8644
- pölö
nii se on ihana biisi!!!koskettaa....
siin puhutaan asiaa kannattaa muös kuunnella jos vaan voisin..biisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1432578Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164