Onko kukaan pannu taxissa??Kun kaipaisin vinkkejä panin eilen taxsi miehen kaa metsässä se oli ihanaa kaipaisin lisää vinkkejä!!
panoa taksissa
joku pania
6
3309
Vastaukset
- Siinä taas halpa
horatsu kuittasi taksikyytinsä omalla perseellään.
- Ninnuskaah
Mihin enää vinkkejä kaipaat, kun panit jo taksissa tai siis taksikuskin kanssa...? Kerro vaan siitä, että miten sait sen kuskin sinne mettikköön panemaan sua? Mä olen oikeasti kiinnostunut tietämään. Haha!
- asiakas xyz
Taitaa isäntä itte kirjotella fantasioistaan
- jaaha
Vai maksoit luonnossa
- jhghjgj
Mä panin sun mutsia taksissa.
- se homo geeni
Toi alotus pitää paikkansa.
Kun se taksari pani tota muijaa mä panin sitä taksimiestä takalistoon siinä hytkyttiin kolmen kimpassa, kivaa oli nami nami.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2041481Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441144Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44846- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21710- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617