Möin vanhan jullikan juuri. n 20v vanha oli kumivääntö jousitus. Nyt ostan uuden ja pidän ainakin 20v eli aktiivisen loppuelämäni kestävän kärryn. Säilytys ulkona taivasalla kuten tähänkin asti eikä ollut kuomua. Pohjalevyjä meni muistaakseni 3 kpl.
Minkä kärry kestää kuormaa ? joskus oli 1000kg plus jarruttomassa kärryssä joten pitää kestää laitonta ylikuormaakin satunnaisesti. (kaiken maailman kotipoliisit suut kiinni , näin arki vaan on oikeasti ) en lähde nouseviin katsastus ja jarru remontteihin koskaan jarru kärryllä.
Alumiininen kiinnostaa hieaman vaikka kesti kyllä sinkkaus jullikassakin hyvin.
Telistä en luovu missään tapauksessa se on kiveen hakattu mutta lehtijouset kenties olisi hyvät vaikka meni kaikki kuormat hyvin kumiväännölläkin.
Millainen on paras lehtijousitus rakenne?
Ajonopeudet on 120km/h asti ja kiinnitän kamat aina niin että voin tehdä lukkojarrutuksen abseila kuormallakin eli sen teen aina huolella (pois lukien joku hiton tiililetka joka on vähän niinja näin muta silloin ajankin hyvin varovasti yms saivartelijoiden varalle huom)
Kiinnitys lenkkiä teen kyllä lisää itse runkoon vahvisten että kestää vetää liinoilla kireälle.
Etsin siis tukevaa hyvää kärryä. Kerro jo tiedät KOKEMUKSESTA hyviä kärryjä ja jos tuntuu että pitää vitttuilla niin siitä vaan .
Tukeva ,kestävä TELI kärry ?
lehti jousi kumi vää
1
275
Vastaukset
- Puute selvä
Ei ole semmoisia kärryjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848