Olen 15v poika ja vietin isäni, hänen naisystävän ja naisystävän kaverin kanssa aikaa Helsingin stockmannilla 15.7. Oltuamme jonki aikaa keskustassa alkoi isäni, naisystävänsä, naisystävän kaveri haukkumaan ja kritisoimaan äitiäni josta loukkaannuin ja lähin itkien kotiin äitini luokse. Olin hysteerinen, masentunut, itkin ja itsetuhoinen, tultuani rappukäytävälle sorrin niin paljon että itkin lattialla. Tultuani sisään äitini oli erittäin huolestunut ja sitten sekosin psyykkisesti mutta en käyttäytynyt väkivaltaisesti paitsi että pari tavaraa hajotin ahdistuksessani. Pitäisikö minun pyytää isältäni anteeksi vai pitäisikö heidän pyytää minulta? Olen kärsinyt viimeaikoina paljon masennuksesta ja ahdistuksesta ja kaikesta! Mitä teen? :(
Hei pliis auttakaa!
Numero333
1
137
Vastaukset
- tätinen
Keskustele asiasta äitisi kanssa. Jos hän on fiksu, niin pääset asiasta itsesi kanssa sovintoon ja pystytte käsittelemään asian. Jos äidin kanssa ei voi puhua, niin älä puhu, tulee vain turhia riitoja. Tai onko sinulla joku muu akuinen, jonka kanssa voit keskustella? Anteeksipyyntö ei ole tässä pääasia, isäsi ja hänen ystävänsä vaikuttavat kypsymättömiltä. Ei ollenkaan ole hienoa käytöstä, että solvaa lapsen kuullen äitiä, oli hänessä sitten vikaa tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239039Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3781835Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3351706- 941558
- 4021528
- 61335
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331110Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241076Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521032- 36988