Hei pliis auttakaa!

Numero333

Olen 15v poika ja vietin isäni, hänen naisystävän ja naisystävän kaverin kanssa aikaa Helsingin stockmannilla 15.7. Oltuamme jonki aikaa keskustassa alkoi isäni, naisystävänsä, naisystävän kaveri haukkumaan ja kritisoimaan äitiäni josta loukkaannuin ja lähin itkien kotiin äitini luokse. Olin hysteerinen, masentunut, itkin ja itsetuhoinen, tultuani rappukäytävälle sorrin niin paljon että itkin lattialla. Tultuani sisään äitini oli erittäin huolestunut ja sitten sekosin psyykkisesti mutta en käyttäytynyt väkivaltaisesti paitsi että pari tavaraa hajotin ahdistuksessani. Pitäisikö minun pyytää isältäni anteeksi vai pitäisikö heidän pyytää minulta? Olen kärsinyt viimeaikoina paljon masennuksesta ja ahdistuksesta ja kaikesta! Mitä teen? :(

1

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätinen

Keskustele asiasta äitisi kanssa. Jos hän on fiksu, niin pääset asiasta itsesi kanssa sovintoon ja pystytte käsittelemään asian. Jos äidin kanssa ei voi puhua, niin älä puhu, tulee vain turhia riitoja. Tai onko sinulla joku muu akuinen, jonka kanssa voit keskustella? Anteeksipyyntö ei ole tässä pääasia, isäsi ja hänen ystävänsä vaikuttavat kypsymättömiltä. Ei ollenkaan ole hienoa käytöstä, että solvaa lapsen kuullen äitiä, oli hänessä sitten vikaa tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9039
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      378
      1835
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      335
      1706
    4. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1558
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      402
      1528
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1335
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1110
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1076
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1032
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      988
    Aihe