dboys:in "sekäsikiö"

sekasikiö

Eli ajatteli ostaa tämän "sekasikiön" linkki: http://www.taiwangun.com/en/rk-12-boyi
Ja sen kaveriksi laturin: http://www.taiwangun.com/en/microprocessor-charger-discharger-from-2-4v-to-12v-mw
Akun: http://www.taiwangun.com/en/battery-nimh-1600mah-9-6v-stick-type-8fields
Ja polvisuojat niin ovatko nämä hyvät ? http://www.taiwangun.com/en/knee-pads-set-woodland-8fields
Ja saako sieltä chestriggiä mihin saa laitettu MOLLE-taskuja ?

P.S Saako Kalashniikkoviin fastmag taskuja vai onko ne vain Mnelkuille ?

6

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekasikiön omistaja

      Saa, itellä cummerbund plate-carrier ja sama ase. Sen liivin taskuihin menee 1 lipas per tasku, taskuja 3. Uudet voi tietty ostaa, itse aion. Dumppi on ehdoton niiden vakiotaskujen kanssa.

    • Kannattaa ostaa mielummin 2300 mah tikkuakku. Chesstrigiä ei saa molleilla mutta liivit saa. AK:n lippaat on sen verta banaaneja että niihin ei saa fastmag-taskuja.

      • Sekasikiön omistaja

        2300mah tikkuakku ei mahdu akkupesää ilman modeja, koettu on. Meni sekin raha hukkaan.. mutta mukana tullut akku hoitaa homman. Päivitän kylläkin lipoon kohta mutta pärjäät 9,6V:lläkin. Pro-tip, kannattaa hommata äänenvaimennin, tuo noveske liekinraiskaaja koventaa ääntä ja on mun silmiini ruma. Vaimentaa kummasti halvempikin änkkä tuota kuulan ulostulo ääntä. Kuuluu vaan 'pöfts' ja kuula on ulkona :D Sen alle kannattaa myös hommata pidempi piippu, suosittele modifyta tai madbullia.


      • Sekasikiön omistaja kirjoitti:

        2300mah tikkuakku ei mahdu akkupesää ilman modeja, koettu on. Meni sekin raha hukkaan.. mutta mukana tullut akku hoitaa homman. Päivitän kylläkin lipoon kohta mutta pärjäät 9,6V:lläkin. Pro-tip, kannattaa hommata äänenvaimennin, tuo noveske liekinraiskaaja koventaa ääntä ja on mun silmiini ruma. Vaimentaa kummasti halvempikin änkkä tuota kuulan ulostulo ääntä. Kuuluu vaan 'pöfts' ja kuula on ulkona :D Sen alle kannattaa myös hommata pidempi piippu, suosittele modifyta tai madbullia.

        Äänenvaimennin ei paljoo auta sähkörynkyis.


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Äänenvaimennin ei paljoo auta sähkörynkyis.

        Kyllä se varmaan parempi on kuin äänenkovennin...


      • sekasikiön omistaja
        finsoft kirjoitti:

        Kyllä se varmaan parempi on kuin äänenkovennin...

        Varsinkin tuossa aseessa, olen kokeillu normaalilla liekinraiskaajalla, ja kuulosti normaalilta, änkällä paöjon vaimeammalta kuin esim. Cyman M4:ssä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe