Eli ajatteli ostaa tämän "sekasikiön" linkki: http://www.taiwangun.com/en/rk-12-boyi
Ja sen kaveriksi laturin: http://www.taiwangun.com/en/microprocessor-charger-discharger-from-2-4v-to-12v-mw
Akun: http://www.taiwangun.com/en/battery-nimh-1600mah-9-6v-stick-type-8fields
Ja polvisuojat niin ovatko nämä hyvät ? http://www.taiwangun.com/en/knee-pads-set-woodland-8fields
Ja saako sieltä chestriggiä mihin saa laitettu MOLLE-taskuja ?
P.S Saako Kalashniikkoviin fastmag taskuja vai onko ne vain Mnelkuille ?
dboys:in "sekäsikiö"
6
147
Vastaukset
- Sekasikiön omistaja
Saa, itellä cummerbund plate-carrier ja sama ase. Sen liivin taskuihin menee 1 lipas per tasku, taskuja 3. Uudet voi tietty ostaa, itse aion. Dumppi on ehdoton niiden vakiotaskujen kanssa.
Kannattaa ostaa mielummin 2300 mah tikkuakku. Chesstrigiä ei saa molleilla mutta liivit saa. AK:n lippaat on sen verta banaaneja että niihin ei saa fastmag-taskuja.
- Sekasikiön omistaja
2300mah tikkuakku ei mahdu akkupesää ilman modeja, koettu on. Meni sekin raha hukkaan.. mutta mukana tullut akku hoitaa homman. Päivitän kylläkin lipoon kohta mutta pärjäät 9,6V:lläkin. Pro-tip, kannattaa hommata äänenvaimennin, tuo noveske liekinraiskaaja koventaa ääntä ja on mun silmiini ruma. Vaimentaa kummasti halvempikin änkkä tuota kuulan ulostulo ääntä. Kuuluu vaan 'pöfts' ja kuula on ulkona :D Sen alle kannattaa myös hommata pidempi piippu, suosittele modifyta tai madbullia.
Sekasikiön omistaja kirjoitti:
2300mah tikkuakku ei mahdu akkupesää ilman modeja, koettu on. Meni sekin raha hukkaan.. mutta mukana tullut akku hoitaa homman. Päivitän kylläkin lipoon kohta mutta pärjäät 9,6V:lläkin. Pro-tip, kannattaa hommata äänenvaimennin, tuo noveske liekinraiskaaja koventaa ääntä ja on mun silmiini ruma. Vaimentaa kummasti halvempikin änkkä tuota kuulan ulostulo ääntä. Kuuluu vaan 'pöfts' ja kuula on ulkona :D Sen alle kannattaa myös hommata pidempi piippu, suosittele modifyta tai madbullia.
Äänenvaimennin ei paljoo auta sähkörynkyis.
soviet.sniper kirjoitti:
Äänenvaimennin ei paljoo auta sähkörynkyis.
Kyllä se varmaan parempi on kuin äänenkovennin...
- sekasikiön omistaja
finsoft kirjoitti:
Kyllä se varmaan parempi on kuin äänenkovennin...
Varsinkin tuossa aseessa, olen kokeillu normaalilla liekinraiskaajalla, ja kuulosti normaalilta, änkällä paöjon vaimeammalta kuin esim. Cyman M4:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439