Oon nyt omassa huoneessa ja tekee mieli hirveesti hiplailla pillua yms.. En vaan tiedä kuuluuko se muualle kun meillä on yksikerroksinen talo :(
Tietääkö joku miten saisin nauttia ilman muiden kuulemista? Tykkään kuitenkin liikuttaa lantiota samalla niin että lakanoista kuuluu ääntä.
Sormittaminen muiden ollessa kotona?
20
5556
Vastaukset
- poika vaa
Mä en kyllä ole tyttö, mutta monta kertaa kun talossamme on koko porukka (7 henkilöä), olen onnistunut vetämään käteen huoneessa.
Ei se kuulu, jos olet hiljaa. Mä runkkaan konetuolilla ja tää narisee, mutta mulla on "tyyli" siihen ettei se kuulu.
Ensinäkin onko sulla vaikka joku pehmeä patja? Kokeile siinä.
Onko ovessasi lukko, niinkui mulla? Laita se hiljaa kiinni, mulla kuuluu aina pieni kolahus. - 56464
Tee se yöllä kun kaikki nukkuu. Ja pidä se turpasi kiinni niin kukaan ei kuule :)
- kakka mies
kakka
- fdbfg
Ei kai perus itsetyydytyksen pitäisi kuulua. Sitähän voi tehdä vaikka toinen nukkuisi samassa huoneessakin. Täytyy vaan opetella tekemään hiljaa. Ja muista ettet yleensäkään kai ole huoneessasi täysin hiljaa. Satunnaista ääntä voi kuulua ilman että se on mitenkään "epäilyttävää".
- åpå
Jos kostuu niin paljon että lätisee ni saattaahan ne porukat vähä ihmetellä:D
- möö
kiihotuin :D
- 11+11
Näkeekö sitä tytöt mitenkään päälle päin jos kiihotutte ? :D
- Nainennnnnnn
Ei ulospäin muuta kun ehkä ilmeestä mutta pillu kostuu
- jokuvaa5
en oo tyttö mutta mä pystyn runkkaa yöllä vaikka joku olis mun vieressä
- kakka mies
älä kilju samalla ku työnnät sormiis syvälle
- seba1
Käytä äänettömiä "leluja" ! Pillun "litinä" ei kauas kuulu-muista itse olla kiljumatta orgasmin saadessasi :)
- 15.vuotias.flikcorna
Mä mietin aikoinani samaa asiaa, mut älä huoli! Vaikka sen joku huomaiski ni ei se sitä ääneen sano :D
Tai en tie millasta porukkaa sulla kotona liikkuu mut mul ei oo hajuukaa et onko mun orukat huomannu vai ei. Jos on huomannu ni ei ne ainakaa oo mitää sanonu tai vilkuillu sillee: ''HARRASTATKO SÄ ITSETYYDYTYSTÄ?! :o''- 15.vuotias.flikcorna
orukat meinaa porukat :D
- kiihottunut
Oon omas huonees ja mua kiinostais toi sormittaminen mutta en uskalla... Mitä teen tässä tilanteessa kun kiihottaa niin paljon nämä teidän muiden laittamat kommentit.
- oelfld
Mä itse teen sen yöllä mutta mä saan tosi nopeasti orgasmin. Mutta jos käyttää sellaista tärisevää penis lelua kannattaa koittaa sitä kun porukat on poissa
- tyddö12
Peiton alle, tiusel kädellä nostat peittoa niin ettei kuulu kahinaa, ja sitte vaa menoks. Ei ne kuule, mut se on kyl noloa ku rupee paikat litisemään :D ja sano et koputtaa sitte jos tulee (keksi tekosyy)
Kerran iskä sano et mahto nukuttaa hyvin ku kuulu sellasta "paukutusta, tärinää" siinä itseksekin kiroilin että voi viddu se kuuli :D kyllä se varmaa tajus, onneks ei maininnu asiasta enempää. - poika983
Teippi suun eteen jos pelkäät että alat huutaa
- Omenalätty
Mun veli nukkuu kahen metrin päässä musta, en tiiä kuuleeko :DD ei oo porukat ihmetelly vaikka jotai tärinää kuuluski tai litinää. Kerra vaa alko haluttaa nii saatanasti et piti sohvan taakse mennä runkkaamaan... äiti oli puhelimessa ja istu sohvalla, ja sit ku lopetti puhelun nii kysy että "mitäs ihmettä sä siellä touhuat" älä vaa työnnä niitä sormia sinne pilluun nii ei tuu mitää räjähdysmäistä orgasmia
- dasdasdasda
Juu tuu munkaa addaa snäpis eikka_a
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331