Saisiko Transtyttö Ruusussa joskus ihan oikeasti

TRANSLADY JAANKA

Mikähän siinä on kun olen jo useamman kerran sopinut tapaamisen jonkun miehen kanssa tuonne keltaisen ruusun video/cruising alueelle mutta kavereita ei kuitenkaan näy paikalla,ujostuttaa vai eikö vehje olekaan sellainen mitä ensin on kehunut.Nämäkin jotka ovat saaneet ekaksi kännykkäkuvani ovat olleet innoissaan ja kehuneet hoikkaa vartaloani ja seksikkäitä asujani ja haluavansa ehdottomasti saada kokeilla molempiin reikiini...eipä heitä kuitenkaan lopulta näkynyt/tai olivat ukkomiehiä???Paljon siellä on kyllä näitä edestakaisin kävelijöitä mutta jos niiltä jotain kyseli niin eihän ne vastannut vaan melkein "juoksivat pakoon"Eikö Transtytöt ole toivottuja vieraita sinne vai mistä mahtaa kiikastaa?No jos kuitenkin menisin ensi viikon maanantaina tai tiistaina käymään siellä niin kuinka olisi ...onnistaisiko?

10

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei !

Ei.

• Kyllä onnistaisi;)

• TRANSLADY JAANKA

No kiva jos onnistaisi,sheivasin juuri äsken kaikki paikat paljaiksi ja otin esille sellaisen aika tuhman ja niukan sexiasun,syntisen punaista ja mustaa...Lähden aamupäivällä liikkeelle ja olen ruusussa puolenpäivän jälkeen,jos porukkaa on paikalla niin voisin olla siellä vaikka iltaan asti,eli jos joku haluaa työpäivän päätteeksi helpotusta niin tule ruusuun ja...JAANKA

• 1-1

Koskahan JAANKA on käynyt viimeksi sukupuolitauti testeissä:D

• Julle18

FEIKKI SE ON EIKÄ MIKÄÄN AITO. OLI AIEMMIN TOISELLA NIMELLÄ JANIKANA

• TRANSLADY JAANKA

onko sulla paha olla vai miksi noin vahva vihanpurkaus???Se on totta että oon kirjoittanut yhdellä toisellakin sivulla mutta en janikana vaan JANICA TV nimellä!Siellä sivulla viimeisin kirjoitukseni on päivätty 15.6.2013.Sen jälkeen en ole viestinyt sinne koska sielläkin oli joitain henkilöitä joita kirjoitukseni ärsytti/osa oli Feikkejä,no kaikkia ei voi miellyttää...jos olisit piipahtanut maanantaina ruusun cinemassa olisit yllättynyt iloisesti.Mutta hyvää kesän jatkoa kaikille,seuraavan kerran vierailulla keltaisessa ruusussa heinä-elokuun taitteessa!!!Terkuin JAANKA=AITO JA OIKEA EI FEIKKI

• Hei. Olen itse transvestiitti Vantaalta. En ole vieraillut Ruusussa mutta mieleni tekis saada "tyttöä" oletko menossa sinne viikolla 31 päivällä.
      Sirpacd

• TRANSLADY JAANKA

No näillä näkymin olen olen tulossa keltaseen ruusuun ensi keskiviikkona 31.7 iltapäivällä siinä klo 13:00 jälkeen,oon paikalla varmaankin noin kello kaheksaan asti illalla.Ootko ennen nainut transtyttöä vai olisko tämä sulle ensimmäinen kerta kun pääsisit tositoimiin?Monesti on käynyt silleen että nää panomiehet onkin jänistänyt viime hetkellä ja jääneet tulematta.Toivottavasti nähdään?Terkuin:JAANKA

• TRANSLADY JAANKA

Heräsin juuri,ulkona vähän syksyisen näköistä.Tänään menenkin ruusuun kattelemaan onko siellä paljonkin "kesäleskiä" puutteessa.Terkuin:JAANKA

• TRANSLADY JAANKA

Tällä kertaa keltasessa ruusussa oli kaksi oikein kunnon panomiestä,vähän alta nelikymppisiä arvioisin,toinen pani mua yhdessä alakerran kopissa takaapäin ja naapurikopista tarjottiin samaan aikaan myös kyrpää suikkiin...kaverilla seisoi kyllä mahtavasti koko ajan ja sain ratsastaa hänen päällään ja määrätä vauhdin,taisi siinä mennä melkein puolisen tuntia huh huh...Tämä toinen kaveri otti munt siinä alakerran keinussa myös oikein perusteellisesti,välillä meinasn tukehtua kun tää kundi tunki koko kalun syvälle kurkkuun ja piti mun päästä lujasti kiinni,olin siinä keinussa jalat kiinni niissä nahkalenkeissä enkä voinut mitään kun kaveri nussi persettäni miten tahtoi,puolisen tuntia tääkin touhusi siinä eikä kyllä kalu ollut löysänä hetkeäkään...mua onnisti oikeesti! Täytyy mennä uusiksi heti ensi keskiviikkopäivänä 7/8 jos vaikka lykästäisi uudestaan.T:JAANKA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      336
      2064
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1829
    3. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1134
    4. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      10
      944
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      45
      917
    6. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      29
      905
    7. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      49
      886
    8. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      62
      845
    9. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      47
      837
    10. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      154
      825
    Aihe