Kuinka suudella eka kerran!?

14w

Olen siis 14v poika ja mietin miten aloittaa suuteleminen tytön kanssa ja miten suudella? Saako heti käyttää kieltä jne..? Toivon saavani hyviä vinkkejä ja asiallisia neuvoja! Kiitos jo etukäteen..

13

1114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnustellen

      Ei kannata työntää kieltä tytön kurkkuun. Kaikki osaavat suudella, rennosti ja hellästi vaan

    • 13vAlex-tyttö

      Sit ku etenette siihe kohtaa ni kyl se luonnostaa tulee. Ei sitä voi kuvailla tai ohjeistaa. Itel pelotti iha saatanasti ku ekan kerran tein kielarin. Ei kaverit pystyny ohjeistaa, mut sit ku siihe tultii ni se meni iha luonnostaa eikä se poikakaa valittanu :D. Ja ei kantti heti kieltä käyttää. Seki tulee sit luonnostaa eikä se oo sen vaikiampaa ku uusien vaatteitten pukemine. Eli iha rauhas vaa, osaat kyllä.

    • vouuuuuutsi

      Suutelet vaa hellästi ja jos se avaa sulle suun,nii sitten voit vähän kielelläs alkaa sen kieltä pyöritellä,mut ei enempää varmaa 1suudelmas kande

    • 13wPULASSA

      Mä oon 13 W tyttö ja mietin kans ihan samaa et miten niiku alkaa suudella? Ja ällöttää ajatuskin siitä että pitäis kieltä hieroo toisen kieleen YÄK!!!

      • kröhöm!

        Ole kiltti ja poistu näiltä sivuilta. K-18!


      • 222222
        kröhöm! kirjoitti:

        Ole kiltti ja poistu näiltä sivuilta. K-18!

        Tuo k-18 varoitusta ei minun mielestä välttämättä ole oikea sana tähän keskusteluun, anna näiden kokemattomien nuorten puhua ensimmäisestä suudelmastaan ihan rauhassa. Se voi olla heille tosi tärkeätä.


    • äööööööö

      Siihen ei voi ohjeistaaa, se menee niinkuin menee, sen kyllä huomaa jos teet jtn väärin, rennosti vai..... Pistät kaiken taitosi peliin niin se onnistuu kyllä !

    • Haavisto

      jos ei suuteleminen onnista niin voi aina alkaa lorenzo puppeli pojaksi

    • 13wee

      Oon 13v tyttö. Ja mulla on 14v poikaystävä. Annan vinkin. 1: valitse joku paikka jossa on hyvä tunnelma. 2: kato tytön huulia ja kato silmii, toista tota niin pitkää ku tyttö alkaa tuoda päätä lähemmäs. 3: laita käsi tytön poskelle. 4: Suutele eka ilman kieltä, jos jatkatte tätä, niin voit vähitellen laittaa kieltä. HUOM. Jos tyttö lopettaa jossain vaiheessa. Anna hänen halata sinua, ja pidä kädestä kiinni, jonkin ajan päästä yritä uudelleen :3

      • utelias..

        Noinko sun poikakaveri on tehny sulle?


    • 13wee

      Joo utelias.. mutta pitää muistaa et jos tyttö kieltäytyy nii ei saa pakottaa

    • 13wee

      4kohassa kannattaa ihan ekalla kerralla unohtaa toi kieli ja keskittyy vaa siihe perus suudelmaan. Mutta myöhemmi, kun välit ovat lämpimät, nii ota kieli mukaa kuvioihin. Tarviitko 14w vielä jotain neuvoa? :3

    • truestory

      menet tyttös kanssa bussiin ja ehotat pussaamista. eikähän se sen nolon kerran jälkeen sit parin viikon päästä jo onnistu ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe