Hyvä airsoft sniper?

Sniper06

Oon katellu Well MB-01C:tä, mutta muitakin saa ehdottaa. Enintään hintaluokkaa 350e

12

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • airsoftkettu

      haeppas tosta ihan vaik täältä tietoja niin ei tartte uutta keskustelua taas tehdä. hae vaan nimel well tai well mb niin vastauksia tulee....

      • turuk-

        Please, please tell me your name is not what it says..


    • Ehdottaisin suoraan Redwolf airsoftista Ares MSR. Parhaimpia kiväärejä mitä saa vakiona alle 400€

      • Niinpä. Kun jokin osa hajoaa mitä teet, tilaatko suoraan tehtaalta kun kaupat ei myy?


      • turuk-
        finsoft kirjoitti:

        Niinpä. Kun jokin osa hajoaa mitä teet, tilaatko suoraan tehtaalta kun kaupat ei myy?

        Jepu, sinänsä huono vaihtoehto koska käy vaan areksen osat. Muuten ois varmaan juurikin paras vaihtoehto vakiona kalliimman luokan pulttilukoksi. Oma ehdotus on, rakennu SVU oikean SVU:n osista, ja gearbox sisälle, mahd. itsetehdyt osat. Kalliiks tulee, mutta piru vie jos hyvin teet niin on kaunis. Kaunein ase mitä olen nähnyt. (Eräs puolalainen on kyseisen projektin tehnyt ja toi näytille hämeenlinnaan.) Noh, aloittelijalle varmaankin wellin pulttilukko. Siihen piippu ja hoppikumi alkuun. Mahtaakohan noita SVU:ita saada mistäänpäin @kettu?


      • turuk- kirjoitti:

        Jepu, sinänsä huono vaihtoehto koska käy vaan areksen osat. Muuten ois varmaan juurikin paras vaihtoehto vakiona kalliimman luokan pulttilukoksi. Oma ehdotus on, rakennu SVU oikean SVU:n osista, ja gearbox sisälle, mahd. itsetehdyt osat. Kalliiks tulee, mutta piru vie jos hyvin teet niin on kaunis. Kaunein ase mitä olen nähnyt. (Eräs puolalainen on kyseisen projektin tehnyt ja toi näytille hämeenlinnaan.) Noh, aloittelijalle varmaankin wellin pulttilukko. Siihen piippu ja hoppikumi alkuun. Mahtaakohan noita SVU:ita saada mistäänpäin @kettu?

        @kettu ja @airsoftkettu on eri asia...


      • turuk-
        finsoft kirjoitti:

        @kettu ja @airsoftkettu on eri asia...

        Samapa tuo, täällä on vain yksi kettu. Kai nyt kukin ymmärtää sen


      • finsoft kirjoitti:

        Niinpä. Kun jokin osa hajoaa mitä teet, tilaatko suoraan tehtaalta kun kaupat ei myy?

        ARES MSR saa osia esim: Redwolf airsoftin kautta, Tradesoft, Proairsoft, PCB Airsoft tai suoraan ARES Airsoftista: http://www.aresairsoft.com/home.html
        Voin jossain kohdin tehdä pienen arvostelun ARES MS338 (Ares MSR) jos vaan väki sitä haluaa.
        Pieni katsaus ulkoisesti: https://www.youtube.com/watch?v=0gaaa8JW0Ko
        Vähän parempi esittely:
        http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xyFPvBJ_V2M

        Turuk- Jos haluaisi SVU rakentaa silloin täytyisi hankkia deaktivoitu SVU.... Sellainen maksaa jonkun 1000-3000€... Deaktivoitu SVD maksaa jo sen 2000€.


      • soviet.sniper kirjoitti:

        ARES MSR saa osia esim: Redwolf airsoftin kautta, Tradesoft, Proairsoft, PCB Airsoft tai suoraan ARES Airsoftista: http://www.aresairsoft.com/home.html
        Voin jossain kohdin tehdä pienen arvostelun ARES MS338 (Ares MSR) jos vaan väki sitä haluaa.
        Pieni katsaus ulkoisesti: https://www.youtube.com/watch?v=0gaaa8JW0Ko
        Vähän parempi esittely:
        http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xyFPvBJ_V2M

        Turuk- Jos haluaisi SVU rakentaa silloin täytyisi hankkia deaktivoitu SVU.... Sellainen maksaa jonkun 1000-3000€... Deaktivoitu SVD maksaa jo sen 2000€.

        Huomasitko että molemmat on kauppojen esittelyvideoita?


      • finsoft kirjoitti:

        Huomasitko että molemmat on kauppojen esittelyvideoita?

        Huomasin kyllä, Mutta niissä on pientä infoa kyseisestä aseesta teikäläisille jotka eivät ole nähneet tuota livenä/omista.


      • turuk-
        soviet.sniper kirjoitti:

        Huomasin kyllä, Mutta niissä on pientä infoa kyseisestä aseesta teikäläisille jotka eivät ole nähneet tuota livenä/omista.

        Piti päästä sanomaan sanottu asia? Wait, whaat?


    • airsoftkettu

      siis onhan tuo msr sarja ihan, jees. Komeen näkösiä pelejä ja suht ok mutta ei mitään huippulaatua. ulkosesti 338 on hyvin viimeistelty kun taas 700 on surkeaa työtä. Mutta totta että yks parhaist viripohjist, co2 kitin julkasun myötä ihan käyttökelpoinen laite, tosin ei pärjää rigitetyille millään lailla ja jousitoimisuus on vaan arsesta, lisäksi miinus suuri tulee ns.closed bolt toiminnosta.

      Aresin ainoa hyvä puoli on se että se on betaprojecr yhteen sopiva msr sarjaa lukuun ottamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe