Snake556

turuk-

No niin, toi sun touhus on menny vähä yli tässä parin viikon aikana. Voin ihan koko köörin puolesta toivottaa hyvää matkaa vittuun tältä palstalta. Sä et ole muuta kuin haitaksi tälle palstalle juttuines. Mene kotiis kasvamaan ja katotaan sitte onko äijästä mihinkään. Kiitti ja kuitti.

11

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gusf

Kannatan.

• madmanner

samoin ei tänne vajaita kaivata

• madmanner kirjoitti:

samoin ei tänne vajaita kaivata

madmanner, sinuna en sanoisi mitään.

• turuk-
        finsoft kirjoitti:

madmanner, sinuna en sanoisi mitään.

Jep.. Mulla on tässä lähiaikoina ruennu keittää oikeen urakalla, luultavasti juurikin näiden ihmisten takia. Tarvin lomaa Suomi24:stä :D

• airsoftfin

Voisin toivottaa pari muutakin pois tältä palstalta :D

• vz.95

Hehheh

Snake556: "Jos kerran pystyt siottaa noin paljon airsoft aseeseen niin osta saman tien milgearist Snow Wolf M82A1 AEG ja maksaa vain vaivaiset 409.00€. Näyttää ainakin
        hienolt"

airsoftkettu: "löytyyhän tuo, laitat hakuun sr25 ja oli 6:s ylhäältä arvostelu siitä... low resistance viittaa piuhoihin ei mechaan mutta luulen että liian haasteellinen peliväline sinulle.

ja snake556 tuo snow wolffin on on barret sarjassa sama kuin 7.2v g36c sähkörynkky sarjassa. älä postaa jotain asetta jos se kuvissa näyttää hienolta, mainoskuva on aina editoitu ja paranneltu."

Snake556: "En niin et säkään"

Finsoft: "Väitätkö omistavasi tuon Snow Wolfin?"

Snake556: "En omista ja en halua. Liian painava eikä tuu kiikaritähtäintä iha paska"

Snake556 parhaimmillaan... :I

• snake556

Oiku mukavaa ihme etten saanu mitään lahjaa

• 'snake556

Olen snake556 ja olen homoseksuali ja olen oikeasti tällä palstalla vain trollina.

• @finsoft Mahtaisiko tämä snake olla se @ihminenmaapallolta tai mikä olikaan. Vaikuttaa ainakin samalta tyypiltä. Kirjoitus asu täsmää 90% :D Tietoisuus kanssa :D Paikkakunta Snakella uusimaa ja myös oli tollakin http://i.imgur.com/zSjhFfO.png :D Jos tämä on se "isoveli"

• Voi olla...

• snake556

En tunne edes koko tyyppiä ja en ole sen isoveli kuka lie olikaan `snake556 voit olla ihan itse homoseksuaali mutta minä en ole

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1759
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe