No niin, toi sun touhus on menny vähä yli tässä parin viikon aikana. Voin ihan koko köörin puolesta toivottaa hyvää matkaa vittuun tältä palstalta. Sä et ole muuta kuin haitaksi tälle palstalle juttuines. Mene kotiis kasvamaan ja katotaan sitte onko äijästä mihinkään. Kiitti ja kuitti.
Snake556
11
71
Vastaukset
- Gusf
Kannatan.
- madmanner
samoin ei tänne vajaita kaivata
- turuk-
finsoft kirjoitti:
madmanner, sinuna en sanoisi mitään.
Jep.. Mulla on tässä lähiaikoina ruennu keittää oikeen urakalla, luultavasti juurikin näiden ihmisten takia. Tarvin lomaa Suomi24:stä :D
- airsoftfin
Voisin toivottaa pari muutakin pois tältä palstalta :D
- vz.95
Hehheh
Snake556: "Jos kerran pystyt siottaa noin paljon airsoft aseeseen niin osta saman tien milgearist Snow Wolf M82A1 AEG ja maksaa vain vaivaiset 409.00€. Näyttää ainakin
hienolt"
airsoftkettu: "löytyyhän tuo, laitat hakuun sr25 ja oli 6:s ylhäältä arvostelu siitä... low resistance viittaa piuhoihin ei mechaan mutta luulen että liian haasteellinen peliväline sinulle.
ja snake556 tuo snow wolffin on on barret sarjassa sama kuin 7.2v g36c sähkörynkky sarjassa. älä postaa jotain asetta jos se kuvissa näyttää hienolta, mainoskuva on aina editoitu ja paranneltu."
Snake556: "En niin et säkään"
Finsoft: "Väitätkö omistavasi tuon Snow Wolfin?"
Snake556: "En omista ja en halua. Liian painava eikä tuu kiikaritähtäintä iha paska"
Snake556 parhaimmillaan... :I
- snake556
Oiku mukavaa ihme etten saanu mitään lahjaa
- 'snake556
Olen snake556 ja olen homoseksuali ja olen oikeasti tällä palstalla vain trollina.
@finsoft Mahtaisiko tämä snake olla se @ihminenmaapallolta tai mikä olikaan. Vaikuttaa ainakin samalta tyypiltä. Kirjoitus asu täsmää 90% :D Tietoisuus kanssa :D Paikkakunta Snakella uusimaa ja myös oli tollakin http://i.imgur.com/zSjhFfO.png :D Jos tämä on se "isoveli"
- snake556
En tunne edes koko tyyppiä ja en ole sen isoveli kuka lie olikaan `snake556 voit olla ihan itse homoseksuaali mutta minä en ole
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku655265Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302396Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1102207HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201905Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151859- 1111760
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531214Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2591180Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511084- 69966