Kysymys?

Tiedäntiedän

Tiedän tiedän aseesta on monta keskustelua mutta haluan siltin kysyä.
http://www.taiwangun.com/en/mb-01-08-black-well
Tuossa olisi ase. Tulisi vain tarkkuus ammuntaan. Ja jos löytyy niin joskus johonkin peliin. Että olisiko tämä hyvä johonkin ammuntaan ja johonkin peliin, ettei tarvisi heti olla virittämässä?

13

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmiina hyviä trk. kivääreitä ei tule mieleen kuin Real Sword SVD, nuo wellit eivät sovellu edes tarkkuusammuntaan kun eivät ole vakiona sitä.

      • Socom gear Barret:it ja Ares MS388 Eli MSR. on myös parhaimpia mitä saa vakiona RS lisäksi.


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Socom gear Barret:it ja Ares MS388 Eli MSR. on myös parhaimpia mitä saa vakiona RS lisäksi.

        Onko ne Marui-yhteensopivia?


      • finsoft kirjoitti:

        Onko ne Marui-yhteensopivia?

        Ares MS338 on omat tavransa ja omat Upgrade osansa jotka ovat varmasti parempia kuin maruin osat. Alkuperäis valmistajan osat aina parempia kuin halvat kiinakopiot.

        Barret:it ovar Marui-yhteensopivia.


      • Tiedäntiedän
        soviet.sniper kirjoitti:

        Ares MS338 on omat tavransa ja omat Upgrade osansa jotka ovat varmasti parempia kuin maruin osat. Alkuperäis valmistajan osat aina parempia kuin halvat kiinakopiot.

        Barret:it ovar Marui-yhteensopivia.

        No voisitteko laittaa linkkiä trk. kivääristä jota ei tarvisi virittää heti ja sopisi noihin minun pyyntöihin. Ja mitä tohon welliin täytyy tehdä, että siitä saisi semmoisen millä voisi ampua tarkkuuta ja pelata.

        Max hinta olisi 140e


    • airsoftkettu

      kiddo, sanon tämän taas ja uudestaan: pelikelponen 500e, hyvä 700e ja huippu 100e plus.

      Täytyy kaivaa se kommentti täält tai kirjoittaa uusiks, pari esimerkkiä siitä mitä pitää hankkia ja paljonko se maksaa että saa hyvän snipun....

      • Tiedäntiedän

        Täällä missä asun täällä ei ole airsoft seuraa/ ryhmää. En tarvitsisi kuin semmoisen millä voi ampua tarkkuutta ja jos käyn kavereitten kanssa pelaamassa.


    • airsoftfin

      No osta sit iha mikä vaa jos aiot heittää sen roskakoriin sen jälkee kun menee rikki.

      • Tiedäntiedän

        No voisiko joku nyt sitten kertoa mikä olisi sitten hyvä trk. kivääri?



      • Tiedäntiedän

      • JIHAD!
        Tiedäntiedän kirjoitti:

        Kysyin kaverilta L96 ja sano,että ihan hyvä. Ja hänellä on käytetty ja toimii hyvin ei viritetty!

        No niinhä sitä luulee, kun ei oo tietoo paremmasta.


    • airsoftfin

      Aina sillä kaverilla on kaikki maasta taivaaseen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe