Pystyykö kukaan muu kuin narsisti levittämään juoruja joilla tuhota ihmisen maine täydellisesti?
Selkäänpuukotus ja juorut
13
373
Vastaukset
- kaiken kokenu
Normaalisti kukaan ei ole niin kiero ja paha että lähtee täydellisesti tuhoamaan
toisen ihmisen elämää. Siinä mennään jo kovilla panoksilla (ei pelkoa viranomaisista,ei ylemmistä tahoista)= täysi narsisti psykopaatti - 5+9
No sanotaan näin että tehokkaita ovat narsut tuossa aiheessa. Hyviä puhujia hyviä manipuloijia tulevat verkossakin perässä ja siitä koneelle. Siellä taustalla on sairaalloinen kontrollintarve.
Mutta kun eh reagoi ja deletoi narskun värvätyt kylmästi pois kuvioista - pärjää paremmin. Tietty jos herjaus menee räikeäksi laki tulee apuun ja antaa kunnon korvapuustin kerralla ja kunnolla.- 4ja8
Mitkään normaalin elämän kultaiset etiketit eivät päde stydin narsun kanssa. Tarvitaan ripaus lisänarsismia kuitenkin omaa ihmisyyttä menettämättä. Kaikesta tästa ON mahdollisuus selvitä. Ei saa antaa periksi.
- kökköä silmille
Reagoimattomuus ja oman mielenrauhan säilyttäminen auttavat uhria hyvin pitkälle. Tuskin mikään raivostuttaa narsua enemmän kuin tyyneys, koska sekopää haluaa puristaa uhreistaan nimenomaan reaktioita. Pokerinaamalla ei kuitenkaan voi pelastaa kaikkea, vaan luonnehäiriöinen voi jatkaa tuhotyötään uhrin selän takana. Moni on kokenut tämän menettäessään narsistin vuoksi työpaikkansa, hyvän ystävän tai rehellisen maineensa. En lainkaan epäile, etteivätkö kunnon narsut valehtelisi myös oikeudenkäynneissä päästessään todistamaan.
- vastuu kuulijalla
Jos tajuat jonkun narsistiksi, kai tajuat, etteivät hänen juttunsakaan pidä paikkaansa?
- human nature
Voe tokkiisa. Sinä, minä ja hän voimme useinkin tajuta, ettei valehtelijaksi jo osoittautuneeseen pidä luottaa. Kuitenkin naristiset ihmiset juhlivat maailmassa. Ihmisillä on tämä mahdollistamiseen monet syyt ja motiivit, kuten välinpitämättömyys, pelko, typeryys, oman edun tavoittelu, you name it. Miksikäs se eräskin pellehermanni piti Italiaa hyppysissään vuosikymmenet, vaikka kaikki tiesivät, millainen setä on kyseessä?
- Hoksaa
Uskotteko todella että vain "narsistit" tekevät kaikkea keljua?
Höh!
Tunnettu totuushan on että parhaista ystävistä tulee pahimmat vihamiehet, jos on tullakseen. Sen jälkeen sodassa on kaikki keinot sallittuja, ja puolin ja toisin ihmetellään miten "narsisti" toinen on.
Kuka uskaltaa sanoa ettei ole koskaan ollut vahingoniloinen? Nauraneensa toisen vahingolle? Banaaninkuoreen liukastumiselle tai hauskahkoille kotivideoille missä hypätään voltti ja tullaan pää edellä lattiaan. - Hoksaa
Voiko kukaan muu kuin narsisti uskoa että vain narsistit levittävät juoruja?
- maailman uskottavin
Tietääkö kukaan yhtäkään tapausta jossa narsistin aloittama maineentuhoamiskampanja ei olisi onnistunut?
- entinen työntekijä
Täällä on yksi, narsisti aloitti tuon "kampanjansa", hän yritti savustaa minut yhteiseltä työpaikalta ulos, kaikki muut uskoivat sinisilmäisesti tuon narsun juttuja ja saivat käännettyä heidät minua vastaan, mutta onneksi pomoni oli skarppi mies ja tajusi että tyypissä oli jotain pahasti vialla. Hän sanoi mulle, että "ole kärsivällinen vielä hetki, niin yritän päästä siitä tyypistä eroon mahdollisimman pian, se luulee olevansa ovela mutta ei ole tarpeeksi ovela mulle". Narsku saatiin heitettyä pihalle loppujen lopuksi, mutta koko duunipaikka oli siinä vaiheessa jo ihan sekaisin, omat hermoni riekaleina ja lähdin itsekin pian narsistin lähdön jälkeen. En ole katunut päätöstäni. Mutta olen ylpeä sen aikaisesta pomostani, hän oli etäisin ihminen mulle koko siinä duunipaikassa ja kuitenkin hän oli se joka näki niiden valheiden läpi. Joskus näinkin päin, onneksi.
- tuttua touhua
Kyllä pystyy ja ne useimmiten ovat vielä ala-arvoisia niin ala-arvoisia että terve ihminen ei etes ymmärtäs laittaa tämmöisiä juoruja/valheita toisesta liikkeelle.
Narskut on eläimiä.
Reagoimattomuus ja kylmäpäisyys on myrkkyä narskulle.
Narsku todellakin haluaa sekoittaa toisen omilla jutuillaan, sitten jos vielä reagoit
voimakkaasti ja sittet mahdollisesti jonkin väärän teon niin se on vaan narskulle hyväksi....sitä se haluaa.
Sen minkä narsku on taakseen joskus jättänyt löytää se sen vielä edestä, ikuinen ympyrä josta ei ulos pääsyä. - Iina0307
Kuka tahansa ilkeä tai kostonhimoinen ihminen voi puukottaa ja juoruilla. Erona narsistiin on se, että narsisti jatkaa niin kauan kunnes saa tahtonsa läpi. Minunkin esimieheni oli valveutunut ja hän sanoi, että pysy kaukana siitä ihmisestä, niin asia hoituu. Hän ei saanut minua pois työpaikastani vaikka kovin yritti. Hän ei pystynyt erottamaan minua läheisistäni tai ystävistäni. Kun jätin hänet monesta eri syystä, niin vasta sen jälkeen alkoi kiusaaminen.
- immuniteetti.
En tiedä, pystyykö narsisti tuhoamaan kenenkään mainetta täydellisesti minun silmissäni. Miksi uskoisin ja nielisin kaiken vastaantulevan vain siksi, että joku haluaa sellaista syöttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014718Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242439HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231659
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101173- 121045
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823