Nauvossa juuri nyt lillutaan, ja windex heiluu 15m korkeudessa, säilyisiköhän ehjänä jos oikaisi saarten läpi saaristomerelle?
t. s/y Little Girl
Nauvon silta 15m
7
805
Vastaukset
- S&S
Kyllähän alituskorkeuksissa on aina vähän myös ylimääräistä varaa, veden pinnan vaihteluiden lisäksi.
Tänä kesänä huomasin, että Paraisten sisäväylällä olevan Hessundin sillan korkeudeksi on suhteellisen uudessa kortissa mainittu peräti 1,5 metriä. Todellisuudessa korkeus on sama Nauvon sillan kanssa eli 15 m. Virhe on sittemmin korjattu virallisiin tiedonantoihin. Minulla maston korkeus hiluineen n 15,7 m. Olen mennyt hyvillä mielin ja useaan otteeseen Nauvon ja Pikkunauvon välisen sillan alta. Rohkeasti vaan.
- räkspoks
Vetäisin viime kesänä inferno 28 hilut paskaksi sen sillan alla. Maston huippu 16m ja siihen krääsät päälle, eli n 17m paketti.
- NSS4
Meillä masto 15,5m plus himmelit toissa. Minus 30cm (Turku) vedellä vhf antenni raapi sillan kattoa, eli en suosittelisi rohkeasti menemään 15,5-16m matolla.
- Väärä korkeus
räkspoks kirjoitti:
Vetäisin viime kesänä inferno 28 hilut paskaksi sen sillan alla. Maston huippu 16m ja siihen krääsät päälle, eli n 17m paketti.
Ei ole Inferno 28:n masto noin korkea, vai oletko itse vaihtanut sen korkeampaan?
- POIUYTRE
Onks sulla infernossa erikois masto....luulis ettei nouse 14,5 metriä korkeammalle vedenpinnasta.LYS-taulukon mukaan .
- Konstit on monet
Jyllä alitus sonnitsuu tuollakin mastolla, jos sattuu olemaan vaimno mukana, kuten täältä neuvotaan: http://www.youtube.com/watch?v=oEYLoT66Z6Q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1183073Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912720Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622156Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2471464Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.31452Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31181Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3912Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883