Nauvossa juuri nyt lillutaan, ja windex heiluu 15m korkeudessa, säilyisiköhän ehjänä jos oikaisi saarten läpi saaristomerelle?
t. s/y Little Girl
Nauvon silta 15m
7
574
Vastaukset
- S&S
Kyllähän alituskorkeuksissa on aina vähän myös ylimääräistä varaa, veden pinnan vaihteluiden lisäksi.
Tänä kesänä huomasin, että Paraisten sisäväylällä olevan Hessundin sillan korkeudeksi on suhteellisen uudessa kortissa mainittu peräti 1,5 metriä. Todellisuudessa korkeus on sama Nauvon sillan kanssa eli 15 m. Virhe on sittemmin korjattu virallisiin tiedonantoihin. Minulla maston korkeus hiluineen n 15,7 m. Olen mennyt hyvillä mielin ja useaan otteeseen Nauvon ja Pikkunauvon välisen sillan alta. Rohkeasti vaan.
- räkspoks
Vetäisin viime kesänä inferno 28 hilut paskaksi sen sillan alla. Maston huippu 16m ja siihen krääsät päälle, eli n 17m paketti.
- NSS4
Meillä masto 15,5m plus himmelit toissa. Minus 30cm (Turku) vedellä vhf antenni raapi sillan kattoa, eli en suosittelisi rohkeasti menemään 15,5-16m matolla.
- Väärä korkeus
räkspoks kirjoitti:
Vetäisin viime kesänä inferno 28 hilut paskaksi sen sillan alla. Maston huippu 16m ja siihen krääsät päälle, eli n 17m paketti.
Ei ole Inferno 28:n masto noin korkea, vai oletko itse vaihtanut sen korkeampaan?
- POIUYTRE
Onks sulla infernossa erikois masto....luulis ettei nouse 14,5 metriä korkeammalle vedenpinnasta.LYS-taulukon mukaan .
- Konstit on monet
Jyllä alitus sonnitsuu tuollakin mastolla, jos sattuu olemaan vaimno mukana, kuten täältä neuvotaan: http://www.youtube.com/watch?v=oEYLoT66Z6Q
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396