Olen muuttamassa kahden kuukauden kuluttua kahden poikiani (10v. ja 1v.) kanssa Egyptiin, Hurghadaan ainakin seitsemäksi kuukaudeksi. Mitä minun pitää osata ottaa huomioon, mitä asioita hoitaa jne. Kaikki vinkit ovat myös tervetulleita! :) Nyt alkaa iskeä jo pikku hiljaa paniikki! :D
Muutto Egyptiin, mitä pitää osata ottaa huomioon? Help! :D
7
992
Vastaukset
- höpsö
nostan :)
- hyi mikä maa
Varmaan tulee ottaa huomioon, että voi lähteä nirri kyseisessä maassa asuessa.
- buahahahaaa
On noita naisia vaan moneksi, huoh, miehen takiako sinne änkeät, ei jessus sentään.
- egypti rules
Ei tarvitse ottaa mitään huomioon, senkun pakkaat penskat ja tavarat ja tervemenoa.
- kiitoskiitosjonyt
Olipa hyvä, että älysit kysyä neuvoa täältä. Kiitos jo etukäteen, ettet tehtailisi näitä aloituksia enää,
- hukehuu
Jokohan ap muutti Hurghadaan, vai menikö pupu pöksyyn.
- Anonyymi
Johan on kommentteja. Siellä varmasti nainen säilyy paremmin hengissä kuin Suomessa nyrkin alla. Naista kunnioitetaan, tottakai riippuu siitä miten kyseisessä kulttuurissa käyttäydyt.
Itse saanut hyvin kunnioittavaa käytöstä, minua luullaan business naiseksi jo pukeutumisen vuoksi
Viisumi pitää hakea suurlähetystöstä, matka viisumi ei riitä. Paljon siellä ulkomaisia asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068