Muutto Egyptiin, mitä pitää osata ottaa huomioon? Help! :D

Matkakuume82

Olen muuttamassa kahden kuukauden kuluttua kahden poikiani (10v. ja 1v.) kanssa Egyptiin, Hurghadaan ainakin seitsemäksi kuukaudeksi. Mitä minun pitää osata ottaa huomioon, mitä asioita hoitaa jne. Kaikki vinkit ovat myös tervetulleita! :) Nyt alkaa iskeä jo pikku hiljaa paniikki! :D

7

806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsö

nostan :)

• hyi mikä maa

Varmaan tulee ottaa huomioon, että voi lähteä nirri kyseisessä maassa asuessa.

• buahahahaaa

On noita naisia vaan moneksi, huoh, miehen takiako sinne änkeät, ei jessus sentään.

• egypti rules

Ei tarvitse ottaa mitään huomioon, senkun pakkaat penskat ja tavarat ja tervemenoa.

• kiitoskiitosjonyt

Olipa hyvä, että älysit kysyä neuvoa täältä. Kiitos jo etukäteen, ettet tehtailisi näitä aloituksia enää,

• hukehuu

Jokohan ap muutti Hurghadaan, vai menikö pupu pöksyyn.

• Anonyymi

Johan on kommentteja. Siellä varmasti nainen säilyy paremmin hengissä kuin Suomessa nyrkin alla. Naista kunnioitetaan, tottakai riippuu siitä miten kyseisessä kulttuurissa käyttäydyt.
      Itse saanut hyvin kunnioittavaa käytöstä, minua luullaan business naiseksi jo pukeutumisen vuoksi

Viisumi pitää hakea suurlähetystöstä, matka viisumi ei riitä. Paljon siellä ulkomaisia asuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2321
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2241
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2197
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1426
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1392
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1126
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe