Olen muuttamassa kahden kuukauden kuluttua kahden poikiani (10v. ja 1v.) kanssa Egyptiin, Hurghadaan ainakin seitsemäksi kuukaudeksi. Mitä minun pitää osata ottaa huomioon, mitä asioita hoitaa jne. Kaikki vinkit ovat myös tervetulleita! :) Nyt alkaa iskeä jo pikku hiljaa paniikki! :D
Muutto Egyptiin, mitä pitää osata ottaa huomioon? Help! :D
7
1024
Vastaukset
- höpsö
nostan :)
- hyi mikä maa
Varmaan tulee ottaa huomioon, että voi lähteä nirri kyseisessä maassa asuessa.
- buahahahaaa
On noita naisia vaan moneksi, huoh, miehen takiako sinne änkeät, ei jessus sentään.
- egypti rules
Ei tarvitse ottaa mitään huomioon, senkun pakkaat penskat ja tavarat ja tervemenoa.
- kiitoskiitosjonyt
Olipa hyvä, että älysit kysyä neuvoa täältä. Kiitos jo etukäteen, ettet tehtailisi näitä aloituksia enää,
- hukehuu
Jokohan ap muutti Hurghadaan, vai menikö pupu pöksyyn.
- Anonyymi
Johan on kommentteja. Siellä varmasti nainen säilyy paremmin hengissä kuin Suomessa nyrkin alla. Naista kunnioitetaan, tottakai riippuu siitä miten kyseisessä kulttuurissa käyttäydyt.
Itse saanut hyvin kunnioittavaa käytöstä, minua luullaan business naiseksi jo pukeutumisen vuoksi
Viisumi pitää hakea suurlähetystöstä, matka viisumi ei riitä. Paljon siellä ulkomaisia asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841403EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta103799- 54783
- 30706