Olen muuttamassa kahden kuukauden kuluttua kahden poikiani (10v. ja 1v.) kanssa Egyptiin, Hurghadaan ainakin seitsemäksi kuukaudeksi. Mitä minun pitää osata ottaa huomioon, mitä asioita hoitaa jne. Kaikki vinkit ovat myös tervetulleita! :) Nyt alkaa iskeä jo pikku hiljaa paniikki! :D
Muutto Egyptiin, mitä pitää osata ottaa huomioon? Help! :D
7
806
Vastaukset
- höpsö
nostan :)
- hyi mikä maa
Varmaan tulee ottaa huomioon, että voi lähteä nirri kyseisessä maassa asuessa.
- buahahahaaa
On noita naisia vaan moneksi, huoh, miehen takiako sinne änkeät, ei jessus sentään.
- egypti rules
Ei tarvitse ottaa mitään huomioon, senkun pakkaat penskat ja tavarat ja tervemenoa.
- kiitoskiitosjonyt
Olipa hyvä, että älysit kysyä neuvoa täältä. Kiitos jo etukäteen, ettet tehtailisi näitä aloituksia enää,
- hukehuu
Jokohan ap muutti Hurghadaan, vai menikö pupu pöksyyn.
- Anonyymi
Johan on kommentteja. Siellä varmasti nainen säilyy paremmin hengissä kuin Suomessa nyrkin alla. Naista kunnioitetaan, tottakai riippuu siitä miten kyseisessä kulttuurissa käyttäydyt.
Itse saanut hyvin kunnioittavaa käytöstä, minua luullaan business naiseksi jo pukeutumisen vuoksi
Viisumi pitää hakea suurlähetystöstä, matka viisumi ei riitä. Paljon siellä ulkomaisia asuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222321Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052241- 522197
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301426
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361392- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201126- 261106