galluppia isille

miettijäinen...

Kuinka moni isä nyt tällä hetkellä (lauantaina illalla seitsemän aikoihin) istuu tietokoneen, kännykän tms. vastaavan ääressä ja kuluttaa aikaa ns. itseensä?
Kuinka moni isä ei tiedä missä teini-ikäinen lapsi (lapset) on, kenen kanssa ja mitä tekemässä?
Kuinka moni istuu kaljatölkki nenän ääressä huomioimatta lainkaan pieniä lapsiaan jotka kenties kinastelevat, itkevät nälkäänsä, kiukkuaan, sitä ettei isä vietä aikaa lapsen kanssa tai huomioi lastaan?
Kuinka moni isä pitää itseään hyvänä, rakastavana ja lapselleen / perheelleen parhaimpana isänä ja myös näyttää sen omilla sanoilla ja teoillaan?
Kuinka moni isä ei tiedä edes olevansa isä?
Kuinka moni isä istuu omien kavereiden kanssa baarissa, terassilla viihteellä ja lapset ovat äidin hoivissa?

3

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä-23v

Tämä isä makaa sohvalla ja kirjottaa foorumille tabletilla.
      Tämä sama isä on viideltä kylvettänyt lapsensa, vajaan seitsemän aikaan syöttänyt puuron, antanut maidon, vienyt sänkyyn, peitellyt, lukenut sadun, tiskannut, vienyt roskat, varmistanut lapsen edelleen nukkuvan ja asettunu sohvalle viettämään itsellensä kuuluvaa aikaa.
      Kohta nukkumaan.

• Niin..

Tänään, lauantai-iltana kello seitsemän, isä pötkötti lattialla poikansa 7kk ja pojan äidin, vaimonsa kanssa. Katseli pojan puuhia, paria ensimmäistä konttausaskelta. Ei ollut telkkari auki, ei tietokone, kännykkäkin taisi olla jossain hyllyn päällä.

• atp-582

olisi upeaa olla aikanaan 14 lapsen isa ja 9 eri naisen kanssa 1 avioliitto 2 poikaa ville ja toni. 1 tytto mira 2 avioliitto 1 poika tatu johannes

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22