Kaipaisin kipeesti hyvää psykiatria Oulussa. Ei ole väliä onko se yksityinen tai julkinen. Nimejä kehiin. Hätä on. Kiitos!
PSYKIATREJA OULUSSA
48
11878
Vastaukset
- psykologille
Aloita psykologista. Ei tarvitse olla psykiatri. Moni saanut avun kun käynyt psykologilla terapiassa ja siihen kannattaa hakea ensin lähete kelalta, niin saa kelakorvauksen. Oletan, että usemmat saa kelakorvauksen. Kun on vahvat kriteerit terapiaan pitäsi saada.
- Psykiatria etsivä
Tarvin myöskin psykiatrin koska tarvitsen lääkkeitäkin. Sen lisäksi haen psykologille mutta psykiatri pitäisi löytää..
- PANNUHUONE KUNNOSSA
suosittelen lämpimästi Maarit Toppalaa,toimii oulussa.Hänen hyväsä hoidostaan ja asiantuntemuksestaan minulla on kotona terve mies.kaunis kiitos.
- MaaritToppala
missä tämä Maarit Toppala ottaa vastaan?
- tässä.pätevä
Onko se arvo hornia vielä hengissä?
- Hihihii
Täältähän ne parhaat löytyy. Salli minun nauraa
- mietintä.myssy
Kolome vuotta ollu aikaa harkita, kenelle menit vai ookko ennää hengisäkkää?
- KK0
KÄY TERAPIASSA EIKÄ WIDUDA ENÄÄ YHTÄÄN!!!
- KäyppäLinikalla
Kannattaa käydä psykologilla että saa kaipaamaansa apua taikka pääsee tietyn elämänvaiheen yli. Kyllä ratkaisuja löytyy! Ei ole pakko kärsiä kun apua kerta on tarjolla. Siis auttavaista apua, ihan oikeaakin. Keskitytään ratkaisuihin, ei ongelmiin! Kaikki ongelmat ovat ratkaistavissa!
- muonavahvuus
Kyllä niitä tabuja saa "kadultakin". Ovat halvempiakin kun ei tarvii maksaa lääkärinpalkkioita.
Tosin aloittaja ei varmaan näin kolmevuotta myöhemmin ole enää muonavahvuudessa.- kelako.korvaa
Joo, mutta kadulta ostetuista ei saa Kelakorvausta.
- Opamoksi
Hommaa mielialalääkitys. Lääkitys on silloin kohdallaan, kun on paskat housussa ja ei vituta yhtään :)
- Apuasaanut
Well mind on asiallinen
- Etsivänen
Onko Kokemuksia psykiatri Kiristiina Kurki-Suoniosta??? Yksityinen ja aikojakin löytyisi. Apua tarvitsen. Kannattaisiko kokeilla? Jos jotain tietoa, ilmoitelkaa, pliis...
- Rahastettumasentaja
Hassinen Kalevi on aivan väärällä alalla. Ei ollut mitään apua paheni vaan olo.
- Paniikkihäiriöstäkärsivä
Hassisen Kalevi on kyllä huonoin psykiatri oulusta mitä tiedän. Kannattaa vaikka varata aika mehiläisestä niin saa apua eikä pelkästään menetä rahojaan.
- Normitallaaja
Samaamieltä!
- Pettynyt8
Hyvä, että löysin tämän ketjun. Aivan samat kokemukset, en saanut apua, olo paheni ja menetin rahat. Ei enää Hassiselle. Olen valtavan pettynyt käyntiin.
- Ahdistaa
Voiko joku perustella miksi huono?
- Anonyymi
Aivan hyvä psykiatri ja suositeltava.
- Anonyymi
Ahdistaa kirjoitti:
Voiko joku perustella miksi huono?
Ei oo kirjoittanut nisteille tai luonnevikaisille pameja niin siksi keharit itkee täällä että huono lääkäri
- PaneskelijaHäirikkö
LIENETKÖ JO LÖYTÄNYT.
- Perustyömies
Terveystalon psykiatrit on kyllä rahastajia vaan, jos on pakko mennä terveystaloon niin ottaa ajan yleislääkrille nekin on ammattitaitoisempia eikä ole pelkkä rahastus mielessä. Mehiläisessä on hyviäkin psykiatreja.
- jhff
Petyin karvaasti Hassiseen! Älä mene hänelle!
- Hölkkö
Sami Räsänen akupunktiosta lähtien tietää ja tuntee kaikki jos muuta niin se soittaa
- Anonyymi
sehän on ihan kah*o ukko!!!!!
- Anonyymi
sehän on ihan kah*o ukko!!!!!
- Ruttov
Jos haluat rahoista eroon mee monasteriin
Kurki-Suonio hoitaa sinua vaikka 100-vuotta jos vain rahaa löytyy - Brosta
Liity Tehyyn ne hoitaa vaikka kalenterin
- Anonyymi
Löytyykö Oulusta yksityistä, hyvää lastenpsykiatria, joka kuuntelee myös nuorta potilasta? Besserwissereitä ei kaivata.
- Anonyymi
Ei löydy.
Missään nimessä älä mene julkiselle. Äläkä anna yksityisenkään kirjata mitään omakantaan.
Väärä diagnoosia ei saa poistettua, kun se joskus teksteihin menee.- Anonyymi
Kaipaan psykologista apua narsistisen ex-puolison jälkeen. Olen todella pohjalla ja kärsinyt henkisestä väkivallasta vuosia. Exästä olen päässyt eroon siinä mielin kuin narsistista voi päästä, mutta tarvitsisi itse nousta jaloilleen ja kerätä minuuteni takaisin. Ehdotuksia mistä hakea apua?
- Anonyymi
https://static.mvlehti.net/uploads/2019/09/FB_IMG_1569432443880.jpg
Sisäministeri Ohisalo, "mikä kansainvälinen sopimus velvoittaa veden varassa olevan henkilön kuskaamaan seuraavaan valtioon, eikä palauttamaan kotimaahansa?," kysyi kansanedustaja Peltokangas tänään eduskunnan kyselytunnilla. Mikä oli vastaus suoraan kysymykseen?- Anonyymi
Yksinäisyys turvattomuus oikean rakkauden puute ehkä suurin syy ihmisten pahoin vointiin. Itse olen kärsinyt yksinäisyydestä lähes koko elämän eli noin 40 vuotta. Nytkin tipottelen täällä yksin. Voi kuinka me ihmiset löytäisimme rakkaan rinnalle me elämään. Minulle määrättiin "nykykyaikaisia turvallisia masennuslääkkeitä joihin ei jää koukkuun". Tuli huimausta ja kaatuilinsairaalakuntoon. En enää ikinä syö tuollaisia lääkkeitä.
- Anonyymi
Norja ei aio ottaa vastaan Välimereltä poimittuja siirtolaisia, sillä maan hallitus ei halua kiihdyttää ihmissalakuljettajien toimintaa.
Ranskan viranomaiset ovat kysyneet Norjalta maan halukkuudesta ottaa vastaan Välimereltä poimittuja siirtolaisia.
Norjan oikeusministeri Jøran Kallmyr vahvistaa NRK:n mukaan antaneensa Ranskalle kielteisen vastauksen. Norja ei aio ottaa vastaan siirtolaisia Välimereltä.
Mallia Ohisalolle! - Anonyymi
Kun Suomen sisäministeri on Maltalla sopimassa Afrikan siirtolaisten kuskaamisesta Eurooppaan, ei jää epäselväksi, että mikä on mennyt kaiken muun edelle.
https://static.mvlehti.net/uploads/2019/09/FB_IMG_1569432443880.jpg- Anonyymi
Puola haluaa vain maahanmuuttajia, jotka haluavat oppia maan kielen ja hyväksyvät Puolan kulttuurin ja perinteet. Maria Anders, Puolan suurlähettiläs Italiassa, lähettää tästä vahvan viestin Brysseliin.
Anna Maria Anders, Puolan suurlähettiläs Italiassa, kertoo maansa kielteisestä kannasta Brysselin ajamaan siirtolaisten uudelleensijoitukseen Euroopan unionin jäsenmaihin.
– EU haluaa uudelleensijoittamista, mutta me emme muuta kantaamme, Anders kertoo Il Giornalen mukaan.
- Anonyymi
Mitä eroa on;kantasuomalaisella=syntyperäinen suomalainen?
Osallistuiko syntyperäisen suomalaisen Iso-isä talvisotaan?
Mielenkiintoista.!? - Anonyymi
Jumalan siunausta kaikille.
Antakaa anteeksi itsellenne ja muille. Asioita ei silti tarvitse hyväksyä. Olkaa kiitollisia niistä asioista, jotka ovat hyvin.
Rakasta lähimmäistä. Rakasta itseäsi.
Siinä avaimia alkuun.
Voimia! - Anonyymi
Psykiatrille ei kannata mennä. Passittavat pakkohoitoon. Siis ovat itse sitä vailla!
- Anonyymi
kun pääsiskin hoitoon!!!
- Anonyymi
Eläinöääkäriasema Sun täyden palvelun lääkäriasema. Kyllä ne siellä yhden päävammaisen hoitaa ja lääkkeet paljon tehokkaampia, kuin ihmisille määrättävät. Paljon halvempi myös. Mene sinne.
- Anonyymi
älä mäne ainaskaa kelleen akkapsykiatrille! ihan hulluja Oulussa
- Anonyymi
Oulun Isokadulla Peppers-ravintola, siellä useita hyviä...
- Anonyymi
Moktar.Gubta itseään hoitanut ja nyt maahanmuuttopalstan kunkku.
- Anonyymi
Mee mokka kikkelille kyllä tekee kutaa ja pääkoppa pian taas kunnossa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853