PSYKIATREJA OULUSSA

Psykiatria etsivä

Kaipaisin kipeesti hyvää psykiatria Oulussa. Ei ole väliä onko se yksityinen tai julkinen. Nimejä kehiin. Hätä on. Kiitos!

48

11878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykologille

Aloita psykologista. Ei tarvitse olla psykiatri. Moni saanut avun kun käynyt psykologilla terapiassa ja siihen kannattaa hakea ensin lähete kelalta, niin saa kelakorvauksen. Oletan, että usemmat saa kelakorvauksen. Kun on vahvat kriteerit terapiaan pitäsi saada.

• Psykiatria etsivä

Tarvin myöskin psykiatrin koska tarvitsen lääkkeitäkin. Sen lisäksi haen psykologille mutta psykiatri pitäisi löytää..

• PANNUHUONE KUNNOSSA

suosittelen lämpimästi Maarit Toppalaa,toimii oulussa.Hänen hyväsä hoidostaan ja asiantuntemuksestaan minulla on kotona terve mies.kaunis kiitos.

• MaaritToppala

missä tämä Maarit Toppala ottaa vastaan?

• tässä.pätevä

Onko se arvo hornia vielä hengissä?

• Hihihii

Täältähän ne parhaat löytyy. Salli minun nauraa

• mietintä.myssy

Kolome vuotta ollu aikaa harkita, kenelle menit vai ookko ennää hengisäkkää?

• KK0

KÄY TERAPIASSA EIKÄ WIDUDA ENÄÄ YHTÄÄN!!!

• KäyppäLinikalla

Kannattaa käydä psykologilla että saa kaipaamaansa apua taikka pääsee tietyn elämänvaiheen yli. Kyllä ratkaisuja löytyy! Ei ole pakko kärsiä kun apua kerta on tarjolla. Siis auttavaista apua, ihan oikeaakin. Keskitytään ratkaisuihin, ei ongelmiin! Kaikki ongelmat ovat ratkaistavissa!

• muonavahvuus

Kyllä niitä tabuja saa "kadultakin". Ovat halvempiakin kun ei tarvii maksaa lääkärinpalkkioita.
      Tosin aloittaja ei varmaan näin kolmevuotta myöhemmin ole enää muonavahvuudessa.

• kelako.korvaa

Joo, mutta kadulta ostetuista ei saa Kelakorvausta.

• Opamoksi

Hommaa mielialalääkitys. Lääkitys on silloin kohdallaan, kun on paskat housussa ja ei vituta yhtään :)

• Apuasaanut

Well mind on asiallinen

• Etsivänen

Onko Kokemuksia psykiatri Kiristiina Kurki-Suoniosta??? Yksityinen ja aikojakin löytyisi. Apua tarvitsen. Kannattaisiko kokeilla? Jos jotain tietoa, ilmoitelkaa, pliis...

• Rahastettumasentaja

Hassinen Kalevi on aivan väärällä alalla. Ei ollut mitään apua paheni vaan olo.

• Paniikkihäiriöstäkärsivä

Hassisen Kalevi on kyllä huonoin psykiatri oulusta mitä tiedän. Kannattaa vaikka varata aika mehiläisestä niin saa apua eikä pelkästään menetä rahojaan.

• Normitallaaja

Samaamieltä!

• Pettynyt8

Hyvä, että löysin tämän ketjun. Aivan samat kokemukset, en saanut apua, olo paheni ja menetin rahat. Ei enää Hassiselle. Olen valtavan pettynyt käyntiin.

• Ahdistaa

Voiko joku perustella miksi huono?

• Anonyymi

Aivan hyvä psykiatri ja suositeltava.

• Anonyymi
        Ahdistaa kirjoitti:

Voiko joku perustella miksi huono?

Ei oo kirjoittanut nisteille tai luonnevikaisille pameja niin siksi keharit itkee täällä että huono lääkäri

• PaneskelijaHäirikkö

LIENETKÖ JO LÖYTÄNYT.

• Perustyömies

Terveystalon psykiatrit on kyllä rahastajia vaan, jos on pakko mennä terveystaloon niin ottaa ajan yleislääkrille nekin on ammattitaitoisempia eikä ole pelkkä rahastus mielessä. Mehiläisessä on hyviäkin psykiatreja.

• jhff

Petyin karvaasti Hassiseen! Älä mene hänelle!

• Hölkkö

Sami Räsänen akupunktiosta lähtien tietää ja tuntee kaikki jos muuta niin se soittaa

• Anonyymi

sehän on ihan kah*o ukko!!!!!

• Anonyymi

sehän on ihan kah*o ukko!!!!!

• Ruttov

Jos haluat rahoista eroon mee monasteriin
      Kurki-Suonio hoitaa sinua vaikka 100-vuotta jos vain rahaa löytyy

• Brosta

Liity Tehyyn ne hoitaa vaikka kalenterin

• Anonyymi

Löytyykö Oulusta yksityistä, hyvää lastenpsykiatria, joka kuuntelee myös nuorta potilasta? Besserwissereitä ei kaivata.

• Anonyymi

Ei löydy.

Missään nimessä älä mene julkiselle. Äläkä anna yksityisenkään kirjata mitään omakantaan.

Väärä diagnoosia ei saa poistettua, kun se joskus teksteihin menee.

• Anonyymi

Kaipaan psykologista apua narsistisen ex-puolison jälkeen. Olen todella pohjalla ja kärsinyt henkisestä väkivallasta vuosia. Exästä olen päässyt eroon siinä mielin kuin narsistista voi päästä, mutta tarvitsisi itse nousta jaloilleen ja kerätä minuuteni takaisin. Ehdotuksia mistä hakea apua?

• Anonyymi

https://static.mvlehti.net/uploads/2019/09/FB_IMG_1569432443880.jpg

Sisäministeri Ohisalo, "mikä kansainvälinen sopimus velvoittaa veden varassa olevan henkilön kuskaamaan seuraavaan valtioon, eikä palauttamaan kotimaahansa?," kysyi kansanedustaja Peltokangas tänään eduskunnan kyselytunnilla. Mikä oli vastaus suoraan kysymykseen?

• Anonyymi

Yksinäisyys turvattomuus oikean rakkauden puute ehkä suurin syy ihmisten pahoin vointiin. Itse olen kärsinyt yksinäisyydestä lähes koko elämän eli noin 40 vuotta. Nytkin tipottelen täällä yksin. Voi kuinka me ihmiset löytäisimme rakkaan rinnalle me elämään. Minulle määrättiin "nykykyaikaisia turvallisia masennuslääkkeitä joihin ei jää koukkuun". Tuli huimausta ja kaatuilinsairaalakuntoon. En enää ikinä syö tuollaisia lääkkeitä.

• Anonyymi

Norja ei aio ottaa vastaan Välimereltä poimittuja siirtolaisia, sillä maan hallitus ei halua kiihdyttää ihmissalakuljettajien toimintaa.
      Ranskan viranomaiset ovat kysyneet Norjalta maan halukkuudesta ottaa vastaan Välimereltä poimittuja siirtolaisia.

Norjan oikeusministeri Jøran Kallmyr vahvistaa NRK:n mukaan antaneensa Ranskalle kielteisen vastauksen. Norja ei aio ottaa vastaan siirtolaisia Välimereltä.

Mallia Ohisalolle!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Puola haluaa vain maahanmuuttajia, jotka haluavat oppia maan kielen ja hyväksyvät Puolan kulttuurin ja perinteet. Maria Anders, Puolan suurlähettiläs Italiassa, lähettää tästä vahvan viestin Brysseliin.
        Anna Maria Anders, Puolan suurlähettiläs Italiassa, kertoo maansa kielteisestä kannasta Brysselin ajamaan siirtolaisten uudelleensijoitukseen Euroopan unionin jäsenmaihin.

– EU haluaa uudelleensijoittamista, mutta me emme muuta kantaamme, Anders kertoo Il Giornalen mukaan.

• Anonyymi

Mitä eroa on;kantasuomalaisella=syntyperäinen suomalainen?

Osallistuiko syntyperäisen suomalaisen Iso-isä talvisotaan?

Mielenkiintoista.!?

• Anonyymi

Jumalan siunausta kaikille.

Antakaa anteeksi itsellenne ja muille. Asioita ei silti tarvitse hyväksyä. Olkaa kiitollisia niistä asioista, jotka ovat hyvin.
      Rakasta lähimmäistä. Rakasta itseäsi.

Siinä avaimia alkuun.

Voimia!

• Anonyymi

Psykiatrille ei kannata mennä. Passittavat pakkohoitoon. Siis ovat itse sitä vailla!

• Anonyymi

kun pääsiskin hoitoon!!!

• Anonyymi

Eläinöääkäriasema Sun täyden palvelun lääkäriasema. Kyllä ne siellä yhden päävammaisen hoitaa ja lääkkeet paljon tehokkaampia, kuin ihmisille määrättävät. Paljon halvempi myös. Mene sinne.

• Anonyymi

älä mäne ainaskaa kelleen akkapsykiatrille! ihan hulluja Oulussa

• Anonyymi

Oulun Isokadulla Peppers-ravintola, siellä useita hyviä...

• Anonyymi

Moktar.Gubta itseään hoitanut ja nyt maahanmuuttopalstan kunkku.

• Anonyymi

Mee mokka kikkelille kyllä tekee kutaa ja pääkoppa pian taas kunnossa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      2956
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      218
      2927
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1876
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      76
      1512
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      238
      1393
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1118
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1021
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      929
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      863
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      853
    Aihe