Kahvi on pahaa ja tee tympii

Nick95

Mun vanhemmat juo kahvia 1-2 kertaa päivässä, mutta mä en koe juovani kahvia kun juon Nescafe ice coffee nimistä juomaa, toki se on kahveihin luokiteltava, mutta mielestäni paljon parempaa kuin normaali kahvi. Siinä valmispusseja joita 1x 0,25l kylmään maitoon sekoitettuna sekä kuvaan vedoten siihen laitetaan jääpaloja ainakin 2 kappaletta. Onko tämä niin paha asia kuin kahvia joisi? Sen hyvät puolet on se että se sopii erinomaisesti saunajuomaksi tai hellepäivien juomaksi. Minä en tunne ketään joka joisi saunassa kuumaa kahvia tai helteellä aurinkoa ottaessa nauttisi kuumaa kahvia. Ehkä joku näinkin tekee, kommentoikaa.

1

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nick95

      Minä unohdin sanoa että juon tätä vain silloin tällöin, jos nyt edes 1x paketillinen kuukaudessa, 1x paketti on 8x pussia ja joka taas on 1x pussillinen 0,25l maitoon, ja kaikki pussit yhteensä 2l juotavaa pakettia kohden. Oletettavaa on että kaikki ei laimenna näin vähän mutta minusta maku on tällä suhteella parhain, mutta joskus laimennan niitä 1x pussillinen 0,33l kylmään maitoon ja maku vielä ihan hyvä. Minä en muista ohjeiden suhdannetta, mutta käytän itse näitä. Myönnettävä on että juoman hinta on kalliilta kuullostava mutta tarkasteltuani asiaa niin juoma ei ylihinnoiteltu ole vaan ihan sopivan hintainen 2-3€ kieppeillä, joskus se on ollut 2,99€ ja nykyään pitäis löytyy noin 2,5€ hinnoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe