Mun vanhemmat juo kahvia 1-2 kertaa päivässä, mutta mä en koe juovani kahvia kun juon Nescafe ice coffee nimistä juomaa, toki se on kahveihin luokiteltava, mutta mielestäni paljon parempaa kuin normaali kahvi. Siinä valmispusseja joita 1x 0,25l kylmään maitoon sekoitettuna sekä kuvaan vedoten siihen laitetaan jääpaloja ainakin 2 kappaletta. Onko tämä niin paha asia kuin kahvia joisi? Sen hyvät puolet on se että se sopii erinomaisesti saunajuomaksi tai hellepäivien juomaksi. Minä en tunne ketään joka joisi saunassa kuumaa kahvia tai helteellä aurinkoa ottaessa nauttisi kuumaa kahvia. Ehkä joku näinkin tekee, kommentoikaa.
Kahvi on pahaa ja tee tympii
1
126
Vastaukset
- Nick95
Minä unohdin sanoa että juon tätä vain silloin tällöin, jos nyt edes 1x paketillinen kuukaudessa, 1x paketti on 8x pussia ja joka taas on 1x pussillinen 0,25l maitoon, ja kaikki pussit yhteensä 2l juotavaa pakettia kohden. Oletettavaa on että kaikki ei laimenna näin vähän mutta minusta maku on tällä suhteella parhain, mutta joskus laimennan niitä 1x pussillinen 0,33l kylmään maitoon ja maku vielä ihan hyvä. Minä en muista ohjeiden suhdannetta, mutta käytän itse näitä. Myönnettävä on että juoman hinta on kalliilta kuullostava mutta tarkasteltuani asiaa niin juoma ei ylihinnoiteltu ole vaan ihan sopivan hintainen 2-3€ kieppeillä, joskus se on ollut 2,99€ ja nykyään pitäis löytyy noin 2,5€ hinnoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702447
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181406
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353- 131239
- 101234
- 221211