Mun vanhemmat juo kahvia 1-2 kertaa päivässä, mutta mä en koe juovani kahvia kun juon Nescafe ice coffee nimistä juomaa, toki se on kahveihin luokiteltava, mutta mielestäni paljon parempaa kuin normaali kahvi. Siinä valmispusseja joita 1x 0,25l kylmään maitoon sekoitettuna sekä kuvaan vedoten siihen laitetaan jääpaloja ainakin 2 kappaletta. Onko tämä niin paha asia kuin kahvia joisi? Sen hyvät puolet on se että se sopii erinomaisesti saunajuomaksi tai hellepäivien juomaksi. Minä en tunne ketään joka joisi saunassa kuumaa kahvia tai helteellä aurinkoa ottaessa nauttisi kuumaa kahvia. Ehkä joku näinkin tekee, kommentoikaa.
Kahvi on pahaa ja tee tympii
1
114
Vastaukset
- Nick95
Minä unohdin sanoa että juon tätä vain silloin tällöin, jos nyt edes 1x paketillinen kuukaudessa, 1x paketti on 8x pussia ja joka taas on 1x pussillinen 0,25l maitoon, ja kaikki pussit yhteensä 2l juotavaa pakettia kohden. Oletettavaa on että kaikki ei laimenna näin vähän mutta minusta maku on tällä suhteella parhain, mutta joskus laimennan niitä 1x pussillinen 0,33l kylmään maitoon ja maku vielä ihan hyvä. Minä en muista ohjeiden suhdannetta, mutta käytän itse näitä. Myönnettävä on että juoman hinta on kalliilta kuullostava mutta tarkasteltuani asiaa niin juoma ei ylihinnoiteltu ole vaan ihan sopivan hintainen 2-3€ kieppeillä, joskus se on ollut 2,99€ ja nykyään pitäis löytyy noin 2,5€ hinnoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245182
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041409
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1471386Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121230- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.169892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61853- 37809