Sebring huolto-ohjelma

naiskirj.

Moikka! Mitä kuuluu Sebringin huoltoihin, esim 30.000 km huolto? Onko eritelty huoltokirjassa mitään. Lähinnä sen vuoksi kyselen kun harkitse jotain 2006 mallista vähän ajettua sebua, mutta kiinnostaisi tietää onko autoon, jota mahdollisesti menen katsomaan vaihdettu säännöllisesti tomaatin öljyt. Muukin tähän merkkiin liittyvä huomion arvoinen tieto kiinnostaa.

13

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -06 sebu

No huoltokirjassa pitää olla leimat, jotta näet mitä huoltoliikkeitä on käytetty. Sitten katsot 75tkm, 150tkm 225tkm jne. huoltoliikkeiden nimet ja soittelet onko ko km lukemilla vaihdettu lootaöljyt ja suodatin, kysy myös mitä öljyä laitettu. Mikäli ei MoParin ATF 4 öljyä, unohda koko auto. Muuten riiittää normaalit öljynvaihtohuollot 10-15tkm välein. Jarruhuollot ( herkistely) n. kerran vuodessa. Kuluvaa osaa vaihdetaan kun tarvis.

• sdfgyuiopåoiuyt

Chyrsler suosittelee myös penzoilin öljyjä ja veikkaankin että ne paljon mainostetut moparin öljyt on juuri penzoilin tekeleitä. Itse olen käyttänyt penzoilin atf 4 enkä ole huomannut mitään ongelmia.

• rtrtrrtrrtrtr

moparia mainostetaan ja miksi?itse käyttänyt ihan muita öljyjä ja ei ongelmaa!.putsarin vaihto öljyt n.15tmk ja koneen öljyt/putsari 10tkm.
      hyvin on skulannut 8v.kuhan on samat speksit mitä suositellaan.

• -06 sebu

No jos noin tiuhaan olet vaihtanut lootaöljyjä, niin varmaan noi speksit täyttävät öljytkin pelaa. Itse vaihdatan 2vuoden välein, jolloin kilometrejä n. 30tkm. Hintaero MoParin ja muiden öljyjen välillä niin pieni, että en viitsi riskiä ottaa.

• nhhjhjhnbvbnv

mopari ei tee itse öljyjään eikä muutakaan.pelkkä leima ja siihen se jääkin.riskikejä?onks kädet aina hoidettu ja tukka hyvin?ns kädettömiin ja no huoltoon viedään=ei mitään kokemusta/tietoa kuin pc toimii:)

• -06 sebu

Onkos joku väittänyt, että MoPar tekee itse öljynsä? Tuo merkki homma tarkoittaa, vain sitä, että öljy on valmistettu MoParin laatuvaatimusten mukaan. Ihan sama, kuin varaosat ym. Merkkivaraosa on tehtaan hyväksymissä toleransseissa ja edullinen tarvikeosa on otettu monesti samalta valmistuslinjalta, mutta ei ole mennyt tarkastuksessa tehtaan toleranssien läpi.

Mitäs varten tarviis tietää miten pc toimii? Mites tää liittyy tähän keskusteluun?

• naiskirj.

Kiitoksia, pitääkin kysellä huoltokirjan leimaajilta sitten tarkemmin. Mitä olen lukenut muissa keskusteluissa, niin enemmistö on vaikuttanut tyytyväiseltä Sebringiin. Kai siihen lapsukaisetkin mahtuu. =)

• 2+18

Varmasti mahtuu ja tehoa on sen verran, että ohitukset sujuvat turvallisesti.

Tosin auto on tehty suurempiin nopeuksiin mitä suomessa on sallittu.

Loistokas äänentoisto vakiona takaa viihtyvyyden.

• Lännen jätkä

"Tosin auto on tehty suurempiin nopeuksiin mitä suomessa on sallittu." Heheeehhheeehheeeee keh keh keh.
      Yleiset nopeusrajoitukset Yhdysvalloissa ovat:
      Taajama-alue: noin 56 km/h
      Normaali Highway/Moottoriliikennetiet: noin 89 km/h
      Interstate Highway/Moottoritiet: noin 89 - 129 km/h

• ei kannata huudella

Jep. Samaa mietin itsekin. Yhdysvalloissa auton huippunopeus ei ole koskaan ollut samanlainen myyntiargumentti kuin esim. Saksassa. Tai suomessa ennen 70-luvun puoliväliä jolloin ei ollut nopeusrajoituksia ja meillä myytiin pääosin pieniä autoja.

Monissa osavaltioissa nopeusrajoitukset ovat matalempia kuin Suomessa. Esim. suositussa lomakohteessa Floridassa 70 mph = 112 kmh. Olin heinäkuussa Ontariossa Kanadan puolella lomalla ja nopeusrajoitus moottoritiellä oli 100 kmh.

• ei kannata huudella
        ei kannata huudella kirjoitti:

Jep. Samaa mietin itsekin. Yhdysvalloissa auton huippunopeus ei ole koskaan ollut samanlainen myyntiargumentti kuin esim. Saksassa. Tai suomessa ennen 70-luvun puoliväliä jolloin ei ollut nopeusrajoituksia ja meillä myytiin pääosin pieniä autoja.

Monissa osavaltioissa nopeusrajoitukset ovat matalempia kuin Suomessa. Esim. suositussa lomakohteessa Floridassa 70 mph = 112 kmh. Olin heinäkuussa Ontariossa Kanadan puolella lomalla ja nopeusrajoitus moottoritiellä oli 100 kmh.

Siinä vielä jatkoksi niitä "suurempia nopeuksia mitä Suomessa saa ajella".

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/US_speed_limits.svg

Lähde: Englanninkielinen wikipedia.

Eli tasan yhdessä osavaltiossa koko alueella 80 mph eli 128 kmh ja kaksi piirikuntaa Teksasissa sallii 85 mph, jolloin kyse muutamasta yksittäisestä tiestä.

• 2+18

Juuri näin, nopeuden lähestyessä 200 km/h loistava aerodynamiikka painaa auton tiehen ja matka maistuu, eikä tuulen suhinat häiritse ajamista.

Vastaavassa vauhdissa nissanit lähtee lentoon.

• oikea ch. mies

Automaatin öljy vaihdetaan 75tkm huollossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5127
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3353
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3185
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2407
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      247
      1490
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      80
      1237
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      131
      1097
    Aihe