Mitä tapahtui satahämesoijuhlasunnunnuntaiaamuna entisen salen katolla/vieressä?
Jämijärveläisetkö epäiltynä Ikaalislaisen pojan kuolemasta
15
1041
Vastaukset
- Niinpä?
Niinpä?
- Tamppiooni
Kyllä se jo melko tarkkaan tiedetään, pojat alko laulaan ja yks lähti käpälämäkeen.
- homo mikä homo
ei sillä lapsii oo eikä se oo koskaa naista maannu homo mikä homo
- aivan maharoton
Tosi kova siinä lajissa
- 110 %
lähi seudun kovin homo,poris on yks melkein yhtä kova
- homo se oli
se homo on jahdannu sitä siä katol ja sitte se putos
- vastauksiavastauksia
Onko kellään nyt mitään varmaa tietoo tästä tapahtuneesta ja jos on niin miksei kukaan voi sanoa nimeä?
- en kerro en kerro
Varmaa tietoa on, mutta täällä ei voi nimiä kertoa, viesti poistettaisiin heti, mutta käypä kyselemässä kylältä niin saat vastauksen samantien.
- k85gy
Ikaalisten karva noppa
- taksiin kakkija
ai se inhoittava karvanoppa?
- liisa..
joo siis ei ole kenelläkään oikeaa tieoa :D ja kylällä ei tiedetä yhtään mitään
- veksat
mistä liisa sen tietää kenellä on tietoa ja kenellä ei? näköjään kaikki paitsi liisa tietää
- ei saatana
Juntit pitäkää omista asioista vaan huoli!!! T: kaupungista_
- sisar hento valkoinen
no selitäppäs maalaistollo sitten miksi ei tekijöitä ole otettu kiinni :D olet säälittävä lantasaapas helppo se on navetan nurkalta huudella :D
- Saletisti natsas
Ei kai noita alaikästen toilailuja voi noteerata juuri mitenkään ja niistä mitään tuomioita voi antaa. Sosiaalipuolen hommia ja julistettu salaisiksi ja tekijät laitettu hoitoon psyakiatriselle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071881
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,881626Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse371269Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si591118Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s2711048Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi72957En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.59868Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l44847Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58809Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua67760