teidän taktiikat

es jonne

eli mitä taktiikoita te käytätte?

32

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaakokeilla

      Yritän osua muihin ja selvitä itse ilman osumia.

    • AiroSoft

      Juokset vastustajaa päin ja huuda jotain tyhmää. vastustaja menee paniikkiin ja antautuu tai juoksee karkuun.

      • es jonne

        noi ei oo taktiikoita


    • airsoftfin

      Ei tämmösillä taktiikka ketjuilla tee suomi24:ssä mitään. Nää on vaa trollien herkkua :D

    • AiroSoft

      Jusrt niin!

    • es jonne

      tämä ketju ei ole trolli saatan ite käyttää näitä taktiikoita

      • airsoftfin

        es jonne saat tottakai käyttää taktiikoita,mutta älä ainakaan tee keskustelua suomi24jään.


    • es jonne

      mistä sitten tiiän mitä taktiikoita on?

    • airsoftfin

      No käyppäs kattoon softaajan sivuilta siellä luulis oleva.

      • es jonne

        kiitti


    • es jonne

      eli airsoft taktiikoita

    • Mahdatkos tietää mitä se taktiikka tarkoittaa?? Ja just oli yks tällänen ketju tossa :D

    • airsoftfin

      Just sitä mä täs mietinki :D

    • udfjfdofjp

      mä piiloudun! se on hyvä taktiikka se!

    • es jonne

      piiloutuminen ei ole varsinainen taktiikka

    • es jonne

      häipykää muute tältä palstalta jos arvostelette sitä

      • Taktiikkaan tarvitaan vähintään 4 henkeä. :D Kerros nyt mikä on taktiikka sitä kysyin :D


    • airsoftfin

      No mistä hän nyt voi tietää mikä on taktiikka.

    • Kokemusta ja tietoa

      Itellä ei oo mitää varsinaista taktiikkaa, mutta on muutama asia mikä kannattaa pitää mielessä liikkuessa lähellä vihollisia. Olettaen nyt että soditaan metsässä, liiku hitaasti, pysähtele paljon, kuuntele ympäristöä. Mikä tahansa pieninki ääni saattaa olla joku joka tähtää juuri siun persauksille. Pysy matalana kokoajan ja niin edespäin.. Jos epäilet jossaki tietyssä paikassa olevan vihollisia, tutki sitä huolella matkan päästä. Pelkkä olan yli vilkasu ei toimi.

      • JIHAD!

        "Olettaen nyt että soditaan metsässä, liiku hitaasti, pysähtele paljon, kuuntele ympäristöä."

        Ja sitten huomaatkin, että joku geardojengi on jo aikoja sitten ehtinyt kiertää vihollisen selustaan ja saanut kaikki viholliset tiputettua.


    • kämääjä

      Ite kämpin pusikossa tai muussa suojassa ja juon Megistä jos vihu tuloo nii otan taskusta tippmanin ja raiskaan sen vastustajan perseeseen ja tietenkin käytän airsoftiin tarkoitettuja laseja (aurinkolasit)

    • Airsoft body

      Tapan vastustajan jos en onnistu toivon parhaani mukaan ettei aseesta lopu akku

      • Perus naskit: ei ole varaa ostaa parempaa akkua jonka loppumista ei tarvitse pelätä


    • Ei kantsi

      TAPATKO VASTUSTAJAN

    • airsoftfin

      Tajuatko ei kantsi? Se on trolli.

    • gooderi

      heitä savukranu vihulle sit ammu thermalsight scar lällä perkkeinä sleight of hand,quickdraw ja marksman

    • uraaaaaaaa!

      14.8v akku, rumpulipas ja sormi pohjassa!

      • JIHAD!

        Pah. Vedät vaan suoraan lähimmästä sähkölinjasta kaapelit pyssyys. 150 000 volttia ja kyllä lähtee! (Kannattaa vaan poistaa sulake, ettei kärvähdä.)


    • dsagdjfj

      sen jälkeen saat hirmunmoisen killsteeakin ja kutsut MOABin

    • Ayyyy

      Silmät kiinni ja sinne päin.

    • allahuakbar666

      Ammun itseä jalkaan että pääsen off-game alueelle juomaan möhkälettä.

    • ööötääontää

      RPK 2,2 joulea, 70 rps 2000 kuulan rumpulipas liipasin pohjaan ja saan katsoa aidon POSP-tähtäimen läpi 80 metrin päähän kuinka kuulat iskeytyvät naskien päihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe