1. Halla-aho piti saada persuihin. Toteutui
2. Halla-aho piti saada eduskuntaan. Toteutui
3. Halla-ahon ympärillä surraavaa epämääräinen hommareinosakki piti pelata nakkikioskille pysyvästi. Toteutui
Nämä palvelut tilasi Halla-aho itse.
4. Rasistien hyvin epätodennäköiselle, mutta teoriassa mahdolliselle järjestäytymiselle piti lyödä kerralla pysyvä stoppi. Toteutui.
Tämän palvelun puolestaan tilasi Sisäministeriö.
Tässä koko kuvio lyhyesti ja yksinkertaisesti. Kuittaan tuota pikaa Facebook-profiilissani, että tämä viesti todellakin on minun kirjoittamani, niin voitte lopettaa typerän jahkaamisenne asioiden kulusta lopullisesti.
T: JM-K
Näin se siis meni
Päällikkö ihan itse
3
140
Vastaukset 3
- Päällikkö ihan itse
Sisäministeriön toisesta tilauksesta jätin pois valkosipulin. Källitin. Olen ovela.
- Päällikkö ihan itse
Kuittaan tietysti ihan pian Facebookiin. Olenhan päällikkö, joka källittää. Källittävä päällikkö. Joka kuittaa ja källittää.
- 12+7
Päällikkö kuittasi juuri facessa ylläolevan viestin lähettämäkseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091703Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272888- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö107649- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61529- 42522
- 37520