Ostin n. 100cm kartiotuijan lasitetulle parvekkeelle ja iskin lämpöruukkuun, toiveissa pitää se hengissä parvekkeella läpi vuoden.
Miten usein ja miten paljon tuijaa pitäisi kastella? Kyseessä eteläparveke eli aurinko paistelee, tosin pystyn siirtämään tuijan nurkkaan johon aurinko ei paista niin pitkään jos se on tuijalle pahaksi.
Kariotuija parvekkeella / hoito?
tuijaa1
2
274
Vastaukset
- -lissu-
hapan multa ja tuija ei tykkää auringosta se ruskettuu kastelu kesällä harvoin,talvella ei ollenkaan.mikä on lämpöruukku
. - Varjoparveke
Odottelen mielenkiinnolla tietoja kartiotuijasi voinnista. Keksin vielä yhden luonnon ikivihreän kasvin varjoparvekkeelle. Aijon kokeilla myös kallioimarretta. Sehän pärjää kylmässä kallioseinässä yli talven ja pakkasten. Sitä paitsi lehdet ovat hyvin kauniita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086