pvc sadeasut kiihottaa

samanlaist4

olin kerran kun alko sataa nii menin ulos sateeseen mun rukan punaisel sadeasul, ja menin eka rännin al ja olin siin varmaa 15-20 min ku sade ropisi ihanasti huppuun ja hieroi mun kehoo ihanasti ja kovaa. sen jälkeen menin vie sisälle kylppäriin porealtaaseen niiden kaa ja myös suihkuu, aaah

120

8189

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisin voinut tulla sun kanssa

      • bipoika96

        Oisi kans halunnu tulla sadetakit kiihottaa mua tosi paljo


      • bipoika96 kirjoitti:

        Oisi kans halunnu tulla sadetakit kiihottaa mua tosi paljo

        moikka mistäs päin suomee sä olet mä uudeltamaalta ja mulla erittäin kova fetissi sadaesuihin ja olen sadeasurunkkari ja muuatkin jos sua kiinnostaa.


      • paa viestii toiselle sadeasurunkkarille pidetään hauskaa sadeasuissa ulkona,sisällä ja tyhjennetään pussit kuriksiin.


    • minäkin olisin voinut tulla sateeseen sadeasut pääl kyl ku itelläki o toi sadeasu fetissi ja muitki kyl

      • moi rainwearman kiinnostaisko sua sadeasurunkut ja muukin mukava tiedän et oot muutakin.


    • seksihousut

      Itse hankin naisten sadehousut L-kokoisena jotka mahtuvat mulle helposti jalkaan ja "seisontatilaakin" riittää.
      Näissä on toinen puoli vettä läpäisemätöntä kiiltävää mutta "nahkeaa" materiaalia (pvc?) ja toisella puolella luistava polyamidipinta. Vähän vyötärön alapuolella on myös avonaiset "taskut" molemmin puolin jotka antavat helpon pääsyn "työskentelylle", nämä on kuin tehty runkkuhousuiksi :D

      Laitoin housut jalkaan niin päin että se luistava puoli oli ihoa vasten, aah mikä seksikäs kovaääninen suhina kuului ja liukas polyamidipinta hiveli ihanasti alaripustuksia ja jalkoja, touhutippa toi mukanaa spermaa niin paljon että se vähäkin kitka katosi kokonaan ja muna luisteli kuin hyvin öljyttynä sadehousujen sisällä kunnes hyvin pian tuli orkut ja valtava lasti niihin. Tippaakaan ei tullut housujen läpi vedenpitävän pinnan ansiosta, runsaat mällit kyllä alkoi valua lahkeita pitkin alas :P Tavallisten housujen läpi olisi tursunnut niin että sängylläkin olisi ollut iljettävä märkä läntti.
      Erinomaiset runkkuhousut, saattaisihan nämä sadehousuinakin hyvät olla :D

      • moikka niin puhut asiaa tossa kirjotuksessas et kurahousut jalkaan ja muna hinkkaa kiiltävää pintaa vasten ja viel kun kalusta valuu kiimanestettä niin ahh ihanaa ja kiimasta ja jos ei meinaa tulla kiimanestettä niin voihan sinne laittaa sylkee tai pikku tippa ruokaöljyy kurahousujen sisään sit luistaa hyvin kävelessä
        ja mä runkkaan kans spermat kurahosujen sisään . sit välillä mä teen et laitan sadeasuja sänkyyn sikin sokin ja meen makaamaan niitten päälle kyrpä pystyssä ja hinkkaan kaluani niihin ja useesti laukeen hinkatessani kulliani sadeasuja vasten ah mikä orkku siitä tulee . ihanaa et on muitakin kurahousurunkkareita olemassa ja eihän siinä tehdä kellekkän ulkopuoliselle mitään pahaa. ja omaksi iloksi sitä harrastetaan ainut et kaverin kans sitä olis kivempaa harrastaa ja mä olen tyydyttäny itteeni yli 20v sadeasuihin ja vieläkin tuntuu samalta kun silloin nuorempana tosin nyt vanhempana on sadeasujen käyttökerrat vähentyneet tietyistä syistä. mut ei oo ihanempia runkkuhousuja kun kurahousut sadetakit ym.


    • Moi, olen täysin samaa mieltä ja harrastan samoja touhuja aina kun siihen tilaisuus tulee.Housuihin runkkaaminen ( sadehousut) on todella ihanaa aah. Onko mahdollista jutella vaikka lisää sähköpostin välityksellä.Niinkuin sanoit kaksin aina mukavampaa.

      • moikka laitappas tuleen viestii niin päästään touhuumaan sadeasuissa kunkku touhuja aah ihanaa ja muukin käy.


    • poika12345

      Meitä sadeasuista tai kura-asuista kiihottuvia on varmaan paljon. Se tunne, mikä tulee kun voi hieroskella m.... vasten sadehousuja on niin makea, että eihän sitä sanoin osaa kuvata.

      • moikka sadeasupoika täällä olis sulle samanlaista seuraa joka hieroo munaa sadeasuihin kurahousuihin ja tiedän miltä susta tuntuu ihan kun kerroit et sitä ei voi sanoin kuvailla kuinka hyvää se tekee mä tiedän koska olen harrastanu sitä yli 20v ja yhtä hyvää se tekee edelleenkin hmm hierottaisko k. toistemme sadeasuihin
        ja hmm.


      • moikka kurahousu poika laita viestii tuleen mulle niin hieroskellaan toistemme sadeasuja kunnolla uhh ja nussitaan sadeasuja kans ja ehkä muutakin jos tahdot onks sulla paikkaa mä uudeltamaalta enäs sinä


    • Sidottuna sadeasuun

      Itse olen sadeasussa meilelläni. Olisi se aika kivaa, jos tätä sadeasu-juttua voisi jakaa. Voisi olla vaikka sidottuna sadeasuun. Olen m, mutta ajatus kiehtoo saman henkisten kanssa:)

      • kuraäijiä tukuttain

        Kyllähän te tietyt pervot aina ilmestytte Suomessa näkyviin joka sadepäivä. Mutta mikäs siinä, olette väriläiskä muuten harmaassa ympäristössä.


      • Kurkolonkero
        kuraäijiä tukuttain kirjoitti:

        Kyllähän te tietyt pervot aina ilmestytte Suomessa näkyviin joka sadepäivä. Mutta mikäs siinä, olette väriläiskä muuten harmaassa ympäristössä.

        Suhteellisen viaton perversiohan sadeasut on. Huomautan, että nahkafetissi on paljon yleisempi, eikä silti kukaan leimaa kaduilla nahkatakissa tai nahkasormikkaissa kulkevaa pervoksi.


      • Fetissirealiteetteja
        Kurkolonkero kirjoitti:

        Suhteellisen viaton perversiohan sadeasut on. Huomautan, että nahkafetissi on paljon yleisempi, eikä silti kukaan leimaa kaduilla nahkatakissa tai nahkasormikkaissa kulkevaa pervoksi.

        No nahkatakki ja -hanskat näyttää urbaanilta ja tyylikkäältä miehelläkin, sen sijaan kurahousuihin ei normaalisti pukeudu kuin lastentarhaikäiset tai raksamiehet sateella tai kalastajat. Joten kaupunkiolosuhteissa sadeasutyypit vaikuttavat pakostakin aina friikeiltä muiden ihmisten silmissä.


    • Links... kuvia
      • rewques

        Wou! Upea Nainen, upeissa vaatteissa! I like very much!


      • Outoukm53Hki

        Jos jollain tuollaisia saappaita H:gissä kokoa 38,voisinhan koittaa houkutella muhkean 45v vaimoni lähteä ’sovittamaan ja ehkä ostoksille’...
        Vaimo tietää kyllä mieltymykseni saappaisiin ja asuihin ; )


      • Anonyymi
        Outoukm53Hki kirjoitti:

        Jos jollain tuollaisia saappaita H:gissä kokoa 38,voisinhan koittaa houkutella muhkean 45v vaimoni lähteä ’sovittamaan ja ehkä ostoksille’...
        Vaimo tietää kyllä mieltymykseni saappaisiin ja asuihin ; )

        Eipä sitten tuostakaan ideasta kukaan kiinnostunut.... Toki muutkin asut kiinnostaisi saappaiden lisäksi ; ) Hunterin punaiset kiiltävät kahluut olisi oma haavetaivas...
        T.Outoukm53Hki


    • kiiltävä tuuliasu

      Kiitos linkistä, Tykkäsin. Voisi jopa olla jossain tuollaisessa tilanteessa sidotuna:)

    • juppe...

      Jos pitkät muovihousut kiinnostaa, niin toki niitä saa Suomestakin ostettua. On värillisiä ja pehmosta matskua. Hintaa on kuitenkin useita kymppejä. Halvemmalla pääsee kun etsii ebaysta kohteita sanoilla 'sauna suit'. Siellä on erittäin edullisia asuja Kiinasta. Jos niiden arvo (tavara rahti) ei ylitä noin 22 euroa, saat ne toimitettuna kotiovelle/postiin. Onnistuin hiljattain saamaan jopa kahdet mustat kiiltävät sauna-asut ilman alvin maksua.

    • niin kiihottaa sadeasut täälläkin.
      Jos joskus tapaisin naisen, joka pitäisi niistä.... pyytäisin varmaan vaimokseni.

    • juu kyl meit sadeasuhi kiinostuneit o jonku verran iteki kuulun samaan luokkaan kyl ja iteki olisin kiinostunu noist bondage jutuist kyl

    • kiiltävässä sadeasu

      Minkälainen olet kumi1:nen? Voisi olla sidottuna sadeasuun. Minkälainen ajatus olisi kiihottavaa? Vai onko ketään muuta, joka tykkäisi sitoa ja katsella kiiltävää sidottua sadeasuista?

      • moikka ota yhteyttä niin jutellaan paremmin sadeasuista ym vaikka sähköpostin välityksellä taikka tekstareiden välityksellä saat sit puhelin numeroni ps mä intohimonen kiimanen sadeasumies.


    • iteki tykkään tost sidotusta olemisesta kyl mut voisha sitäki kokeilla et sitoo muitki kyl

    • kiiltäväsadeasu

      Olisiko kiva kokeilla sitoa toinen kiinni, Voisi olla puettuna kahteen sadeasuun ja sitten voisi leikkiä sadeasun hupuilla. Minkävärisessä sadeasussa tai olisiko jotain muutakin mikä asu olisi hyvä? Tiukassa tuuli/pvc asussa?
      Mihin tai missä voisi olla sidottuna?

    • Jaquel29v

      jos perjantai iltana sataa ja myrskyää Helsingissä, niin lähden seikkaileen Kalvikin uimarannalle sadekamppeissa =)

    • kkkia

      täälläkin tykätään ja on housut spermassa yhtämittaa

      • moikka kkkia ota yhteyttä niin spermataan kurahousut sadeasut kunnolla kimpassa


    • Keltainen PVC

      Olen käyttänyt tehdastekoisia sadeasuja, mutta nyt olen kypsynyt siihen ajatukseen, että teetän itselleni sadevaatteet, jotka haluan oman näköiseni ja haluan lisätä niihin fetisistisiä yksityiskohtia. Saa nähdä uskallanko lähteä niillä sitten ulos.

    • kurahousut

      olisko kurahousuja käyttäviä naisija pohjoissavosta ottakaayhteyttä 0452704224

    • valkoisessa-asussa

      Valkoisessa sadehaalarissa sisällä sidottuna ja siihen kiusaamista lisäksi niin olisi siinä jollekin silmäiloa?

    • prklsaat

      mullaki on kurat housussa!

    • poika12345

      Hei taas. Kevät tulee ja alkaa taas kurakelit. On kiva pukeutua kura-asuihin ja leikkiä

    • ohuessa sadeasussa

      Makaan sängyssä muovisessa sadeasussa ja tuli kysymys mieleen, että olisiko kenelläkään haluja sitoa muovinen tiukka mies kiinni?

    • sadeasurunkkari
      • moikka täällä olis uudellamaalla sadaesurunkkari kiinnostaisko sadeasuseura


    • Hmmmmm

      Mullakin on sadeasuja ja voisi sen lisäksi löytyä raskaampiakin asusteita.... Haaveenani on saada pukea nainen olkainhaalareihin ja sadeasuun ja sen lisäksi vielä päälle paineilmahengityslaitteet ja lopuksi raskas kaasutiivis kemikaalisuojapuku... Sitten sitoisin saappaat ja hansikkaat yhteen ja antaisin vain olla... vai antaisinko...

    • sidottuna sadeasuun

      Sinulla on ainakin hyvät asut. Tuollaiseen puettuna ja sidottuna ei tarvitsisi kauaa olla, kun alkaisi pyytämään armoa. Täällä oranssissa sadehaalarissa jumissa.

      • moikka oranssinen sadehaalarimies ota yhteyttä ja tyydytetään toistemme sadaesumieliteot mullakin on oranssiset sadehaalarit jotka kiihotaa mua sikana ja muitakin sadehaalareita löytyy ja kurahousuja sadetakkeja kahluuhaalarit saappailla yhtenäiset uhh löytyskö yhteistä tekemistä sadeasuissa


    • käveliä

      mukava kulkea kävely lenkillä sadeasuun ja muovikäsineisiin pukeutuneena, harmi
      kun nuo kelit ei anna myöten vielä

      • Hmmmmm

        Kyllä, ihanaa... erilaista. Harva sitä tietää, kun ei kehtaa kokeilla... :D

        Saisipa tuo kevät tuolta jo tulla... märkänä kiitos!


    • pari sadeasussa

      Me ollaan usein sadeasussa ja mielikuvitusta niin retkillä kuin sisälläkin. Tiedämme mitä ed. kirjoittaja tarkoittaa :)

    • seniorifetisisti

      Onpa kiva huomata, että nykyisin yhä useampi alkaa huomata tuon maagisen kumin ja muovin hivelevän tunteen ihollaan. Itselläni alkoivat kokeilut jo 70-luvulla ja silloin ei ollut hajuakaan siitä, että jossain olis muitakin hengenheimolaisia. Vain seksikaupoista ja ulkomailta ostetut lehdet toivat uskoa siihen, että en ollut ihan yksin tässä maailmassa.
      Suosittelen vielä liukkarin käyttöä. Se lisää vielä tuntemuksien voimakkuutta

    • moikka missä asut haluan sun kans suihkuun sadaesut päällä ja kumpparit jalassa uhh sadaesut ja saappaat on kiihottavat

    • ropisee

      Lappeenrannan alueella sadeasuissa kulkevia. Missä voitas nähdä?

    • RainingmanTre

      Itse olen ajellut veneellä tyytyväisenä, kun kelit ovat olleet märkiä - vettä ropisee välillä ja tuuli roiskii aaltoja. Kurahousut alla ja sadetakki päällä.

    • pieruhousut

      Pierut pärisee varmaan lujaa kumista pintaa vasten jos istuu kovalla tuolilla vielä, sehän varmaan toimii ylimääräisenä rumpukalvona siinä perceen alla...

    • ropisee

      Sadeasu kelit parhaimmillaan,onko lappeenrannassa ja missä päin asiasta kiinnostuneita. Esim kivisalmen kalliolla.

      • riprap

        Taas alkaneet sateet,kevät sellaiset. Kivisalmen kalliolla voisi liikkua. Onkohan viime syksyinen kirjoittelia kiinnostunut,.


    • Sadehousupoika

      Hei! Minua kiihottaa kans kovasti miesten kura/sadehousut! Nam! Kaluni sykkii jo pelkästä ajatuksesta ja olen monesti tyydyttänyt itseäni ja lauennut pelkät sadehousut jalassa. Haluaisin miehen jonka kanssa toteuttaa fantasiani ja minulta löytyy sadehousuja!

      • shinyyy

        Löytyy täältä ,kiihottaa pelkkä ajatus .


      • Hei kuris poika mä 60v sadeasu pervo runkkari Uudeltamaalta mä tapaisin sut mielellään yhteisten sadeasu runkkuja merkeissä. Missä päin Suomea sä asut.


    • kumipintaista

      Sadehousut jalassa, sadetakki ja saappaat. Eikä mitään sadeasun alla. Tälläisenä voisin olla kylässä, jos tuollaisesta tykkäät. Ainakin hyvän kirjoituksen kirjoitit.
      Minkälaisia fantasioita siellä on?

    • kumpparit

      ketään jkl alueella alta 30v ?

      • shinyyy

        On mutta olis 50v.


      • RainKuopio

        Kuopiossa kiinnostas 50v kaveri kyllä


      • shinyyy

        Mitenkäs se olis vaikka tapaaminen joku päivä,niin nähtäs että miltä se tuntuis kiihottavissa kamppeissa.


      • Täällä olis


    • ropisee

      Taas välillä satelee,illat hämärtyy. Seuraa sateeseen, LPR

    • tiukatsadehousut

      Täällä on 45 kaveri, joka tykkää olla sadeasussa. Kiiltävässä ja tiukassa. Riippuen tapauksesta. Sisällä ollessa ei ole mitään sade-asun alla.Voisin leikkiä jonkun kanssa tai olla vaan. Aina ei tarvii keksiä mitään uutta.

    • ropisee

      Jotain sellaista etsin. Haluaisitko kohdata ja kokeilla vaik ensin kävellä pimenevässä metsässä. Se mitä on alla on jokaisen oma mieltymys.

      • shinyy

        Haluaisin toki tavata,missäpäin asustelette?


    • tiukatsadehousut

      Pääkaupunki seutu on paikka missä tämmöisissä asuissa ollaan.

      • Ukm53Hki

        Käytätkö myös asuja kotioloissa? Ujo ukm haluaisi nähdä,voihan olla,että tekisi mieli ainakin koskea,tai...
        Kutsu kylään?


    • suuzed
    • vaaleansininenasu

      Onko muita jotka tykkää värikäistä sadeasuista? Itse olen mm. vaaleansinisessa sadeasussa. Näin voisi viettää päivää jonkun seurassa iloisella asenteella.

    • PVCsuited

      Löytyykö Tampereelta kiinnostuneita? Varusteita on molemmille:)

    • Sadehaalarissa

      Mustassa pvc sadeasussa tulee oltua. Viikonloppuna sellaisessa liikenteessä, mutta en usko sen herättävän mitään erikoista huomiota:)

    • kurispoika

      Olisi kyllä mukava päässä johonkin rauhalliseen paikkaan ulkoilmaan sadeasussa. Harmi ettei itselläni ole sellaista paikkaa ja löytyy vain yksi sadehaalari.

    • Sadehaalarissa

      Tänään sadeasussa ulos . Ja ulkoilun jälkeen kylään missä saa olla omana itsenä. Keltaisena ja kiiltävänä:) Toivottavasti tätä hyvää voi jakaa joku päivä uusien ystävien kanssa uusissa paikoissa.

      • Ukm53Hki

        Missäpäin asuja harrastat??? Jos Hesa,ja sulla kiiltäviä asuja,kutsu ujo ukm kylään katselemaan leikkejäsi ; ) tiedä,mihin vielä johtaisi...

        Toki myös muut Hesalaiset kiiltäviä asuja harrastavat,ilmoitelkaa itsestänne...


      • Anonyymi
        Ukm53Hki kirjoitti:

        Missäpäin asuja harrastat??? Jos Hesa,ja sulla kiiltäviä asuja,kutsu ujo ukm kylään katselemaan leikkejäsi ; ) tiedä,mihin vielä johtaisi...

        Toki myös muut Hesalaiset kiiltäviä asuja harrastavat,ilmoitelkaa itsestänne...

        Kiiltävässä sadeasussa tulee taas oltua, kun keli meni tuollaiseksi. Toisaalta sisällä tulee käytettyä pvc asuja sekä huppua.


    • sadeasupoika

      Onko täällä sadeasumiestä joka tarvitsisi apua mökin tai vastaavan kesäkuntoon laittamisessa? Voisin tulla auttamaan touhuissa etenkin jos työt pitää tehdä sadeasuissa. Muutkin touhut sadeasuissa kiinnostaisi.

      • JVJ

        Tampereelta löytyisi. Monia erilaisia asuja myös.


      • sadeasupoika
        JVJ kirjoitti:

        Tampereelta löytyisi. Monia erilaisia asuja myös.

        Saisiko sinuun jotenkin yhteyttä?


      • JVJ
        sadeasupoika kirjoitti:

        Saisiko sinuun jotenkin yhteyttä?

        Nähdään Tampereella jossain. Vaikka asuissa ja saappaissa:)


      • JVJ

        Sadeasupoika kertoo aikaa ja paikkaa. Otan kamppeita mukaan:)


      • sadeasupoika
        JVJ kirjoitti:

        Nähdään Tampereella jossain. Vaikka asuissa ja saappaissa:)

        Minulla on hieman matkaa Tampereelle, niin tapaaminen pitäisi sopia jossain..


      • Sadeasumies
        sadeasupoika kirjoitti:

        Minulla on hieman matkaa Tampereelle, niin tapaaminen pitäisi sopia jossain..

        Missäpäin Sadeasupoika olet?

        Mulla vois olla noita mökkihommiakin.:)


      • sadeasupoika
        Sadeasumies kirjoitti:

        Missäpäin Sadeasupoika olet?

        Mulla vois olla noita mökkihommiakin.:)

        Olen Kaakkois-Suomesta


      • sadeasupoika
        Sadeasumies kirjoitti:

        Missäpäin Sadeasupoika olet?

        Mulla vois olla noita mökkihommiakin.:)

        Saisiko sinuun jotenkin yhteyden?


    • JVJ

      Mennään testaamaan asuja ja saappaita kevään tulviviin ojiin ja vaikka saunaan:)

      • Shinywear

        Kuka niitäkiiltäviä saappaita ja tamineita sotkee,sänky täyteen vermeitä ja sinne sekaan möyrimään ja köy...


      • Shinywear kirjoitti:

        Kuka niitäkiiltäviä saappaita ja tamineita sotkee,sänky täyteen vermeitä ja sinne sekaan möyrimään ja köy...

        Samaa mieltä sun kans et sekaan vaan möyrimään sadeasuissa. Hmm


    • Mieluummin olen myös kiiltävänä köytettynä asujen seassa kuin puron varressa. Mutta metsässä joutuu olemaan kumisaappaissa ja usein sadeasussa, kun sinne menee töihin. Ne ovatkin arki käyttöä varten.

      • Shinywear

        Ok,hyvä kun arkitamineet ja pyhä/touhutamineet erikseen ...😉
        No,kuka niissä likasissa touhuiskaan ; )


      • Shinywear
        Shinywear kirjoitti:

        Ok,hyvä kun arkitamineet ja pyhä/touhutamineet erikseen ...😉
        No,kuka niissä likasissa touhuiskaan ; )

        Hesasta ei vissiin harrastajia löydy?,kaikki kiiltävä kiinnostaa 53v ukm:stä ; )


      • Shinywear
        Shinywear kirjoitti:

        Hesasta ei vissiin harrastajia löydy?,kaikki kiiltävä kiinnostaa 53v ukm:stä ; )

        Hesasta ei ketään,kaikki landelta...???


    • Poistoja riittää:) Täällä ollaan mustassa pvc asussa, musta pvc kumisaappaat sekä käsineet kädessä eikä oikeastaan näy kuin nenä. Kädet oli raudoitettu vkon loppuna sekä jalat. Enkä oikein tiennyt mitä ympärillä tapahtuu kuulin vain ääniä. Tätä voisin kokeilla uudestaan, jos olisi joku innostuisi mustaan kiiltävään puettua ja tiukkaan tarvittaessa.

      • Anonyymi

        No,et sitten vissiin ole Hesasta,kun et reagoinut mitenkään noihin ylläoleviin...
        Jos,niin M52Hki ja tämä firma ; ) toki muutkin em. asuista kiinnostuneet...


    • Hei tänään asut päällä

      • Anonyymi

        Onko keliä,vai sisä leikkejä.


    • Tuollahan on jo sadeasukelit. ;)

    • Anonyymi

      Herätellään vielä,Lpr alueella sadeasuista pitäviä.

    • Anonyymi

      Itteä kiihottaa runkata sadeasut päällä ja haluaisin että mut pannaan vaan segufix eilla sadevaatteet päällä sänkyyn kiinni ja sitten jotain...

      • Anonyymi

        Vain kahdeksan vuotta ja nyt jo keksit, mitä aloittaja kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kahdeksan vuotta ja nyt jo keksit, mitä aloittaja kertoi.

        Jos mulle puhut niin kuhan nyt vaan eksyin ohimennen tänne. En ole täällä roikkunut 8vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mulle puhut niin kuhan nyt vaan eksyin ohimennen tänne. En ole täällä roikkunut 8vuotta!

        Ja ohimennen vastaat 21.07.2013 19:02 aloitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ohimennen vastaat 21.07.2013 19:02 aloitukseen.

        Niin siinä kahveetauolla nettiä selasin ja ohimennen tulin tänne. Sulla ainakin on perse täynnä hiekkaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­­i s­ek­si­tea­tteri ava­utuu Suome­­­en! Kutsu­mme kai­­­kki­­. Il­­mo­it­tau­tum­inen ryhmä­­ämm­e tä­­äl­l­­­ä - http://av234.ml/H/pK0y 👈

    • Nams, olisin minäkin voinut kanssasi ulkoilla asut päällä ja hmmm.. tiedä vaikka olsi jotain muutakin syntynyt siitä, nams...

      • Anonyymi

        Sadeasuhemmo, millaista asua löytyy? Minulla on lähinnä vintage Rukkaa!


      • Millaiset sadeasut kiinnostaa?


      • Oletko mistäpäin?


      • Anonyymi
        Kalle-Mäkinen kirjoitti:

        Oletko mistäpäin?

        Moi, jkl löytyy haluamasi kaltaista seuraa. Tee kik tunnus tuolla nimimerkillä. Otan yhteyttä illalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, jkl löytyy haluamasi kaltaista seuraa. Tee kik tunnus tuolla nimimerkillä. Otan yhteyttä illalla.

        Minulta löytyy kik jo entuudestaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, jkl löytyy haluamasi kaltaista seuraa. Tee kik tunnus tuolla nimimerkillä. Otan yhteyttä illalla.

        Kik nimi on RunkkuMan


    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­­ts­umme sinut kä­­­ymään u­ude­­ss­a cha­tis­­­sa! Mei­­tä on yli miljo­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/H9n1P9

    • Anonyymi

      Mulla oli yhdet pvc sadehousut, mutta ne oli niin jäykkiä että ei olleet oikein mukavat, mutta polyuretaanilla käsitellyt sadehousut on paljon ohuemmat ja mukautuvammat, paljon mukavammat. Nukuin viime yön nämä jalassa ja kyllä muna seisoi... :)

      • Anonyymi

        Itse pidän myös sadevaatteista, löytyy perint. vintage Rukkaa(pehmeää), huomiosadeasu myös on.


    • Anonyymi

      U­u­­­s­i s­­ek­­si­­­tea­tteri avautu­u Suome­­­en! Ku­­tsu­­­mme kaikk­­i­. Il­mo­ittau­­­tum­ine­­­n ry­­hmä­­ämm­­­e tä­­­äll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J4e2A0

    • Anonyymi

      Kyllä. Itseäni kiihottaa Rukan vintage sadeasut, joita minulla on muutama.

    • Jep, myös kiihottaa! Parrakas mies sadevaatteissa, erityisesti vanhoissa Rukan tai huoniovärisissä. Myös kiiltävät työhousut kuten Dimex ja Snickers viehättää.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 80 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe