Olen alkanut miettimään kun pihallamme kasvaa kauheasti piharatamoa, että miksei näihin nurmikon lannotteisiin joilla keväällä mekin pihamme lannoitetaan voisi lisätä ainetta joka tappaisi leveä lehtiset kasvit? Onhan tuota Taxan ainetta joka tehoaa leveä lehtisiin kasveihin, eikä vahingoita nurmea. Tuli mieleen, että miksei nämä lannoite tehtaan vosi lisätä aine osaa kevät lannoiteeseen joka tuhoais rikkaruohot ja kasvattais heinää.
Nurmikon rikkaruoho hävittäjä
Onko liian vaikeaa
2
198
Vastaukset
- poltinkarva
Sinulle sopii paremminkin muovinen keinonurmi. Hanki myös laattoja ja kiviä. Tilaa asvallointi. Eipä ratamot sitten vaaranna taajamatonttua.
Ratamohan on nätti hyötykasvi. Miksi ihmeessä haluat siitä eroon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610