Suurin summa jonka olen voittanut Ray:n kasinosta on 2.300e, jonka kyllä osasin tuhlaa samaten. Voitan sieltä melkein joka kerta, suosikkejani on Panther's moon ja keno 80's. Panther moonista tullut useita kertoja 500-1300e, Keno 80's taas 100,200,250e koska pelailen sitä 10snt,20snt,25snt panoksilla :) Joka perjantai aloitan heti aamusta tunkemalla ray:n kasinolle 20e ja pistä xperiement kenon päälle 10snt panos päälle, auto clickerin päälle ja jätän sen takomaan sitä moneksi tunniksi, kerran oli voittoja 340e koska nukahdin 5-tunniksi. Helppoja voittoja :). Oon kokeillu käyttää autoclickkerii ray:n mansikassa 0.02snt panoksel jos sielt vaik sattuiski tulee jackpot :D mut ei oo viel osunu :/
Monet voitot!
5
268
Vastaukset
- pitkä miinus
Niin, voitat 300 mutta pelaat 400.
Onhan tuokin teitysti eräänlainen 300 euron voitto vaikka häviää 100 euroa.- Lukion lyhyt matikka
Joo, pitäisi hoksata laskea, paljon sinne on laittanut aluksi rahaa.
ja jos voitettua rahaa on enemmän kuin millä summalla aloitti, voi vasta puhua voitoista.
- saku polle
rayn peleistä ei kukaan tai aniharva kun jää voitolle (valtion virkamiehet jne ). Osaavat kyllä vähempiarvoisilta pelaajilta kyniä kaiken takaisin jos voitat. Kaikki pelit ovat huijausta ja et tule koskaan saamaan isohkoa voittoa niistä vaikka kuinka pelien mainoksissa lukee mahdollisuus suurempiin voittoihin. Tämän tiedän kun olen käytännössä tutkinut pelejä : ET TULE SAAMAAN ISOMPAA VOITTOA, ainoastaan hiluja jotka nekin sulta kynitään takaisin.
- Buha Hahanen jr
buhahahahhaaaa buhahahahahaaaa
- varo vaan
jos voitat melkein aina, olet heidän 'suosiossaan', onnittele itseäsi. Mutta varo joskus voi koittaa pysyvästi toisenlainen pelituuri jolloin et voita yhtään mitään. Sulta peritään kaikki takaisin ja loputkin rahoistasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644