Emättimen tiukentuminen

sinikkaunokki

Voiko emätin tiukentua ollessa tarpeeksi kauan ilman seksiä?

12

744

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos voi, niin vaimolleni on sitten jo varmaan immenkalvokin palautunut takaisin.
      Seksiä ei ole (vaimon halusta, tai oikeammin halun puutteesta) harrastettu yli 5 vuoteen.

Itse kylläkin enemmän uskon, että paikat veltostuu, kun sitä ei käytä.
      Ehkä tuo joskus selviää, jos vaimoni vastoin kaikkia odotuyksiani, vielä joskus suostuu seksiin.

• Ärzy

Viis vuotta ilman? Eikös pitäisi olla jo sellainen sääntö, että jos vaimo ei vaikka vuoteen tai puoleen vuoteen anna niin mies saa käydä vieraissa!
        Seksi kuitenkin kuuluu parisuhteeseen ja mielestäni, jos parisuhteessa ollaan niin siihen kuuluu myös läheisyys ja seksuaalinen kanssakäyminen.
        Jos ei kuulu ja jompi kumpi sitä kuitenkin haluaisi, niin joko ero tai sitten toiselle kumppanille lupa käydä muualla tarpeet tyydytttään.

• Ärzy kirjoitti:

Viis vuotta ilman? Eikös pitäisi olla jo sellainen sääntö, että jos vaimo ei vaikka vuoteen tai puoleen vuoteen anna niin mies saa käydä vieraissa!
        Seksi kuitenkin kuuluu parisuhteeseen ja mielestäni, jos parisuhteessa ollaan niin siihen kuuluu myös läheisyys ja seksuaalinen kanssakäyminen.
        Jos ei kuulu ja jompi kumpi sitä kuitenkin haluaisi, niin joko ero tai sitten toiselle kumppanille lupa käydä muualla tarpeet tyydytttään.

Noinhan se pitäisi olla, jos elämä olisi edes lähes täydellistä.
        Mutta ilmeisesti vaimoni mielestä kaikki on niin kuin pitääkin (kuten hän haluaa), niin silloinhan kaikki on hyvin.

Häntä ei kiinnosta seksi, eikä hän anna edes koskettaa itseään (ei minkäänlaista kosketusta yli kolmeen vuoteen), joten hänellähän asiat on juuri niin kuin hän haluaa.

Minä kaipaisin kovastikin läheisyyttä ja normaalia parisuhdetta, mutta sitä on yksin vaikea toteuttaa.

Tästä aiheesta aloitin tänne keskusteluketjun hiukan yli vuosi sitten.
        Lueskele sieltä, jos kiinnostaa kuinka omituisessa parisuhteessa toiset meistä elävät:
        Ketjub otsikko on "Miehen elämääkö"
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10662777

• Olisi kiva tutustua
        mies47vuotta kirjoitti:

Noinhan se pitäisi olla, jos elämä olisi edes lähes täydellistä.
        Mutta ilmeisesti vaimoni mielestä kaikki on niin kuin pitääkin (kuten hän haluaa), niin silloinhan kaikki on hyvin.

Häntä ei kiinnosta seksi, eikä hän anna edes koskettaa itseään (ei minkäänlaista kosketusta yli kolmeen vuoteen), joten hänellähän asiat on juuri niin kuin hän haluaa.

Minä kaipaisin kovastikin läheisyyttä ja normaalia parisuhdetta, mutta sitä on yksin vaikea toteuttaa.

Tästä aiheesta aloitin tänne keskusteluketjun hiukan yli vuosi sitten.
        Lueskele sieltä, jos kiinnostaa kuinka omituisessa parisuhteessa toiset meistä elävät:
        Ketjub otsikko on "Miehen elämääkö"
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10662777

Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen liittoon???
        Laita nyt jo vihdoinkin ne lusikat jakoon ja aloita oma elämä omilla haluillasi ja ehdoillasi.
        Älä hyvä ihminen hukkaa elämääsi tuollaisessa liitossa.
        Oletko muuten varma, ettei hänellä vaan ole salarakas?
        Minusta ainakin vaikuttaa että on.
        Minulla olisi sinulle tarjota niin läheisyyyttä, hellyyttä kuin muutakin...

• Olisi kiva tutustua kirjoitti:

Laita nyt jo vihdoinkin ne lusikat jakoon ja aloita oma elämä omilla haluillasi ja ehdoillasi.

Nyt en ehdi oikein kirjoitteleen, mutta haluaisin kovasti kuulla sinusta lisää.
        Jos nimimerkksi tarkoittaa jotakin, niin voit kirjoittaa minulle suoraankin: [email protected]

• Olisi kiva tutustua kirjoitti:

Tässä työn lomassa ehdin vähän kirjoitella.
        Melkein kaikkiin kysymyksiisi löytyy jonkinlainen vastaus tuosta aloittamastani ketjusta (http://keskustelu.suomi24.fi/node/10662777 ), mutta tässä lyhyet vastaukset:

Nykyinen liitto on jonkinlainen kaveriliitto ja totuttu tapa. Jos liittomme olisi kerrasta muuttunut seksittömäksi ja yhdessäasumiseksi vailla minkäänlaista hellyyttä ja läheisyyttä, niin se varmasti olisi päättynyt hyvinkin nopeasti.
        Mutta kun tämä on vuosien kuluessa ajautunut tälläiseksi, niin jotenkin tähän vaan on mukautunut.

Vaimollani salarakas? Enhän minä sitä mitenkään voi tietää. Jos on, niin jälkensä hän osaa peittää erittäin hyvin, koska minkäänlaista epäilyttävää en ole huomannut.
        Kyllä munkin mielestä on hyvin outoa, ettei vaimoni halua minkäänlaista kosketusta eikä hellyyttä (ainakaan minulta) ja että omasta tahdostaan on vailla läheisyyttä. Mutta olen kuitenkin jo niin hyvin opetettu, etten kuvittelekaan ymmärtäväni naisen mielenkäänteitä.

Jos haluat tutustua paremmin, niin kirjoita tuohon sähköpostiin.
        Minä ainakin haluaisin kuulla Sinusta.

• Siirrkku

Ei pienene, sillä yhdyntä on erinomaista jumppaa.

• _A_

Kyllä näin yleensä käy.

• ilman seksiä

Jos olet nainen, niin kokeile:)

• 4+8

> Voiko emätin tiukentua ollessa tarpeeksi kauan ilman seksiä?

Voi käydä myös päinvastoin. Elimistöllä on taipumus lamauttaa/surkastuttaa ne kehonosat mitä ei käytetä.

• surkastuu?

Nyt alko pelottaan, surkastuuko mun k:llini?

• näin käy
        surkastuu? kirjoitti:

Nyt alko pelottaan, surkastuuko mun k:llini?

Surkastuu ja pois putoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4096
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2459
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1137
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      850
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe