Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Emättimen tiukentuminen

sinikkaunokki

Voiko emätin tiukentua ollessa tarpeeksi kauan ilman seksiä?

12

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos voi, niin vaimolleni on sitten jo varmaan immenkalvokin palautunut takaisin.
      Seksiä ei ole (vaimon halusta, tai oikeammin halun puutteesta) harrastettu yli 5 vuoteen.

      Itse kylläkin enemmän uskon, että paikat veltostuu, kun sitä ei käytä.
      Ehkä tuo joskus selviää, jos vaimoni vastoin kaikkia odotuyksiani, vielä joskus suostuu seksiin.

      • Ärzy

        Viis vuotta ilman? Eikös pitäisi olla jo sellainen sääntö, että jos vaimo ei vaikka vuoteen tai puoleen vuoteen anna niin mies saa käydä vieraissa!
        Seksi kuitenkin kuuluu parisuhteeseen ja mielestäni, jos parisuhteessa ollaan niin siihen kuuluu myös läheisyys ja seksuaalinen kanssakäyminen.
        Jos ei kuulu ja jompi kumpi sitä kuitenkin haluaisi, niin joko ero tai sitten toiselle kumppanille lupa käydä muualla tarpeet tyydytttään.


      • Ärzy kirjoitti:

        Viis vuotta ilman? Eikös pitäisi olla jo sellainen sääntö, että jos vaimo ei vaikka vuoteen tai puoleen vuoteen anna niin mies saa käydä vieraissa!
        Seksi kuitenkin kuuluu parisuhteeseen ja mielestäni, jos parisuhteessa ollaan niin siihen kuuluu myös läheisyys ja seksuaalinen kanssakäyminen.
        Jos ei kuulu ja jompi kumpi sitä kuitenkin haluaisi, niin joko ero tai sitten toiselle kumppanille lupa käydä muualla tarpeet tyydytttään.

        Noinhan se pitäisi olla, jos elämä olisi edes lähes täydellistä.
        Mutta ilmeisesti vaimoni mielestä kaikki on niin kuin pitääkin (kuten hän haluaa), niin silloinhan kaikki on hyvin.

        Häntä ei kiinnosta seksi, eikä hän anna edes koskettaa itseään (ei minkäänlaista kosketusta yli kolmeen vuoteen), joten hänellähän asiat on juuri niin kuin hän haluaa.

        Minä kaipaisin kovastikin läheisyyttä ja normaalia parisuhdetta, mutta sitä on yksin vaikea toteuttaa.

        Tästä aiheesta aloitin tänne keskusteluketjun hiukan yli vuosi sitten.
        Lueskele sieltä, jos kiinnostaa kuinka omituisessa parisuhteessa toiset meistä elävät:
        Ketjub otsikko on "Miehen elämääkö"
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10662777


      • Olisi kiva tutustua
        mies47vuotta kirjoitti:

        Noinhan se pitäisi olla, jos elämä olisi edes lähes täydellistä.
        Mutta ilmeisesti vaimoni mielestä kaikki on niin kuin pitääkin (kuten hän haluaa), niin silloinhan kaikki on hyvin.

        Häntä ei kiinnosta seksi, eikä hän anna edes koskettaa itseään (ei minkäänlaista kosketusta yli kolmeen vuoteen), joten hänellähän asiat on juuri niin kuin hän haluaa.

        Minä kaipaisin kovastikin läheisyyttä ja normaalia parisuhdetta, mutta sitä on yksin vaikea toteuttaa.

        Tästä aiheesta aloitin tänne keskusteluketjun hiukan yli vuosi sitten.
        Lueskele sieltä, jos kiinnostaa kuinka omituisessa parisuhteessa toiset meistä elävät:
        Ketjub otsikko on "Miehen elämääkö"
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10662777

        Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen liittoon???
        Laita nyt jo vihdoinkin ne lusikat jakoon ja aloita oma elämä omilla haluillasi ja ehdoillasi.
        Älä hyvä ihminen hukkaa elämääsi tuollaisessa liitossa.
        Oletko muuten varma, ettei hänellä vaan ole salarakas?
        Minusta ainakin vaikuttaa että on.
        Minulla olisi sinulle tarjota niin läheisyyyttä, hellyyttä kuin muutakin...


      • Olisi kiva tutustua kirjoitti:

        Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen liittoon???
        Laita nyt jo vihdoinkin ne lusikat jakoon ja aloita oma elämä omilla haluillasi ja ehdoillasi.
        Älä hyvä ihminen hukkaa elämääsi tuollaisessa liitossa.
        Oletko muuten varma, ettei hänellä vaan ole salarakas?
        Minusta ainakin vaikuttaa että on.
        Minulla olisi sinulle tarjota niin läheisyyyttä, hellyyttä kuin muutakin...

        Nyt en ehdi oikein kirjoitteleen, mutta haluaisin kovasti kuulla sinusta lisää.
        Jos nimimerkksi tarkoittaa jotakin, niin voit kirjoittaa minulle suoraankin: [email protected]


      • Olisi kiva tutustua kirjoitti:

        Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen liittoon???
        Laita nyt jo vihdoinkin ne lusikat jakoon ja aloita oma elämä omilla haluillasi ja ehdoillasi.
        Älä hyvä ihminen hukkaa elämääsi tuollaisessa liitossa.
        Oletko muuten varma, ettei hänellä vaan ole salarakas?
        Minusta ainakin vaikuttaa että on.
        Minulla olisi sinulle tarjota niin läheisyyyttä, hellyyttä kuin muutakin...

        Tässä työn lomassa ehdin vähän kirjoitella.
        Melkein kaikkiin kysymyksiisi löytyy jonkinlainen vastaus tuosta aloittamastani ketjusta (http://keskustelu.suomi24.fi/node/10662777 ), mutta tässä lyhyet vastaukset:

        Nykyinen liitto on jonkinlainen kaveriliitto ja totuttu tapa. Jos liittomme olisi kerrasta muuttunut seksittömäksi ja yhdessäasumiseksi vailla minkäänlaista hellyyttä ja läheisyyttä, niin se varmasti olisi päättynyt hyvinkin nopeasti.
        Mutta kun tämä on vuosien kuluessa ajautunut tälläiseksi, niin jotenkin tähän vaan on mukautunut.

        Vaimollani salarakas? Enhän minä sitä mitenkään voi tietää. Jos on, niin jälkensä hän osaa peittää erittäin hyvin, koska minkäänlaista epäilyttävää en ole huomannut.
        Kyllä munkin mielestä on hyvin outoa, ettei vaimoni halua minkäänlaista kosketusta eikä hellyyttä (ainakaan minulta) ja että omasta tahdostaan on vailla läheisyyttä. Mutta olen kuitenkin jo niin hyvin opetettu, etten kuvittelekaan ymmärtäväni naisen mielenkäänteitä.

        Jos haluat tutustua paremmin, niin kirjoita tuohon sähköpostiin.
        Minä ainakin haluaisin kuulla Sinusta.


    • Siirrkku

      Ei pienene, sillä yhdyntä on erinomaista jumppaa.

    • _A_

      Kyllä näin yleensä käy.

    • ilman seksiä

      Jos olet nainen, niin kokeile:)

    • 4+8

      > Voiko emätin tiukentua ollessa tarpeeksi kauan ilman seksiä?

      Voi käydä myös päinvastoin. Elimistöllä on taipumus lamauttaa/surkastuttaa ne kehonosat mitä ei käytetä.

      • surkastuu?

        Nyt alko pelottaan, surkastuuko mun k:llini?


      • näin käy
        surkastuu? kirjoitti:

        Nyt alko pelottaan, surkastuuko mun k:llini?

        Surkastuu ja pois putoaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe