Ostin vastikään uuden koneen, ja näissä nyt on nykyään melkein kaikissa valitettavasti tää windows 8.....Mut siis ongelma on nyt se että, kun olen netissä ja yritän esim. outlookissa liittää tiedostoa s-postiin niin mitään ei tapahdu..sama homma kun yritin tehdä työhakemusta, niin eipä saanu cv:tä ja kuvaa liitettyä, kun paino selaa kohdasta niin ei tahtunu yhtään mitään, ennen ku hulluna paineli niin välillä välähti sellanen neliö tossa kulmassa niinku sekunnin tuhannes osan ajan...Ois ihan kivaa saada tähän selvyys, että voi hakee töitä!! Niin ja mulla on tässä chrome selain, että en nyt tiiä kummassa on vika..
Windows 8 ja liitetiedostot?!?!?!
5
171
Vastaukset
Onko kysymyksessä siis Outlook.com -sähköposti? Siinä on ainakin ollut ongelmia liitetiedostojen kanssa, käyttöjärjestelmästä riippumatta:
http://answers.microsoft.com/en-us/windowslive/forum/mail-email/thread-5-im-not-able-to-work-with-attachments-in/3fc86315-540c-4ea9-a1ec-8518da619c0d- 7666
Kyllä tuo vaikuttaa enemmänkin IE9:n vialta, koska Outlook toimii muilla selaimilla ja käyttöjärjestelmillä lukuunottamatta tietenkin Windows kasia.
7666 kirjoitti:
Kyllä tuo vaikuttaa enemmänkin IE9:n vialta, koska Outlook toimii muilla selaimilla ja käyttöjärjestelmillä lukuunottamatta tietenkin Windows kasia.
Windows 8 :ssa on IE10 ja myös muilla selaimilla on ollut ongelmia.
- 7666
Jos Hotmail käytössä, niin se toimii ainakin Thunderbird sähköpostiohjelmalla. https://www.mozilla.org/fi/thunderbird/?flang=fi
- ,,,
mikä versio Outlookista? Vanhat eivät tietenkään toimi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634