Gambler on oikeassa..

näinsevaanmenee

kannattaa ihan oikeasti uskoa mitä Gambleri täällä puhuu. Se pitää paikkaansa. Aiemmin epäilin, mutta näin se juurikin on kuin Gambleri kertoo asioista. Sitä huijataanko joissakin nettikasinoissa on mahdoton sanoa, mutta näiden kotimaisten esim. ei tarvitse huijata. Peliohjelma vaan on rakennettu niin että kasino voittaa pitkässä juoksussa aina, kuten Gambleri on toitottanut! Maltti on valttia peleissä ja oikeasti; pelata ei kannata! Tai jos haluaa pelata, niin vaan sen verran mikä on varaa hävitä ilman että se vaikuttaa omaan talouteen negatiivisella tavalla.

10

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

      "mutta näiden kotimaisten esim. ei tarvitse huijata."

      Kyllä tarvitsee, ja huijaavatkin. Ja gambler on jäävi mainostamaan peliyhtiöiden rehellisyyttä, koska on itse töissä RAY:n markkinointiosastolla.

    • Jep. Se pitää vaan tajuta, että pelit voidaan laskea talolle eduksi, mutta silti arvonta suorittaa satunnaisesti. Eikä se mitään mainostusta ole jos peli palauttaa vaan 90%. Kuka nyt markkinois niin, että pelaaminen ei pidemmän päälle kannata? harhaluulo sekin, että olisn muka töissä RAY:n markkinointiosastolla. Kaikki ei vaan mene niin miten lulee.

      • ime lerssiä

        "Kaikki ei vaan mene niin miten lulee. "

        Niinpä, ja sinä luulet että kaikki pelit ovat rehellisiä... Kaikki vain ei mene niin kuin sinä luulet.


    • I´m live now !

      kaikesta huolimatta ajattelin paukauttaa Pafin demo 10 eur ruletissa teidän turinat tunkiolle. ..

      • I´m live now !

        3 14 28 32

        kymmenen eur panoksin

        26 musta parillinen -40 eur
        35 musta pariton -40 eur
        3 punainen pariton 360 eur

        eli päätelmä kakatkaa joutuin jo housuihinne koko Gambler1:sen gang


      • I´m live edelleen
        I´m live now ! kirjoitti:

        3 14 28 32

        kymmenen eur panoksin

        26 musta parillinen -40 eur
        35 musta pariton -40 eur
        3 punainen pariton 360 eur

        eli päätelmä kakatkaa joutuin jo housuihinne koko Gambler1:sen gang

        ja muuten jätä mun nettiyhteys rauhaan ettei käy nix nax. Keksi jotain viisaanpaa tekemistä persläpi!


      • g1mobile
        I´m live now ! kirjoitti:

        3 14 28 32

        kymmenen eur panoksin

        26 musta parillinen -40 eur
        35 musta pariton -40 eur
        3 punainen pariton 360 eur

        eli päätelmä kakatkaa joutuin jo housuihinne koko Gambler1:sen gang

        Hah nuo muutamat kierrokset todistaa taas jotain pidemmän päälle häviää varmasti kun otat huomioon kaikki pelikertas


      • im live
        I´m live now ! kirjoitti:

        3 14 28 32

        kymmenen eur panoksin

        26 musta parillinen -40 eur
        35 musta pariton -40 eur
        3 punainen pariton 360 eur

        eli päätelmä kakatkaa joutuin jo housuihinne koko Gambler1:sen gang

        Ennen ruletin peluuta oli löysästi voittoa demo kenosta (huom* kirjaudu ensin).

        kerran pelannut paffilla ruletissa kun parempi säkä oli tosissaan 5 euron panoksin oikealla rahalla eikä numeroon osuminen ollut mikään helppo saavutus ja se osuikin suunnilleen silloin kun ensin voiton raha määrä oli hävitty ja tunnelmat oli sellaiset et parempi lopettaa tai saa katua. Nyt sitten pitemmän aikaan vähemmällä pelaamisella olleena oli hyvää tuuria demossa kun sitten siltikin parisen kymmentä minuuttia aikaisemmin hävisin ilmaisen 20eur bonuksen playtech casinolle ilman eritysempää pelaamisen tuntua??
        Kun ennen sinne menemistä joku Italian aksentilla Englantia puhuva soitti et tule täälä ilmainen bonus ?? Selvää salaliitto kämintää ei mitään sattumaa ole olemassakaan maailmassa missään, aikamiehet / naiset virkaa tekevät vejättävät kaikessa kotiin päin, siinä bonus.


    • I´m live

      sainpas toisenkin yhteyden takas. Ihme vehkeilyä oikeeta salaliitto ufoilua... kieroa puuhastelua kuin kuin työllistämistukitöissä

      • i'm live

        sitten tuo nettiyhteyskin ... yhen viestin jälkeen noin pariksi kymmeneksi minuutiksi katkesi kun ei koko kuluneena vuotena ole ongelmia ollut. Onkohan tuosta Soneran virus turvaohjelmasta mitään todellista hyötyä. Voiko vähempää kiinnostaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe