Kiinnostaisi tietää, onko naisille sellaisia pikkareita joissa olisi penis valmiina, siis siten että kun puen housut jalkaan, voin asettaa niissä olevan peniksen sisääni?
Olen kokeillut ns. simpukkaa ja sekin on ihan jees mutta löytyykö mistään housuja joissa olisi vähän isompi keppi kuin simpukassa? Simpukassa on minulla ainakin ollut se ongelma että ei tahdo pysyä sisällä jos on löysemmät pikkarit ja vaikka hame päällä.
Jos on jossakin sellasia myynnissä, paljonko maksaa ja mistä saa?
Onko naisille "penishousuja"?
15
11846
Vastaukset
- Onhan niita
www.renatebuccone.com
- kurahousu
www.fetishboutiq.com
- Jorma
Kyseisiltä renatebuccone.com sivulta poimittua. Kokeileppas tosta niin lähtee!!
http://ww2.sextoysex.com/sex/start/view.html?a=eroticatv&pnum=DJ1051-02 - Irene
Jorma kirjoitti:
Kyseisiltä renatebuccone.com sivulta poimittua. Kokeileppas tosta niin lähtee!!
http://ww2.sextoysex.com/sex/start/view.html?a=eroticatv&pnum=DJ1051-02Miten noiden kanssa tanssii ? Yksin kylläkin, mutta mitä "herraseura" ajattelee, kun kova kulli painaa häntä. Luulee vielä transuksi ja heittää lattialle.
- Jorma
Irene kirjoitti:
Miten noiden kanssa tanssii ? Yksin kylläkin, mutta mitä "herraseura" ajattelee, kun kova kulli painaa häntä. Luulee vielä transuksi ja heittää lattialle.
No onhan siinä varmasti vaikeutensa, mutta perusdisco onnistunee. Viimeiset hitaat voi tosiaan olla sitten viimeiset. Mutta entäpä, jos onnistut jallittaan miehen yökylään. Otappa siinä sitten puolihuolimattomasti peenishousut jalasta.
- Sukkahousut
Kai nyt joku antaa sen sisääsi ilman housujakin vaikka olen kyllä kuullut että joskus on käynnyt että on unohtunut ottaa sukkahousut jalasta. Ja aamulla kaveri on luullut olleena neitsyen kanssa.
- Vesku
Penishousuissahan penis pitää olla ulospäin, niinkun miehilläkin on. Sitten voit mennä jollekin tytölle naisiin ja olla sen kanssa sillee. Sitten voitte vaihtaa rooleja ja se toinen tyttö on sinuin kanssasi sillee...
- sillee
Vesku kirjoitti:
Penishousuissahan penis pitää olla ulospäin, niinkun miehilläkin on. Sitten voit mennä jollekin tytölle naisiin ja olla sen kanssa sillee. Sitten voitte vaihtaa rooleja ja se toinen tyttö on sinuin kanssasi sillee...
Paskaa ja KUOLEMANSYNTI - jos sitä nyt joku sattuis muistamaan. Kertaa kymmenen käskyä ... Älä tee huorin jne.
- Perse-Arska
sillee kirjoitti:
Paskaa ja KUOLEMANSYNTI - jos sitä nyt joku sattuis muistamaan. Kertaa kymmenen käskyä ... Älä tee huorin jne.
Tekemistä kun penishousuilla leikisti nussii toista akkaa.Lähtökohta on se,että akat on nuoria, vapaita naisia jokka ei oo vihkiytyny kenenkään miehen kaa. Eri asia olis jos joku äijä höyläis toisen äijän ämmää. Ja vielä vaikka paukauttaisi kersan toisen miehen akalle. Voi Soroma voi Gomora.
- Joensuussa
Joensuun Divari X liikkeessä on hyllyssä latex pikkareita joissa on tappi sisällä.
- Minäpä täällä
Tilasin jo, kiitos avusta!
- kulli-olli
Minäpä täällä kirjoitti:
Tilasin jo, kiitos avusta!
Muistathan tulla sitten kertomaan kokemuksia tanssihousujen käytöstä, en malta odottaa.
- Minäpä vain
kulli-olli kirjoitti:
Muistathan tulla sitten kertomaan kokemuksia tanssihousujen käytöstä, en malta odottaa.
Miksi pitäis tänne kertoa kokemuksia niistä? No okei, ymmärrän että miehillä kuola valuu jo varmaan pelkästä lukemisesta...;)
En vielä ole saanut housujani joten kokemuksia niistä ei ole.
Mutta kun joku tossa ihmetteli että miksi sisäänpäin, vastaan että miten helkkarissa mä laitan sen dildon sisääni jos se on ulos päin niissä housuissa? Ns. tyttöjen kesken-housut ei toimi kun vehje on väärällä kohtaa, siis jos kääntäisi housut nurin päin.
Kyllä musta ainakin on kivaa olla bailaamassa kun "se" on sisällä ja hieroo kivasti koko ajan kun istuu ja vähänkin liikahtaa, tanssii, kävelee ym. Kesken illan tulee ainakin jonkinlaisia orkkuja eikä se kai mitenkään paha ole..? - tilasit
Minäpä vain kirjoitti:
Miksi pitäis tänne kertoa kokemuksia niistä? No okei, ymmärrän että miehillä kuola valuu jo varmaan pelkästä lukemisesta...;)
En vielä ole saanut housujani joten kokemuksia niistä ei ole.
Mutta kun joku tossa ihmetteli että miksi sisäänpäin, vastaan että miten helkkarissa mä laitan sen dildon sisääni jos se on ulos päin niissä housuissa? Ns. tyttöjen kesken-housut ei toimi kun vehje on väärällä kohtaa, siis jos kääntäisi housut nurin päin.
Kyllä musta ainakin on kivaa olla bailaamassa kun "se" on sisällä ja hieroo kivasti koko ajan kun istuu ja vähänkin liikahtaa, tanssii, kävelee ym. Kesken illan tulee ainakin jonkinlaisia orkkuja eikä se kai mitenkään paha ole..?Olen myös kiinnostunut em. kaltaisista housuista. Mistä tilasit?
- Minäpä vain
tilasit kirjoitti:
Olen myös kiinnostunut em. kaltaisista housuista. Mistä tilasit?
Ja eikä ole vielä tullut! P..k.le!
No simpukka saa riittää toistaiseksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3442742Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201519Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56967Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15934Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27914Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149878- 79868
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm58826