moikka

elviira3

onko porissa vapaana miestä ikä 35-40 joka lähtis mun kans sokkotreffeil....

olen 32 vee yh-äiti...167cm. 70kg.. en mikään missi,mut en nyt ihan seinästäkään revitty iha tavis muija,,,

12

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi täällä olis 33v mies vapaana sokkotreffeil ilmoittele ittestäs

      • elviira3

        moikka karikr,mä ihan uskallan antaa mun sähkäri os,,, laita sä omas jookos,,ja noi muut saa men ihan yksikseen krokseineen torille,,,en mää nyt nii epätoivonen oo ;)

        [email protected]


    • ei lapsia

      YH:t ei kelpaa

    • Juusojunttila

      En mää tierä, jos nyt jouran lähtemään kun äite ei oo vielä pessyt mun sukkia ja alkkareita. Kastuivat vähän jazzeilla kun putosin märkään liejuun.
      Eikäs Loiro on vähän mun näköseni?

    • Jelppikone

      Koska tuo karikr ja elviira kuitenkaan eivät ota oma-aloitteisesti toisiinsa yhteyttä niin autetaan hieman.

      Teillä kahdella on treffit keskiviikkona 24.7
      Tapaatte toisenne porin torilla siinä 3 ukkelin patsaan penkillä.Tuntomerkiksi jokin keltainen vaateparsi tai vaikka kukka napinläpeen tms kunhan se on keltainen.
      17:00 on hyvä aika molemmat päässeet töistä ja tunnissa kerkeää kyllä käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet.

      Käykää vaikka syömässä, lähellä on hyviä ravintoloita.

      Tsemppiä ja pitäkää hauskaa!

      • ValitettavastiTosi

        Mitä lyödään vetoa, että siellä on 10 miestä keltaiset crocsit jalassa eikä yhtään naista.


      • KeltanenPipoKlo17
        ValitettavastiTosi kirjoitti:

        Mitä lyödään vetoa, että siellä on 10 miestä keltaiset crocsit jalassa eikä yhtään naista.

        Mitä lyödään vetoa, että näistä kahdesta ei kumpikaan ole töissä?


      • ravintolaan vain
        KeltanenPipoKlo17 kirjoitti:

        Mitä lyödään vetoa, että näistä kahdesta ei kumpikaan ole töissä?

        Onko töissä olemisella sitten jotain väliä? Joskus töitä saa joskus taas ei.Elämä nyt vaan on nykyään sellasta.Ei jokaisella ole isän hommaamaa suojatyöpaikkaa jossa piipertää koko ikä ja sitten netissä herjata toisia joilla ei työtä ole.

        Olipa heillä töitä tai ei, toivon että treffit menevät hyvin!


      • Töiss
        ravintolaan vain kirjoitti:

        Onko töissä olemisella sitten jotain väliä? Joskus töitä saa joskus taas ei.Elämä nyt vaan on nykyään sellasta.Ei jokaisella ole isän hommaamaa suojatyöpaikkaa jossa piipertää koko ikä ja sitten netissä herjata toisia joilla ei työtä ole.

        Olipa heillä töitä tai ei, toivon että treffit menevät hyvin!

        Ainakin se työtön löytyi


      • mene töihin :)
        Töiss kirjoitti:

        Ainakin se työtön löytyi

        Tietokoneduunia mulla, entäs itselläs? Työtön kun on aikaa kirjoitella aamuyhdeksältä?


    • miks et vastaa enään

      • spostiiiii

        Sähköpostitelkaa toisillenne.Ei kannata viestitellä tälle palstalle kun täällä on aina jotain typeriä vastauksia väellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe