Vietän ison osan kesälomasta ruokaa valmistaen. Teen siis sitä mitä äidit tekee normaalisti päivittäiin ympärivuoden. Olen oppinut mielestäni jo varsin taitavaksi - nykyisin onnistuu jo jauhelihakeitto, makkarakeitto, kaalisoppa, lihapullat, jauhelihakastike jne ihan itsevalmistaen. Kokemusta alkaa olemaan jo useammalta kesältä. Miten muut isät? Sujuuko ruoan laitto? Itseä alkaa tympimään mutta lapset pitää ruokkia päivittäin ja vaimokin arvostaa kun on ruoka valmiina töistä tullessa.
Kokkaamisesta
4
104
Vastaukset
- Kotikokki
Onnistuu ja on aina onnistunut.
- mek
Tilaa välillä pitzaa tai teet itse ja vaihtelu tuokavalioon ja pihviä välillä niin hyvä tulee.
Laitappa vaomisi älillä tekeemään tai toinen on että teet isomman satsin sitä ruokaa ja sitä syödää seuraavat kolme päivää niin ei tartte kokoajan kokata. Ota lapset mukaan ruuantekoon niin pääset helpommalla. Itse teen ruokaa mutta olen perehtyynyt pihveihin ja grillaamiseen kun en tunne montaakaan naista joka osiasi tai viitsisi grillata. - Ei se ole kummallist
Meillä minä grillaan ja mies kokkaa normaalia kotiruokaa. Syy on se kun hän tykkää ja osaa, myös nälkä ajaa hellan ääreen. Olen töissä hän kotona.
- Tytt.
Meillä mies tekee ruuan. Ite olen vielä vanhempainvapaalla pari kk, sitten töihin. Mies töissä. Se tekee, kuka osaa. Eli mies, multa luonnistuu leipominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812