Vietän ison osan kesälomasta ruokaa valmistaen. Teen siis sitä mitä äidit tekee normaalisti päivittäiin ympärivuoden. Olen oppinut mielestäni jo varsin taitavaksi - nykyisin onnistuu jo jauhelihakeitto, makkarakeitto, kaalisoppa, lihapullat, jauhelihakastike jne ihan itsevalmistaen. Kokemusta alkaa olemaan jo useammalta kesältä. Miten muut isät? Sujuuko ruoan laitto? Itseä alkaa tympimään mutta lapset pitää ruokkia päivittäin ja vaimokin arvostaa kun on ruoka valmiina töistä tullessa.
Kokkaamisesta
4
106
Vastaukset
- Kotikokki
Onnistuu ja on aina onnistunut.
- mek
Tilaa välillä pitzaa tai teet itse ja vaihtelu tuokavalioon ja pihviä välillä niin hyvä tulee.
Laitappa vaomisi älillä tekeemään tai toinen on että teet isomman satsin sitä ruokaa ja sitä syödää seuraavat kolme päivää niin ei tartte kokoajan kokata. Ota lapset mukaan ruuantekoon niin pääset helpommalla. Itse teen ruokaa mutta olen perehtyynyt pihveihin ja grillaamiseen kun en tunne montaakaan naista joka osiasi tai viitsisi grillata. - Ei se ole kummallist
Meillä minä grillaan ja mies kokkaa normaalia kotiruokaa. Syy on se kun hän tykkää ja osaa, myös nälkä ajaa hellan ääreen. Olen töissä hän kotona.
- Tytt.
Meillä mies tekee ruuan. Ite olen vielä vanhempainvapaalla pari kk, sitten töihin. Mies töissä. Se tekee, kuka osaa. Eli mies, multa luonnistuu leipominen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154