elokuva-ilta kaverin luona

tyttönen

taas tyttöseltä tekstiä tähän kategoriaan. kertokaa kommenttei verraten noihin ihana katja ja ihana katja 2 stooreihin. kiitos!!
(seuraava tarina on täysin fiktiivinen ja nimet on keksitty)

mun nimi on Miina ja mä oon 18 vuotias suht nätti tyttö. yhtenä iltana mä lähdin viettämään iltaa, tai oikeastaan bileisiin mun kaverille, Ollille. Me oltiin ollin kanssa ihan pelkästään kavereita, vaikka kaikki muut kuvittelikin ihan jotain muuta. hyvä on, mä menetin neitsyyteni parhaalle kaverille, so what?
Olli asui muutaman korttelin päässä meidän talosta. lupasin matkalla hakea toisen ystäväni, jessican, joka asui ollin naapurissa. lähdin kotoa ja saavuin hetken päästä jessicalle. kun soitin ovikelloa ja jessica avasi oven, en voinut olla ihmettelemättä, yleensä koulussa niin hillitty jessica oli pukeutunut tiukkaan vartalonmyötäiseen pikku-mustaan, jossa oli hyvin avonainen kaula-aukko ,joka korosti sopivasti jessican pieniä rintoja. -Vautsi Jessu, sanoin ja halasin häntä.(kaikki kutsuivat jessicaa jessuksi)-ootko sä valmis?
-tottakai, jessu vastasi. lähdettiin kävelemään ollille ja mä tunsin itseni alipukeutuneeksi. jessulla oli niin seksikkäät vaatteet ja mä tunsin itseni niin hailuksi tiukassa minihameessa ja topissa. olihan minun toppini tosin hyvin avokaulainen, enkä mä ollut vaivautunut laittamaan rintsikoita. kova musiikki soi kun me tultiin perille. olli avasi oven huomattavasti jo humalassa ja me mentiins sisälle. saatin heti juotavaa ja tunnelma oli hyvä. sitten ryhdyttiin tanssimaan. jessu lähti tanssilattialle ja minä seurasin perässä. päätettiin antaa hieman silmänruokaa pojille ja tanssittiin ihan kiinni toisissamme, silitellen toistemme hiuksia. sitten jessu laittoi kätensä mun rinnalle, mukamas vahingossa, ja liu'utti kättään mun reidelle. mä silitin jessu selkää ja puristin lopulta takapuolesta. mä tunsin kuinka kostuin. mä vedin jessun ihan kiinni itseeni ja heilutin lanteitani niin että häpymme hankasivat toisiaan. jessu kuiskasi korvaani, -älä vaan lopeta, toi on ihanaa.
monta unelmaani jessun kanssa sänkyyn pääsemisestä tuntuivat nyt olevan hyvinkin saavutettavissa. mä hieroin käsilläni jessun pakaroita ja jessun silitteli mun selkää. kun muut jätkät yrittivät tulla väliin me torjuttiin ne ilkeästi. me siirryttiin sivummalle ja mentiin läheisen nurkan taakse. jessu tuli ihan kiinni minuun, painoi mut seinää vasten ja suuteli mua. jessun käsi hakeutu mun jalkoväliin ja mä nostin toista jalkaani ylemmäs että jessun oli helpompi "päästä perille". me suudeltiin kiihkoissamme ja jessun käsi hieroi mun jalkoväliä. sitten jessun käsi meni mun alushousujen sisälle. sormi työntyi mun sisälle ja peukalo hieroi klitorista. multa oli mennä jalat alta, niin hyvältä se tuntui. mä nuolin jessun kaulaa ja puristelin rintoja. me siirryttiin ollin vierashuoneeseen ja laitettiin ovi kiinni perässämme. me mentiin sohvalle makaamaan. jessu käänsi mut mahalleni ja hieroi mun reisiä ja pakaroita. se riisu mun hameen ja mun pikkuhousut. jessu levitti mun jalkoja ja työnsi kielensä mun pillun huulille. sitten jessu nuoli kovempaa ja työnsi kieltään jo minun sisällenikinkieli runkkasi minua ja sormet hieroivat klitorista. tunsin kuinka orgasmi oli jo tulossa ja jessu kovensi tahtia. laukesin jessun suuhun. jessu liikutti kieltään sisälläni, kunnes koko orgasmi oli ohi. nousin polvilleni ja käänsin jessun selälleen sohvalle. työnsin jessun tiukan mekon hänen vyötärölleen ja huomasin ettei jessulla ollut alusvaatteita. silittelin jessun reisiä ja pakaroita. jessu nosti polvensa koukkuun ja levitti jalkojaan. työnsin ensin yhden sormeni jessun sisään, sitten toisen. runkkasin jessua sormellani ja peukalolla hieroin klitorista. juuri kun jessu oli saamassa lopetin. otin klitorikseni huulieni väliin ja imin klitorista kovaa.nuolin jessun pillureikää japuristelin pakaroita. jessu sai mahtavan orgasmin. me riisuimme loputkin vaatteet käytiin päällekkäin makaamaan sohvalle.jessu makasi mun päällä ja hinkkasi pilluaan mun pillua vasten. mä voihkin ja pyysin jessua koventamaan tahtia. sitten ovi aukesi ja olli tuli sisään. mä hymyilin ollille ja sanoin: haluatko katsella? olli nyökkäsi, sulki ja lukitsi oven ja istui viereiselle nojatuolille. se oli niin kännissä ettei tajunnut edes hämmästyä. olli riisui housunsa ja paljasti puolijäykän kalunsa. jessu nousi istumaan mun mahan päälle ja liikutti lantiotaan niin että kuuma mahla valui mun mahalle. mä puristelin ja pyöritin jessun rintoja käsissäni. jessu siirtyi ylemmäs ja ylemmäs.jessu istui lopulta mun naaman päälle. mä nuolin jessua minkä kerkesin. jessu ratsasti mun naaman päällä ja mun naama oli ihan jessun nesteessä. jessu laukesi mun naamalle ja mä nuolin jessun puhtaaksi. taustalla olli runkkasi itseään. ajateltiin et se varmaan tahtois apua siinä ja pyydettiin se sohvalle makaamaan. jessu meni kontalleen ollin eteen ja otti ollin kalun suuhunsa ja alkoi imemään pitki ja lujin vedoin. mä istuin ollin kasvojen päälle ja annoin ollin nuolla mua. tunsin kuinka ollin kuuma kieli työnty mun sisälle ja huulet puristu klitan ympärille. jessu lopetti ollin runkkaamisen juuri kun olli oli saamassa. jessu istu ollin syliin ja olli upotti kalunsa jessun sisälle. olli otti jessun takapuolesta kiinni ja nosti ja laski jessua ylös ja alas työntöjen tahdissa. jessun ääni muuttu huohotukseksi ja pian jessu saikin mahtavan orkun. mutta olli ei ollut vielä saanut. sitten olli nosti mut seinää vasten ja työnsi itsensä mun sisälle. olli puristi mun pakaroita ja pani mua kovaan tahtiin. mä kiljuin ja vikisin, niin hyvältä se tuntu. olli suuteli mua ja silitti mun selkää. viimeiset työnnöt olli työnsi lujaa ja pohjille asti. mä sain parhaimman orgasmin ikinä ja olli tuli heti mun jälkeen tyhjentäen koko lastinsa mun sisälle. silloin mä huomasin että olli olikin vähän enemmän kuin paras kaveri. meidän "kolmen kimppa" tapasi sen jälkeen useamminkin.

9

18020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen

      argh, sori unohdin kokonaan kappale jaon, korjaan sen seuraavalla kerralla... ja virheistä oppii nääs.

      • mie itte

        Opettele myös seuraavat asiat:
        - lauseen ensimmäinen kirjain kirjoitetaan ISOLLA kirjaimella
        - erisnimet kirjoitetaan ISOLLA alkukirjaimella


      • tyttönen
        mie itte kirjoitti:

        Opettele myös seuraavat asiat:
        - lauseen ensimmäinen kirjain kirjoitetaan ISOLLA kirjaimella
        - erisnimet kirjoitetaan ISOLLA alkukirjaimella

        sorry, mun "tavaramerkki" on olla käyttämättä isoja alkukirjaimia. jos ei miellytä ni, no bonus.


      • mutku
        tyttönen kirjoitti:

        sorry, mun "tavaramerkki" on olla käyttämättä isoja alkukirjaimia. jos ei miellytä ni, no bonus.

        Kuinkas tuo sinun tavaramerkkisi ei
        pätenyt noin ensimmäisessä kappaleessa
        kuin noin puolessa erisnimistä?
        Vaikka nuo isot alkukirjaimet parantavatkin
        luettavuutta, parantaa kappalejako sitä
        vielä enemmän. Ei tuollaista yhtäjaksoista
        pötköä yksinkertaisesti jaksa lukea.

        Luin se väkisin antaakseni muutakin
        palautetta; Stoori oli ihan kohtalainen,
        itse ainakin pidän noista kimppajutuista,
        jopa tarinoina :). Panosta itse kirjoitta-
        miseen vähän enemmän niin ei tarinat kuul-
        losta kolmen minuutin panoilta.


      • Hyvä juttu
        mutku kirjoitti:

        Kuinkas tuo sinun tavaramerkkisi ei
        pätenyt noin ensimmäisessä kappaleessa
        kuin noin puolessa erisnimistä?
        Vaikka nuo isot alkukirjaimet parantavatkin
        luettavuutta, parantaa kappalejako sitä
        vielä enemmän. Ei tuollaista yhtäjaksoista
        pötköä yksinkertaisesti jaksa lukea.

        Luin se väkisin antaakseni muutakin
        palautetta; Stoori oli ihan kohtalainen,
        itse ainakin pidän noista kimppajutuista,
        jopa tarinoina :). Panosta itse kirjoitta-
        miseen vähän enemmän niin ei tarinat kuul-
        losta kolmen minuutin panoilta.

        Antakaa kirjottaa miten haluaa kuhan tekee sen hyvin...hyvä kimmpajutut! Tiedän tänään saavani vastaavaa...juhuu!


      • mie itte
        tyttönen kirjoitti:

        sorry, mun "tavaramerkki" on olla käyttämättä isoja alkukirjaimia. jos ei miellytä ni, no bonus.

        Vai että oikein tavaramerkki? Epäilenpä että oikea syy on se, että olet vaan niin h--tin laiska. Tuollainen tavaramerkki tekee tekstin älyttömän vaikealukuiseksi, kun joutuu koko ajan arpomaan mistä lause alkaa ja mihin se päättyy.


      • Lukematon
        mie itte kirjoitti:

        Opettele myös seuraavat asiat:
        - lauseen ensimmäinen kirjain kirjoitetaan ISOLLA kirjaimella
        - erisnimet kirjoitetaan ISOLLA alkukirjaimella

        Joo eihän tuommoista pysty lukemaan yhtä lausetta enempää. Kumma mistä näitä löytyy, ei se laiskuudestakaan voi olla kiinni kun eihän tuossa Shiftin painamisessa mitään vaivaa ole...


    • mäkämäkä

      otsikkoa lukuunottamatta koko tarinassa ei mainittu mistään elokuvaillasta mitään. kannattaa vähän keskittyä siihen mitä on tekemässä.

    • nauttija

      Anna noiden opettajien korjata itselleen sopivanmuotoinen kirjoitus, kirjoita vastakin niinkuin parhaalta tuntuu, saadaan me ainakin nauttia hyvistä tarinoista. Kaunokirjallisuus ja koulukirjakirjoitukset on erikseen, ei kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe