Voiko marinolia käyttää wallaksessa? Saaristopuodissa ei nyt muuta näyttäis olevan.
Wallas ja marinol?
7
262
Vastaukset
Ei
- Vene poroksi
Kyllä Wallas sitäkinnpolttaa, mutta siinä voipi palaa myös koko vene. En suosittele kokeilemaan.
- fhkdgjhxbgh
On tossa hyllyssä jotain tuntematonta lamppuöljyäkin, sitäkö mielummin?
- kerosiinia sekin
fhkdgjhxbgh kirjoitti:
On tossa hyllyssä jotain tuntematonta lamppuöljyäkin, sitäkö mielummin?
itse olen käyttänyt lamppuöljyä (petroolia sekin on). Hyvin pelaa.
Ei suositeltavaa. Sitäpaitsi spriituotteilla ei saa irti kunnon lämpötehoa. Lisäksi, kuten tuolla jo todettiin, ovat turhan paloherkkiä.
Aikoinaan Esso Blue oli lähes kulttituote vaan ei ole enää. En tiedä valmistetaanko sitä enää ja värikin kerkesi jo välillä muuttua punaiseksi.
Nykyisiä merkkejä esim. Crystal, Polar, Meri-Ari ja voi niitä olla muitakin. Itse olen käyttänyt kahta ensinmainittua suht èdullisen hinnan takia.- kdjlgfjkfvkghh
Terve. Olisko kokemusta "Polaric, erkoisvalopetrooli". Kannun kyljessä lukee "Voidaan käyttää lämmittimissä joiden valmistajat suosittelevat valopetroolin käyttöä". Kiitos.
Olen käyttänyt ihan ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262033
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863