Voiko marinolia käyttää wallaksessa? Saaristopuodissa ei nyt muuta näyttäis olevan.
Wallas ja marinol?
7
263
Vastaukset
Ei
- Vene poroksi
Kyllä Wallas sitäkinnpolttaa, mutta siinä voipi palaa myös koko vene. En suosittele kokeilemaan.
- fhkdgjhxbgh
On tossa hyllyssä jotain tuntematonta lamppuöljyäkin, sitäkö mielummin?
- kerosiinia sekin
fhkdgjhxbgh kirjoitti:
On tossa hyllyssä jotain tuntematonta lamppuöljyäkin, sitäkö mielummin?
itse olen käyttänyt lamppuöljyä (petroolia sekin on). Hyvin pelaa.
Ei suositeltavaa. Sitäpaitsi spriituotteilla ei saa irti kunnon lämpötehoa. Lisäksi, kuten tuolla jo todettiin, ovat turhan paloherkkiä.
Aikoinaan Esso Blue oli lähes kulttituote vaan ei ole enää. En tiedä valmistetaanko sitä enää ja värikin kerkesi jo välillä muuttua punaiseksi.
Nykyisiä merkkejä esim. Crystal, Polar, Meri-Ari ja voi niitä olla muitakin. Itse olen käyttänyt kahta ensinmainittua suht èdullisen hinnan takia.- kdjlgfjkfvkghh
Terve. Olisko kokemusta "Polaric, erkoisvalopetrooli". Kannun kyljessä lukee "Voidaan käyttää lämmittimissä joiden valmistajat suosittelevat valopetroolin käyttöä". Kiitos.
Olen käyttänyt ihan ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417