Voiko marinolia käyttää wallaksessa? Saaristopuodissa ei nyt muuta näyttäis olevan.
Wallas ja marinol?
7
226
Vastaukset
Ei
- Vene poroksi
Kyllä Wallas sitäkinnpolttaa, mutta siinä voipi palaa myös koko vene. En suosittele kokeilemaan.
- fhkdgjhxbgh
On tossa hyllyssä jotain tuntematonta lamppuöljyäkin, sitäkö mielummin?
- kerosiinia sekin
fhkdgjhxbgh kirjoitti:
On tossa hyllyssä jotain tuntematonta lamppuöljyäkin, sitäkö mielummin?
itse olen käyttänyt lamppuöljyä (petroolia sekin on). Hyvin pelaa.
Ei suositeltavaa. Sitäpaitsi spriituotteilla ei saa irti kunnon lämpötehoa. Lisäksi, kuten tuolla jo todettiin, ovat turhan paloherkkiä.
Aikoinaan Esso Blue oli lähes kulttituote vaan ei ole enää. En tiedä valmistetaanko sitä enää ja värikin kerkesi jo välillä muuttua punaiseksi.
Nykyisiä merkkejä esim. Crystal, Polar, Meri-Ari ja voi niitä olla muitakin. Itse olen käyttänyt kahta ensinmainittua suht èdullisen hinnan takia.- kdjlgfjkfvkghh
Terve. Olisko kokemusta "Polaric, erkoisvalopetrooli". Kannun kyljessä lukee "Voidaan käyttää lämmittimissä joiden valmistajat suosittelevat valopetroolin käyttöä". Kiitos.
Olen käyttänyt ihan ongelmitta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346