Tää on täyttä hakuammuntaa, mut kokeilenpa silti.. Tietääkö kukaan täältä siilistä, sellaista tummaa ja oikeesti komeaa miest. Pituutta ehkä n.180? Partaa on joskus enemmän, joskua vähemmän. Tummat ja lempeet silmät ;) on siis kyllä suomalainen. Kauheen iloinen ja kohteliaan oloinen. N. 30? on muutaman kerran törmännyt kylällä häneen. Ehkä näitä voi olla tääl muitakin tuntomerkkeihin sopivia.onkohan kyseinen herra varattu? Tai tietääkö kukaan mitään hänestä :) voi, häneen oon niin ihastunut, vaikka en esdes tunne...
tumma mies
21
851
Vastaukset
- ensi kerralla juttel
Voi poika poloista, kun taas olet ihastunut =)
- sininen enkeli
Missähän päin kylää olet nähnyt? Muutenhan tuo kuvaus osuu, mutta kun ei ole tummat silmät. Harmi.
- punainen enkeli
En ole kyllä täysin varma minkä väriset silmät on.. Mutta tummien kulmien alta vaikuttaa tummilta ;) olenn
nähnyt hänet muutamia kertoja Kylällä kaupassa ja ABC:llä.. Seuraamaan en ole alkanut, ehkä pitäisi :D
- sulttaania
Älä vaivaa enää asialla itseäsi ja etsi uusi ihastuksen kohde sillä mies on homo ja ei tule sinusta koskaan kiinnostumaan.
- Varoituksen sana
Se nyt vaan pätee Siilissä ja muuallakin Suomessa se nyrkkisääntö, että jos on kyseessä tumma, siis habitukseltaan ulkomaalaisen oloinen mies, niin on siinä muutakin vipulia.
Valitettavasti sama pätee myös vastakkaisen sukupuolen kohdalla.- Katsoa saa, ei koskea
Ruskeet silmät.....? N. 35 v. ? Jos on keneksi luulen, niin on naimisissa oleva perheenisä.
- mene pois nauta
Kuulostaa mun mieheltä toi aloittajan kuvaus :D Jos on mun mies niin perheellinen on ja turpaan tulee jos alat roikkuu sen perässä terv.topakka vaimoke ;)
- punainen enkeli
Voi topakkaa naista.. :( miksi noin huoli, ettet saa miestäs pidettyä itsellä? Et ihan turpaan pitäis vetää.. Onko kaikki Siilinjärveläiset "naudat" niin ku naisia kutsuit yhtä juntteja? Älä huoli, tuskin kosken sun miehees, jos on yhtä hyvä ulos anti, kun sulla..
- F*k off!!
punainen enkeli kirjoitti:
Voi topakkaa naista.. :( miksi noin huoli, ettet saa miestäs pidettyä itsellä? Et ihan turpaan pitäis vetää.. Onko kaikki Siilinjärveläiset "naudat" niin ku naisia kutsuit yhtä juntteja? Älä huoli, tuskin kosken sun miehees, jos on yhtä hyvä ulos anti, kun sulla..
Kyllähän mä ukkoni olen saanut pidettyä,taidat itse olla rumilus kun täällä itket jonkun varatun perään,eikä ole pokkaa mennä edes juttelemaan.Itse en ole pitkään koskaan sinkkuna tarvinnut olla,se kertonee jo jotain,ei ole tarvinnut varattu vokotella eikä suoli24:n palstalla stalkata ja kyylätä miehiä :D
- punainen enkeli
F*k off!! kirjoitti:
Kyllähän mä ukkoni olen saanut pidettyä,taidat itse olla rumilus kun täällä itket jonkun varatun perään,eikä ole pokkaa mennä edes juttelemaan.Itse en ole pitkään koskaan sinkkuna tarvinnut olla,se kertonee jo jotain,ei ole tarvinnut varattu vokotella eikä suoli24:n palstalla stalkata ja kyylätä miehiä :D
Ei se kultaseni ole se sun ihana miehes.. Tapasin kyllä tän miehen baarissa viikonloppuna ja menen hänen kanssaan kahville :) sä voit ihan rauhassa olla nyt ja nukkuu yösi, siis sen suhteen et minä veisin hänet. ps. Käy lukee tuolta suhteet osiosta pettämisestä.. Sun miehes pettää sua,
vaikka luulet ettei voi olla mahdollista ;)
Voima hali muru! - akhvillapa joo
Ei se kultaseni ole se sun ihana miehes.. Tapasin kyllä tän miehen baarissa viikonloppuna ja menen hänen kanssaan kahville :) sä voit ihan rauhassa olla nyt ja nukkuu yösi, siis sen suhteen et minä veisin hänet. ps. Käy lukee tuolta suhteet osiosta pettämisestä.. Sun miehes pettää sua,
vaikka luulet ettei voi olla mahdollista ;)
Voima hali muru!Hahaa,joo pettää tosiaan :DDD Palauduhan läski maan pinnalle kuvitelminesi!!
- punainen enkeli
akhvillapa joo kirjoitti:
Hahaa,joo pettää tosiaan :DDD Palauduhan läski maan pinnalle kuvitelminesi!!
Sä vaikutat tosi loistavalta persoonalta :) haluun jatkaa tätä mielenkiintoista keskustelua mahdollisimman pitkään. Oisko sun mahdollista kertoo musta lisää?
Susta jotenkin oikein huokuu sellanen kauneus, osaan vähän kuvitella minkä näköinen oot. Ps. Kuva ois kiva :) - olet kus*nen enkeli
Sä vaikutat tosi loistavalta persoonalta :) haluun jatkaa tätä mielenkiintoista keskustelua mahdollisimman pitkään. Oisko sun mahdollista kertoo musta lisää?
Susta jotenkin oikein huokuu sellanen kauneus, osaan vähän kuvitella minkä näköinen oot. Ps. Kuva ois kiva :)Säkin vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä kun stalkkaat kylän miesparkoja nettiä myöten :DD Olis kiva nähdä sunkin kuvas ja todeta kuinka ylipainoinen olet,mutta voin jotenkin arvata!!Hauskaa silti ollut nauraa sulle.Kuulostat sisäsiittoiselta monenpolven siililäiseltä,vanhempasi ovat varmaan serkkuja tai muita sukulaisia keskenään.Vai oletko kenties näitä Siilin narkkareita joita tuntuu olevan vaikka kuinka(muualta tänne muuttaneena olen ihmetellyt näitä narkki&densolaumoja tk:ssa ja kylän raiteilla.Järkkyä!myös mamut tuntuu löytäneet jostain koloistaan tännekin(siksi muutinkin tänne ettei näitä yöntimoja olisi siellä missä asun..)
- ap.
olet kus*nen enkeli kirjoitti:
Säkin vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä kun stalkkaat kylän miesparkoja nettiä myöten :DD Olis kiva nähdä sunkin kuvas ja todeta kuinka ylipainoinen olet,mutta voin jotenkin arvata!!Hauskaa silti ollut nauraa sulle.Kuulostat sisäsiittoiselta monenpolven siililäiseltä,vanhempasi ovat varmaan serkkuja tai muita sukulaisia keskenään.Vai oletko kenties näitä Siilin narkkareita joita tuntuu olevan vaikka kuinka(muualta tänne muuttaneena olen ihmetellyt näitä narkki&densolaumoja tk:ssa ja kylän raiteilla.Järkkyä!myös mamut tuntuu löytäneet jostain koloistaan tännekin(siksi muutinkin tänne ettei näitä yöntimoja olisi siellä missä asun..)
Antaa niin ihanaa seksiä tämä varattu tumma komistus :) että oksat pois.
Harrastetaan sitä kuin kanit... ;) Hän sanoo että oma vaimo ei innosta yhtään ja on itse kuitenkin viriili.
- minäpä tiedän
Minäkin taidan tuon kaverin tietää ja leppäkaarteessa taitaa asustella. Vapaakin taitaa olla, ainakin viimeisten huhujen mukaan, mutta haaveeksi sulle jää jos et uskallla juttelemaan mennä, täällä sinua vain provosoidaan, ja moni muukin haluasi ehkä kyseiseen mieheen tutustua. :)
- Erkki
On nartuilla ISOT huolet.
- Eki u rock
Onhan se vakavaa jossei miestä löydy REPS!!
- jarpp2
voin olla ketä etsit tai sitten en
- Anonyymi
Minuunkin vetoaa ruskea silmä.
- Anonyymi
Abdullah on.
- Anonyymi
Voi olla myös Tapolan Jussi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323033- 71590
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2211345Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133977- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887