Iin kaupat

-Wine

Missä Iin liikkeessä on teidän mielestänne paras pälvelu? Minusta ainakin Alkossa asiakas saa hyvän kohtelun.

67

3817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+14

      Ehottomasti Kulta-Aalto. Ja apteekki. ja Kärkkäinen.

      • Oulu-Ii-Oulu

        En käytä Kärkkäistä enkä lestojen kauppoja muitakaan, ostan tavarat Oulusta.


    • KaltsuII

      Ii:ssä kauppojen taso ei ole sillä tasolla mitä pitäisi. S-market on sekava ja kylmäkaapit valikoimineen aivan surkeat. Käytin s-korttia ennen todella paljon, mutta nykyään käyn haukiputaan lidlissä. K-market on selkeästi siistimpi, mutta lihavalikoima heikko ja hinnat pielessä. Myös kassalla usein liian pitkät jonot asiakasmääriin nähden. Iin Kärkkäisen marketin hinnat kassalla usein väärät verrattuna hyllyhintoihin. Lidli ii:hin niin paranisi kylän kauppatase kerralla.

    • Ex.akrobaatti

      Päivittäistavarani ja muut erikoisostokseni, mitä Iissä myydään olen aina saanut ostettua. Jokaisessa kaupassa on erilainen ja persoonallinen palvelu. En alkaisi mitään ranking-listaa laatimaan , kun en itsekkään ole täydellinen. Voin sanoa palvelualan ihmisenä( ravintola-, kauppa-, yksityinenyrittäjyys, jakelupalvelu), että en ole itsekkään täydellinen; en asiakkaana enkä palvelijana. mutta enpä voisi sanoa kyllä muista asiakkaistakaan samaa. Olen työskennellyt palveluammatissa n. 25 vuotta ja eri puolilla Suomea( Rovaniemi, Oulu, Savonlinna, Tampere, Kokkola, niin ja se Ii) ja asiakkaat on pääsääntöisesti samanlaisia eli ihmisiä.

    • saksalaista laatua

      Lidl Iihin, kiitos. Ja en laittaisi pahakseni, vaikka K-Market laajenisi K-Supermarketiksi. S-Marketissa tulee todella harvoin käytyä, kun tuntuu jotenkin kalliilta kaupalta verrattuna K-Marketiin.

      • periaate

        Osuuskaupan periaate on tuottaa voittoa jäsenille.
        Kun hinnat ovat korkeat, niin sieltä kautta se sitten poikii jäsenille enemmän.
        1 1-- Mikä on sitten lopputulos?


    • mmmmmmmmmm

      No ei ainakaan Merihelmessä. Pysähdyimme ohikulkumatkalla la 17.8.2013 juomaan kupposet kahvia ja pientä purtavaa. Seurueemme vanhin (79-v. eläkeläispappa) tarjoutui maksamaan koko satsin, 4 kinkkupiirasta, 1 pieni kuppi kahvia, 1 muki kahvia ja 2 Frezzaa. Kassaneiti löi kassaan ja summa oli 38 euroa.. onneksi me nuoremmat älähdettiin ja sanottiin että onpa kallista kahvia. No kassaneiti joutui uudestaan perimään ja oikea hinta oli 17.50 euroa. Olisikohan kassaneiti omaan kukkaroonsa ottanut tuon ylimääräisen 19.50 euroa. Emmepä taida enää koskaan käyttää tuon paikan palveluja. Harmi kun matkaa jatkettuamme huomasimme että Olhavan kauppa ja grilli on suljettu.

      • ideaton iiläinen

        Ootpas epäilevä tyyppi. K-marketista paras palvelu mutt s on halvempi


      • kassaneiti

        Vahinkoja sattuu ja erehtyminen on inhimillistä...


      • Oitis
        kassaneiti kirjoitti:

        Vahinkoja sattuu ja erehtyminen on inhimillistä...

        Se on hyvä, että on jokin mihin voi vedota.
        Kuka nyt tekojaan myöntää.
        Asiakkaat kyllä epäilevät "erehtymisen" todellisuutta.
        Kun asiakas huomauttaa "erehtymisestä"? niin usein myyjän reakoinnista huomaa onko teko tahallinen vai tahaton.
        Jos teko on tahaton niin myyjä on tosi hämillään ja pyytää oitis nöyrästi anteeksi.
        Asiakkaat eivä ole höynäytettäviä, ei ainakaan kaikki.

        Jokusen kerran olen joutunut anatamaan palautetta myyjille, eri paikoissa, eri mokista. Usein myyjän reakointi on välinpitämätön, ei minkäänlaista hämmennystä, ei antteeksi pyytelyä, ei edes puolustella sillä, että se oli vahinko. NO mitä tuosta voidaan päätellä?
        Mokat menevät etupäässä kulloinkin kyseessä olevan myyjän piikkiin.
        Tahallisilla toimilla en itselleni hankkisi nekatiivista mainetta.


      • eri asia
        kassaneiti kirjoitti:

        Vahinkoja sattuu ja erehtyminen on inhimillistä...

        niin ne vahingot, se on kun yleensä ei pystytä todistamaan oliko teko vahinko vai tahallinen. jos mokia sattuu alvariinsa niin satavarma, että on tahallista.

        jos asiakkaalla sattuu jokin inhimmillinen edehdys niin se on auttamatta tahallinen teko.


    • ,.,.,.niin

      Suuntaa vain matkasi Haukiputaan Lidiin, säästät: Euroja.,.,.
      Se S-siinä viinakaupan yhteydessä-Huh! mikä alakantti palvelu.,.,,
      Itse käyn Lidissä kerta viikossa.,.,.

      • kokeile>

        kannappa sinne säkkitolkulla rahaa niin kyllä palvelun taso paranee ja pian huomaat kuinka myyjien suupielet ovat ylöspäin.


    • sissukkainen

      Kyllä paras palvelu on Orient Kebabissa! Ihanaa ruokaa ja omistaja on niiiiin kiva :)

      • mässymimmi

        Joo, sieltä saa kissanrasvajuustoaki pitsan päälle!


      • 10 + 20

        viimeksi eilen hain pitsan sieltä ja oli todella maukasta... turhia ennakkoluuloja on iiläisillä...


      • kävijä

        Orient on paras, aina palvelu kohteliasta ja asiakasta arvostavaa!


    • yl-kersantti

      Itserakkaalla tietenkin itsepalvelu,tyypillinen iiläinen kysyy, kukaan muu ei mokomaa edes keksisi.

    • Tyytyväinen

      Minä olen saanut hyvää palvelua Iin S-marketissa. Erityisesti nuoret myyjät ovat erittäin fiksuja asiakaspalvelijoita. Ja hinnatkin ovat kohdillaan.
      Loistavaa palvelua olen saanut myös iiläisissä pienyrityksissä.

    • kemiläinen

      s-marketissa olen saanut hyvää palvelua.

    • pizza on my mind

      orient pizzeriassa saa hyvää palvelua ja on paremmat pizzat kuin kotipizzassa... Iiläiset ovat vain ennakkoluuloisia ja rasisteja... tää on nähty...

    • Julli1

      Ei ole Iistä saanut hyvää pizzaa mistään, Haukiputaalla Adalar ja Damlatas on ollut meidän suosikkeja. Ja ei olla rasisteja.

      • Kokemusta

        Tosiasia on että Iin Kotipitsa on tosi huono. Se myy kunnollisia vaan lahkoystäville eikä muille. Tämä on testattu ostamalla muista Kotipizzerioista vastaavaa tuotetta. Jos ette ole lestoja niin ei kannata mennä :(


      • L-negatiivinen
        Kokemusta kirjoitti:

        Tosiasia on että Iin Kotipitsa on tosi huono. Se myy kunnollisia vaan lahkoystäville eikä muille. Tämä on testattu ostamalla muista Kotipizzerioista vastaavaa tuotetta. Jos ette ole lestoja niin ei kannata mennä :(

        Niin oikeassa...ikävä kyllä. Me haetaan pitsat Haukiputaalta juuri tuon takia.


      • pizzazzaa
        Kokemusta kirjoitti:

        Tosiasia on että Iin Kotipitsa on tosi huono. Se myy kunnollisia vaan lahkoystäville eikä muille. Tämä on testattu ostamalla muista Kotipizzerioista vastaavaa tuotetta. Jos ette ole lestoja niin ei kannata mennä :(

        Onko Katja siis lesta?!


      • En käy enää
        pizzazzaa kirjoitti:

        Onko Katja siis lesta?!

        Sitä en tiedä mutta meidän ostamissa lättyissä täytteet minimissä. Vastaavat tuotteet paljon parempia muualla vaikka konseptin mukaan pitäisi olla tasalaatuista.


    • vivli

      minun perheeni käy Haukiputaan Lidissä Ja säästöä tulee joka kerta Roimasti ,
      näin voi ohittaa paikallisten putiikkien ki...ri....at

    • nam ;)

      Kärkkäisellä on nätti kassapimu

      • < mina

        ja Haukiputaan Lidissä komeita jätkiä, -ihan sen vuoksi käyn siellä''''


    • hahahalpaa

      joskus pääsee maito loppumaan ,haen sen S-marketista muutoin ostokset teen Lidistä.

    • perspentti

      Rautakaupassa on tosi kallista.
      Kotiinkuljetus voi maksaa 150 kun äimärautiolta sen voi saada 50€.
      Hymyä ei tässä putiikissa ole näkynyt. Palvelu on tympeän oloista
      Mieluummin ajan byggmaxiin

    • K-market

      Haukiputaan K-marketissa erikoisen kohtelias (poikkeuksellisen kohtelijas) henkilökunta. Siinä sitä mallia muilekkin kaupoille. Itse käyn Haukiputaan K-marketissa nimenomaan, superkohtelijaan henkilökunnan vuoksi. Kohtelijaisuus kunniaan!

      • no juu

        no juu kyllähän ne henkilökunnan käytöstavat vaikuttavat asiakaskantaan


    • Anskuli 79

      Sain erittäinhyvää palvelua Iin s-Marketissa kassalla viime Perjantaina tumma hiuksilelta mieheltä.

      • herra55

        R-kioskilla rempseän reipas myyjä! Kärkkäisellä kassalla nyrpeää palvelua...


      • Herra96
        herra55 kirjoitti:

        R-kioskilla rempseän reipas myyjä! Kärkkäisellä kassalla nyrpeää palvelua...

        Jopa vaimonikin kehas R:n neitiä mukavaksi.
        Kyllä Kärkkäisen kassat ja henkilökunta on fiksua.
        No, joskus on ollut poikkeuksiakin - tietenkin.


    • jepulis jep

      Riikka on best Kärkkändeelillä!

    • Paraspizzaiistä

      Käykääpäs testaamassa Iin uutta Kömmänää.. Hyvä palavelu Ja vielä paremmat pizzat!

      • Kömmänän_kuppeesa_asuva

        Eikös se Kömmänä köpsähtäny nurin?


      • h1ekkap1llu

        Kömmänän kimulilla oli h*lvetin ruma tyyli palvella (nais)asiakasta. Sain traumoja.


    • Kill_By_Death

      Kaikissa Iiläisissä liikkeissä olen saanut asiallista ja ystävällistä palvelua aina. En ala korottamaan yksittäistä kauppaa tai liikettä ylitse muiden, sillä silloin sortuisin siihen, ah niin, perisuomalaiseen haukkumiseen, kademieleen ja solvaukseen.
      Yleensähän se on , että jos oma naama on "Norsunv.....lla", niin myyjälläkin tuppaa tökkimään.
      Siis katsotaan peiliin, hymyillään ja sanotaan KIITOS, niin kappas; palvelua ja ystävällisyyttä löytyy!
      Yksinkertaista rakas Watson!

    • hartsi80

      s-kauppa siellä on komiat myyjät että niiden vuoksi käyn.. on siellä silmäruokaa

      • Iissä

        Pitkään aikaan ei oo näkyny sitä tummaa, komiaa miesmyyjää s-marketissa. Oliko Juha tai Juho...? Härregyyd ko oli ihana mies!


      • HaminanTyttö

        Ihanaa. Ko. karju on kesälomalla,
        mutta kohta on loma könsikkällä loppu.....


      • Hiilivaunumies

        Joo ja mulla loma alkaa,
        mä nostan jalkaa....
        En kerro kumpaa,
        sen verran jo humpaa
        Tulukaa lomalle mun mukkaan,
        ei tietää saa siitå kukkaan.
        ku junallalla mennään manseen
        ystävän parhaan kansee...


      • SalaMatkustaja

        Mää voin tulla sun mukkaan,
        jos ei lähe muu kukkaan.
        Lähetään ihan vaan kaksistaan,
        silloin on paljon hauskempaa.
        Ei lähe messiin Sari eikä Ari,
        me ollaan niin hyvä pari!


    • kokokoro

      K-kaupan vaihdoin ässään etupihalla maleksivien jannujen takia. Kumma että kauppias ei puutu asiaan.

      • Moottoripyörämies

        Pittäähän mopoKeijoilla paikka olla.
        Missä ei rasitu polla.
        Mä käyn Puttaalla Lidlissä.
        Ei oo skootteriurpoja, ei haise kakstahti.


    • Höhhöh2

      Minua ei niin yhtään skootteripojat oo häirinneet, aika harmittomia ovat.

      • Moottoripyörämies

        Niin, mutta nyt puhuttiinkiin MOPOpojista. Einstein?
        Harmittomat kaksitahtipojut kokoontuu K-marketin edustalla....


    • jovainonse

      Lidl Haukipudas, siellä minä ja kaverit käydään ostoksilla, oon se Halpa // Hyvä

    • Parraat_plikat_iis

      Valintatalo. Siel mainioimmat myyjät, ei haittaa hintakaa ku saa ain hyvä miele ku käy....

    • shoppis

      Mitä täällä tuppukylässä olisi ellei olisi KÄRKKÄISTÄ - nothing.

    • RÄP-Ari

      Heipä hei tässä Räp-Ari, olette varmaan odotelleetkin jo riimejäni. Täältä pesee:
      Kun Pirkka-olut loppu on,
      mä olen silloin onneton.
      Mä lähden täyttä laukkaa,
      tapaamaan K-kaupan Maukkaa.
      On elämäs jälleen tolkkuu,
      kun händyssä kannan olutsalkkuu.
      Yihaaa!

      • McLaksonKeekki

        Jos sä tykkäät noin paljon Pirkka kaltsusta,
        niin sitä löytyy nykyään myös Valtsusta.
        Ja muitakin Pirkka-tuotteita löytyy sieltä,
        siis sieltä, Laksontieltä.
        Ei tarvitse sen takia K-kaupan ovea avata,
        kun samalla asialla Valtsussa voi ravata,
        vai täytyykö tää sulle erikseen ta-va-ta?


      • RÄP-Ari

        Kuka tietää mihin vie mun polut,
        kun kiikarissa on Pirkka-olut.
        Mopopojista kyl hiukan valitan,
        silloin nelostien alitan.
        Jos uskominen on naapurin Jaskaa,
        niin Rainbow-olut on paskaa.
        HÄ!


      • McLaksonKeekki

        Nyt Arska on juonu jo liikaa k-bissee,
        ku alkaa muistuttaan nassee ja nissee
        ja haluaa kaljoo lissee.
        Jos olutta paskaksi herjaa naapuri,
        näytä suunta hälle paapuri
        ja käske lähteä johonkin pubille,
        jossa mallasta myy eräs Ville.
        Hyvää ja halpaa sekä kallista,
        joten tuoppia suuhusi kallista,
        ei mopot haittaa kun kalja maittaa,
        eikä skootterit pärise,
        siis älä Arska turhaan märise!


    • Iistä

      Iin valtsu <3 mitä tehdään kun se kaatuu??? Henkilökunta on vain niin <3 ja tunnelma kokonaisuudessaan.. kuin omaan kotiin menisi.... kiitos myyjille

    • kilpailupiristäis

      Iissäkin rengasliike...
      Ainakin mainostaa ja myöneekin renkaita ym. muita rengastöitä tekee.
      Nuori on kaveri joka puuhailee siinä, on hänellä vielä paljon oppimista oikeasta asiakaspalvelusta.

    • OSTAKAAAAA

      Kärkkäisellä oleva Meriläisen myyntipiste, hitto kun myyjä huutaa jo ulkoa asti ostakaa ostakaaa..... en saatana mene sinne ikinä, kassakonetta ei siellä ole, taskusta vaihtorahat , verottaja hoi !!

    • Autoilijaiistä

      Iin rengastyön kaverilla olisi tosiaan vähän opittavaa asiakaspalvelusta. Inhottavaa asioida kun aina niin nyrpeä. Muuten hyvä paikka, rengasasiat kyllä hoituvat ammattitaidolla.

      • Zcbm

        Paljonkin olisi hänellä opittavaa.... hän ei saanut syksyllä renkaita tilattua vaikka 2 kk ennen renkaanvaihtoa tilasin jo renkaat ja aina oli sama selitys että rengastoimitukset eivät ole vielä alkaneet. Ostin sodankylästä renkaat ja kysyin sieltä jotta milloin heille tuli eka talvirenkaat varastoon niin hän totesi jotta kesäkuulla tuli jo ensimmäiset ja niitä oli tullut syksyä kohden useamman kerran. Taisi olla vaan fyrkasta kiinni rengastoimitukset. Ei niitä tyhjätaskuille toimiteta. Se vain sattuu olemaan niin...


    • Konintieläinen

      Edellä kirjoitellut jauhaa paskaa kyllä mä oon aina sieltä renkaat saanu ku oon tarvìnnu ja koskus jopa vanteetki on lähteny mukaan eikä oo koskaan ollu huonoo palvelua👍HYVÄ POTTU😎

    • Vakkariasiakas

      Kertakaikkisen ihana ja kaunis silmälasipäinen nais myyjä Iin S-marketissa. Harmi vaan kun ei oo joka päivä ilostuttamassa.

    • Vakioasiakas

      Alkossa on vähän liiankin sukkela palvelu. Kun muutaman sekunnin pysähtyy miettimään ottaako Kossua vai Suomiviinaan niin ehtii jo myyjä tulla kysymään, että voisiko auttaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe