Onko muille käynyt niin, että lääkäri

Jas-72

on kieltäytynyt kirjoittamasta vastaanotolla erektiolääkereseptiä?

Tässä on vuoden sisään erektiovarmuus heikentynyt aika jyrkästi vaikka ikää on vasta 40. Nyt viimein vaimon turhautuneisuudesta johtuen sain itseäni niskasta kiinni ja tilattua lääkärille ajan. Käväsin eilen terveyskeskuksessa. Ja tuli tietenkin naislääkäri huutelemaan tutkimushuoneseen, vaikka mieslääkärille olisi helpompi ollut asioita selvittää ainakin minun mielestäni.

Selitin siinä vaivaa ääni väpättäen kun tämä n. 5-kymppinen nutturapää käski ottaa housut pois jalasta. Kouri ja venytteli kiveksiä ja penistä (mulla on suht kookkaat ns roikkupallit ja ihan hyvän kokoinen jortikkakin). Kuuluuko muuten myös peniksen puristelu ja esinahan liikkuvuuden tarkastus rutiinitarkastukseen? Näin ainakin tämä lääkäri selitti?

Sitten piti nojata tutkimuspöytään ja suoritettiin kuulemma normaali "eturauhasen palpointi". Kumihanskat vaan napsahteli selän takana. Tunsin kun rasvattu sormi työntyi peräaukkooni. Samaan aikaan lääkäri nojasi selkääni vasten (sai kuulemma paremman tuntuman), tarrasi peniksestäni kiinni ja alkoi vedellä esinahkaa hitain vedoin edestakaisin. Kun siinä tissit painoi selkää, niin oudosta tilanteesta ja tuntemuksesta johtuen kullini jäykistyi yllättäen kivikovaksi. Silmät lasittuneina seisoin siinä mulkku pystyssä ja sormi perseessä lääkärin runkattavana! Parin minutin veivaamisen jälkeen lääkäri hymähtäen lopetti homman kuin seinään ja pyysi pukemaan housut jalkaan. Sitten totesi vain, että hyvinhän se toimii ja selitti jotakin työstressistä, käski liikkumaan enemmän, syömään terveellisemmin ja jättämään alkoholin ja tupakan vähemmälle. Sanoi, että en tarvitse mitään erektiolääkkeitä, työnsi poliklinikkamaksulapun kouraan ja sanoi näkemiin.

Kassalle kävellessä alkoi sitten ajatukset kirkastua ja v...tus puskea päälimmäiseksi tunteeksi. Mitä selittäisin kotona? Housuissakin pullotti vielä ankarasti. Huomasin sivukäytävällä wc-kyltin "vain henkilökunnalle" ja kun käytävä näytti olevan tyhjä, painuin hetken mielijohteesta vessaan, laitoin oven lukkoon ja hoidin lääkärin aloittaman toimenpiteen omin käsin loppuun. Hommaan tuhrautui varmaan kokonaista 30 sek. kun monen viikon satsi roiskahti isossa kaaressa ja läjähti oveen ja ovenkahvaan johon jäi kieppumaan ja sitten hitaasti valumaan. Kuulostelin että käytävä oli tyhjä, aukaisin oven varovasti ja häivyin huussista muina miehinä käytävälle. Kulmassa vastaan käveli tuttu nutturapää. Kun vilkaisin taakseni, niin reippaasti ovenkahvaan tarttuen sinne samaan vessaanhan hän paineli. Eikä taatusti tarvinut lähteä lähteä pois samalla tavoin tyhjin käsin, niinkuin minun.

0

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

        Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
        Maailman menoa
        184
        3082
      2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

        erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
        Ikävä
        165
        2213
      3. Jos sinua kiinnostaa nainen

        tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
        Ikävä
        66
        1986
      4. Suoraan Sinulle

        En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
        Ikävä
        50
        1429
      5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

        Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
        Ikävä
        81
        1398
      6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

        Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
        Sinkut
        182
        1304
      7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

        Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
        Ikävä
        97
        1231
      8. Niin siinä kävi

        Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
        Ikävä
        61
        1103
      9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

        Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
        Hindulaisuus
        373
        1100
      10. Mitä siellä tapahtuu?

        Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
        Savonlinna
        22
        973
      Aihe