Minulla oli/on tämä kyseinen leikkaamaton versio Maa aikojen alusta nauhoitettuna joko 1995 tai 1998 esitetystä versioista mtv3 kanavalta, mikä on tämä paljon haluttu leikkaamaton versio. Tarkoituksenani on nyt sanoa teille, jos teillä on pieni aavistuskin siitä että teillä on leikkaamaton versio hallussa. Niin pistäkää nettiin jakoon, ilmoittakaa tänne viestil. Se miksi sanon että minulla oli tai on, niin on sen takia että minulla on yli 3000 vhs kasettia joista 600-800 on nauhoitettuja, osa videoista on kadonnut,hajonnut, ja jäänyt muuton jälkeen asuntoon. Minulta kestäisi aivan liian kauan etsiä kyseistä elokuvaa. Seuraavan kerran kun olen käymässä varastossa, pyrin etsiä juuri näitä vhs kasetteja jotka muistelisin pitävän sisällään tämän kyseisen elokuvan. Jos teillä on luulo että teillä on tämä, niin ei se varmaan oo paha jos tarkistaisitte? Sillä tämä kyseinen pätkä hankkisi teille jopa youtubessa väh: miljoona katsojaa 1kk sisällä. Niin moni kyselee tämän pätkän perään.
Vastaukset 1
- Koopakakru
Mitä enemmän aikaa kuluu sitä vaikeampi leikkaamatonta versiota on saada ihmisten ilmoille. Eli jos voit mitenkään tuota nauhoitetta siirtää tietokoneelle ja nettiin, niin monet olisivat siitä varmasti mielissään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561