Niuvanniemi

num9

Ootteko olleet paikassa joko hoitajina tai potilaina tai muina toimijoina? Kertokaa kokemuksia.

14

2776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno miljöö

      Vanhat niuvanniemen rakennukset ovat tosi kauniita. Myös ympäristö on upea, järven rannalla rauhassa peltojen keskellä

      • Hullu....

        Olen siellä parastaikaa nytkin....oho, nyt tulee hoitajat ison ruiskun kanssa....hei hei.


    • dfghjhj

      Täytyy kyllä sanoa että ihan sairas paikka.

    • rockgod4

      Kävin aikoinaan Savon Ammatti ja Aikuisopistossa ollessani tutustumassa niuvaan, kävimme keittiötä katsomassa, opiskelin silloin kokiksi, kävin luokan kanssa.
      oli se ahdistava paikka silloin, vaikka sanottiin että ei ole harmia ulkona olevista potilaista, siellä potilaat liikkuvat ulkona, tekevät pihatöitä yms
      lukkojen takana on vaaralliset potilaat, muistan että oli pientä epämukavuutta
      siellä :) ei pelottanut, jotenkin enemmän jännitti. muistaakseni siellä on kaksi keittiötä? siitä on aikaa kun kävimme, 2005-2006 paikkeilla oli.
      joku niuvan keittössä työskentelevä voi vahvistaa tämän.

      • Niuvan vartija

        Sinne alueelle ei muuten saa mennä ilman erityistä syytä, joka on esim. vierailu tai muu työtehtävä. Joskus mopopojat ajelivat kaduilla ja pelloilla ja asiasta tehtiin rikosilmoitus.


    • terve piästä

      Puhutaan/kirjoitetaan takana ja miksei edessäkin IHMISISTÄ. Kaunista seutua on, ja ketkä ovat/joutuneet potilaaksi taikka asiakkaaksi sitä kautta työllisttäen IHMISIÄ. Mielestäni EI kande alkaa huutelee milloin hirttää kii. Allekirjoittaneella on,voin myöntää, päiviä jolloin tappaisi KAIKKI tai niiku silleesti sileeks.

    • ö17v

      Onko muuten ikkään jänskkättänyt nuorena kaikki. Toivottavast olet oikeen, oikeen hianos keittiös nykyään,pesases astat flikka.

      • Rockgod4

        Haisteleppa potilasystäviesi perseitä
        olen Mies, kyllä sinäkin jännittäsit jos olisit vierailulla Niuvassa,
        muista pyytää hoitajalta lääkkeet, on näköjään päässyt potilas tänne kirjoittelemaan..


    • Rockgod4

      Olin tuolloin 17-18V. :))

    • nus nus

      Siellä talon sisällä on paljon salarakkaita....en viitsi enempää avautua...pidetään vielä salassa...se avautuu sullekin,kun pääsee vähän sisälle niuvan salaisuuksiin aina hoitajista paperinkäsittelijöihin..

    • Anonyymi

      Moni kakku päältä kaunis. 2019 vuosi ja ihmistä pidetään 3 viikkoa lepositeissä. Saunaan ei pääse ellei lääkäri anna lupaa. Kengät kun hajoaa niin omsisten tuomia uusia et saa pitää ellei lääkäri anna lupaa. Esim Alibi ja Hymy yms. lehdet ei saa kirjottaa adioiden oikeasta laidasta. Paikka on pahemi kuin gestapon vankileiri. Totuus on kaukana siitä mitä joissakin lehtijutuissa lukee.

      • Anonyymi

        Minä olin 5 vuotta hutskilla ja 9 vuotta hoitokoti kun minä olin suttus päissä lähettänyt äidille texsti viesti kyllä minä pyysin anteksi mutta ei se auttanut sittä texti viestistä ne puhui 14 vuotta ja se oli huvittava koska vanhemmat oli jo ajat sitten kuollut ja silti ne vain tuosta texti viestistä puhuivat kyllä minua vitutti mutta en usko että kukan enä nykyän noin kauan joutu olla hutski texti viestin takia mutta hoitokoti jos sellaisen joutu niin sinä voi kyllä joutua edellen olla kauan vielä tänänkin päivänä jokun texti viestin takia.😞

        Toi on vittumainen paikka olla kovasti toivon että pääset sielttä nopeasti pois ei siellä kuukan halua olla eikä sittä kenellekän tuollaista toivoa kyllä minä kovasti toivoin nille kahdelle lekurille sama kohtaloa kun ne aihutti itselle niin sittä sama kohtelua toivoa heille eli Leena Turpeinen ja enempi sadistinen Carita Tuohimäki kuulemma toi Tuohimäki tehnyt väitös kirja lepo siteistä.😞

        I put it on a friend when he was hut there.

        Toi is a crazy place to be very desirable get away from the soul not there anybody doesn't want to be one important to anyone such hope yes i really wished those two laureates the same fate as they caused so long the same treatment hope for them ie Leena Turpeinen and the enemy sadistic Carita brought Tuohimäki's dissertation book on rest ties. site.😞


    • Anonyymi

      JammuSetä täällä hei.

      Eipä ole hassumpi paikka tämäkään. Pyöreät huoneet, lääkeitä riittävävsti.

      • Anonyymi

        Eihän sinne mennä viihtymään 3 viikkoa lepositeisså rikollisille. Tarkoitus on kiduttaa, omien pahojen tekojen vuoksi kärsit.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe