Olen tässä kahden vaiheilla. Tilaanko kuukaudessa 59,95 maksavan tuplaplatina paketin jossa näkyy "miljoona" kanavaa, vai tilaanko pelkän Sport paketin joka maksaa 39,95 kuussa, jolla saan näkymään kaikki NHL ja SM-Liiga pelit, jonkun verran KHL.ää ja hieman ruotsin liigaa (mikä ei kiinnosta).
Tuplaplatinahan on sen 20€ kalliimpi kuin tämä pelkkä urheilukanavat sisältävä Sport paketti. No sillähän ei käytännössä ole merkitystä, maksatko 39,95 vai 59,95€ kuukaudessa, 20€ sinne tänne. Se ei paina tilissä niin paljoa, mitä se nyt tuossa lukee ja on numerona, mutta kysymys onkin, että haluanko maksaa ekaan laskuun asennusmaksun tallentava HD-digiboxi maksun (yht. 359€) jos otan Sport paketin vai maksanko vain boxista 199€ ilman mitään asennusmaksuja ottaakseni tuplaplatinan?
Ja tuplaplatinaan on vielä se hyvä homma, että saan Viaplay.n kaupan päälle kahdeksi vuodeksi. :) Näkee kännykän kautta matsit jos on vaikka töissä tai läppäriltä, jos lähtee lomaileen :)
Onko teillä ihmiset tämmösiä paketteja? Mitä mieltä ootte?
Viasat tuplaplatina vai Sport paketti?
4
417
Vastaukset
- jusainbultti
Hommasitko paketin ja kummaanko päädyit? Itseäni kiinnostaisi lätkäpelit kovin, mutta eikös paketti pidä pitää 24kk eli siihen asti sitova sopimus?!
- entinenas
Kannattaa harkita kunnolla ennenkuin ottaa mitään Viasatin paketteja ja ottaa selvää sopimus ehdoista ettei tarvitse jälkeen päin kiroilla ja maksaa tyhjästä.(Tää on nyt vain yksi uhkakuva,ei välttämättä enää päde)
- Uiva Nakki
Tietoa kenelläkään mitä kanavia tolla viasat kulta - paketilla saa? Näkyykököhän nhl esimerkiksi?
- Maksa siasta..
Mikäs ihmeen urheilukanavapaketti teillä, kun tilasin vuosi sitten urheiluplatinan ja silloin oli 6 urheilukanavaa plus eurosportia 2 kanavaa. Nyt kun MTV tuli kuviin ja alkoi kurjistaa, näkyy enää osittain 2 kanavaa, nekin illasta toinen pimenee.Max ylimainostettu alusta alkaen. Jos formulaa vähän ei urheilukanava, roskapuhetta. Tällaiselle toiminnan katsojalle, täyttä roskaa koko anti. Vanhoja sarjoja löytyis, harvoin mieltymyksiäni.
Boxiin pitäisi saada, otin siksi halvan valkoisen, muitakin digipäitä kuin canal . Myyjän puheet, canal ei ottanut koskaan kantaa, mistä katkera. Myy, muttei vastaa asennuksistaan
.MTV pilasi ohjelmistot, jotka ehkä raakileasteella, mutta runsaat. Laskin Alzaziiraan asti ja sain 75 kanavaa näkyviin, jossa kaikki vähänkin roska.Digikanavia ei asennus koskaan saanut kun asensi Teiskoon antennin, ja oli näkevinään kuvan.
Viaplay ei tosiaankaan näy kuin jonkun 50 toimintaleffan verran, joista 10 katsottavia. Go näkyi ehkä alussa. lie vuosi kulunut, ei näy mitään, loppuiko vuoteen. Laskut jämptisti maksettu. Kanavanipuista pimeni aikanaan tärkeä Pöntinenkin, tahallaan pistivät kilpasilta kuin Keihäsen.
Viestintävirastosta kuin korruptiouintiin osanottajaksi, kuten energiavirastokin. 2 varmaa osanottajaa. Puolueet lähettää edustajansa. Skabat syntyy.
Katselkaa, mut älkää kiroilko, lapset oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559